Gözlerimi açtığımda hava hala aydınlanmamıştı. Yatakta doğrulup gece lambasını açtım ve saate baktım. Saat gecenin ikisiydi. Bu saate uyandığımda inanamıyorum. Bu saatte kalkmak için çabalasam bile yapamazdım. Işığı kapatıp tekrar uyumaya çalıştım ama bir türlü uyku tutmadı. Uyuyamayacağımı anlayınca yatakta doğruldum ve telefonumu alıp uğraşmaya başladım. O sırada telefonuma bir mesaj geldi. Anlaşılan bu saate uyumayan tek kişi ben değildim. Bizimkilerden biri olduğunu düşündüğüm mesajı açtım ama mesaj bilinmeyen bir numaradan gelmişti. Hemen mesajı okumaya başladım.
Tüm gün benden kaçtın ve şimdi de uyuyamıyorsun. Merak ediyorum daha nereye kadar kaçmayı düşünüyorsun?
Mesajın David'den geldiği çok barizdi. Bu saate hala ayaktaydı ve benim uyumadığımı da biliyordu. Peki ama uyumadığımı nerden biliyordu? Odamın ışıklarını açmamıştım. O halde uyumadığımı nasıl bilebilirdi. En önemlisi de telefon numaramı nerden bulmuştu? Daha fazla ondan kaçmaya niyetim yoktu. Zaten şimdiye kadar kaçmam çok saçmaydı.Her neyse mesajına cevap yazmaya karar verdim.
Sen benim uyumadığımı nerden biliyorsun? Ayrıca telefon numaramı nerden buldun?
Mesajıma hemen cevap verdi.
Uyumadığını sosyal medyada aktif olduğundan anladım. İkinci soruna gelicek olursam bu gün telefonunu sınıfta bırakmıştın. Ben de senin numaranı kendi telefonuma kaydettim.
İnanmıyorum bu çocuk benim sosyal medya hesabıma mı giriyor? Bir de telofonumu mu kