2.fejezet

31 4 0
                                    

Tracy és Jack valamint a pokémonjaik beléptek a gyakorlóterem ajtaján,ahol csak annyit lehetett látni,hogy néhány maszkos idegenek ellopják a trainerek pokémonjait.

-Mi van itt?kérdezte kiáltva Tracy.

-Ha jól sejtem akkor ez a Team Skull....mondta Jack,miközben Vely a lába mögé bújt.

-Jack,hol a rákba voltál,meg lett beszélve,hogy ezt a helyet ma fosztjuk ki,ugye?!kérdezte gúnyosan az egyik maszkos idegen.

-Nem tudtok mást csinálni csak bántani a gyengéket,pff álljatok ki ellenem ha mertek,ti gyáva férgek!üvöltötte át nekik Tracy.Eközben Flamy  hangosan morogni kezdett.Biztos ezek is kezdők.gondolta Flamy.

-Jaj de bátor valakii,na gyere ha mersz!mondta a maszkos majd elővett egy Great Ball-t.

-Flamy téged választalak!

-Zubat téged választalak!

Flamy már találkozott nem egy Zubat-tel. Utálta őket.Mindenhol szembe jönnek,és mindig neki kell őket elintéznie(Tracy-nek még csak egy Flareon-ja volt).Ez is könnyűnek tűnik.

-Zubat Poison Powder-t neki gyorsan!kiáltotta a maszkos miközben Zubat egy adag lila port szórt a kis tüzes pokémonra .Flamy-t sikeresen megmérgezték.Ó, francba! nyögte Flamy,miközben érezte,hogy a feje elkezdett fájni,és forgott vele a világ.

-Flamy jól vagy?kérdezte aggódó tekintettel Tracy.Flamy bólintott,pedig egyáltalán nem érezte  magát jól.

-Akkor folytassuk,Flamy Flamethrower gyorsan!Flamy egy kicsit erőtlenül de hatalmas lángokat fújt a riadt Zubat-re aki az alacsony szintje miatt meghalt a lángoktól.

-Nee kicsi kis Zubat-em..nyöszörgött a maszkos,majd mérgesen elrohant.

-Jack hol van a legközelebbi PokéCenter,Flamy-t megmérgezték!hadarta Tracy,pedig tudta Jack végig ott állt mellette.

-A sarkon de siessünk,mielőtt túlságosan lemegy az élete.mondta Jack,miközben ránézet a gyengülő Flareonra.

-Rendben akkor siessünk,szegény kis Flamy...majd felkapta Flareon-ját és Jack-kel a nyomában rohanni kezdett a hatalmas piros épület felé,majd akaratlanul berúgta az ajtót.

-Jónapot Joy nővér, tudna segíteni a Flareon-omon,megmérgezték!hadarta gyorsan Tracy.Joy nővér ekkor lehajolt,és elkezdett kutakodni az egyik polcon.Majd végül odanyújtott Tracy-nek egy sárgás folyadékkal teli üvegcsét.

-Persze tessék.nyújtott oda Tracy-nek egy Antidote-ot.

-Nagyon köszönöm!mondta Tracy és karjaiban Flareon-nal kifutott az épületből,majd pedig beadta az Antidote-ot neki.Flamy először hezitált,aztán gyorsan lenyelte a keserű folyadékot,de a rossz íz ellenére érezte,hogy egyre jobban van.Hálásan nézett Tracy-re aki lassan elmosolyodott.

Sally ránézett kedvenc Pokémonjára,aki rá se nézett,annyira szégyellte magát.Nem értette egyikük se mi történt.Lycanroc egyrészt szégyellte, másrészt nem értette miért nem tudta megtámadni azt a kis Flareont.Összeszorult a torka,és gyorsabban kezdett dobogni a szíve,ha rágondolt az aranyos arcára, a kis orrára.

-Én nem értelek Lycanroc,mi van veled máskor gond nélkül végzel mindenkivel, nehogy már egy ....Ekkor Pokémonja úgy nézett rá mit aki azt akarná mondani:

-Ha egy rossz szót mondasz rá,megfojtalak!

-Rendben viselkedhetsz így is,de még egy ilyen szánalmas vereség,leváltalak Umbreon-ra!mondta szigorúan Sally,pedig esze ágában se volt megválni kedvenc Pokémonjától.Lycanroc bólintott,bár tudta,hogy soha nem lesz képes bántani Flamy-t.Ezután leszaladt a saját gyakorló termébe,és elkezdett gyakorolni.Elkezdett koncentrálni,és néhány másodperc múlva négy hatalmas jégcsap szúrta át a bábut.Ránézett a másik bábura ami pedig hatalmas lángok között elégett.Lycanroc kezdett lenyugodni,de még mindig félt,hogy valamikor harcolnia kell Flamy-vel.Sally nem fog neki kegyelmezni,de nem érdekelte.Eldöntötte,hogy meg kell ismernie,mert már tudta,hogy mi ez a fura érzés.

-Hiányzol Flamy..súgta Lycanroc.

Sally a sarokból figyelte pokémonját.Ez furcsa.. gondolta Lycanroc soha nem volt ilyen még.Ki kell derítenie,hogy mi a baja.

-Umbreon,kérlek figyeld Lycanroc-ot,és derítsd ki mi a baja.mondta ellentmondást nem tűrő hangon.Umbreon csak bólintott,és elindult megfigyelni Lycanroc-ot.Nem szívesen figyelte pont őt,mivel utálta.Ha ő nem lenne Ő lenne Sally fő pokémonja.Nem leszek mostantól második.morogta magában.

Eközben Tracy-éknél:

Flamy a fekhelyén feküdt,mert még egy kicsit mindig a rosszullét kerülgette.Hallotta,hogy Tracy kint beszél Jack-kel.Nem tudott másra gondolni csak Lycanroc-ra.Hiányzott neki,mert bár hallotta Jack-től ilyenkor mi jár egy pokémon-nak.Észre se vette de egy könnycsepp csordult le az arcán.Muszály tudnia,hogy jól van-e Lycanroc.Könnyes szemmel fordult Oddish-hoz:

-Oddish kérlek tudnom kell,hogy hogy van...találkoznom kell vele...te már voltál ott...kérlek menj el oda!könyörgött Flamy Oddish-nak.

-Flamy ugye tudod mit kérsz most tőlem?nézett rá Oddish.

-Igen de..kérlek Oddish...

-Rendben csak ne csináld ezt....szerelmesek..morogta Oddish.-Ha nem térnék vissza tudasd Jack-kel hogy ő a kedvenc trainerem.

-Meglesz.mondta Flamy.Majd pedig Oddish még egyszer ránézett a hálás tekintetű Flareon-ra,és elrohant.

Oddish egyedül bandukolt egy kihalt ösvényen amikor meglátott egy Onix-ot.

-Szia Onix!Én vagyok Jack pokémonja és a..

-Tudom..morgott Onix aki éppen aludt.-Menj csak..majd ásított egyet és visszafeküdt.Oddish végig futott(aaa, de cuki lehet ahogy a kis Oddish futkosik.) egy hosszú kőfolyóson ami mindenféle pokémonok koponyájával volt "díszítve".Tudta hol kell keresnie Lycanroc-ot,de inkább kerülő úton ment nehogy összefusson valakivel,mivel lehet,hogy Onix nem tudta,de Jack-et már nem tekintik Team Skull-osnak,így hát neki sem szabadna itt lennie.Úgy rohant végig a folyósokon,mint még soha.De ekkor léptek zaját,és dübörgést hallott.Gyorsan behúzódott egy cserép mögé.

-Nyugi Kami,legközelebb majd elkapod!mondta egy rövid barna hajú trainer,akit egy lila Nidorino követett.

-Nem tudom Jazz,lehet pokémont kell váltanom...nézett sebes Ratatta-jára aki utánna botladozott törött lábán.

-Állj meg!Nidorino mi van gyere már!mondta Jazz,de Nidorino megállt egy cserép előtt és nem mozdult.

-Mi az mit találtál?nézett rá Jazz,de Nidorino csak dühösen fújt egyet majd tovább indult,azt hitte,hogy érzett valakit.Valakit akinek nem kéne itt lennie.Oddish annyira félt,hogy most lebukik,hogy egy hatalmasat sóhajtott a megkönnyebbüléstől.De nem volt ideje örülni,ezért hát gyorsan elfutott Lycanroc gyakorlótermébe majd pedig benyitott.


Tűz a sötétségben(SZÜNETEL)Where stories live. Discover now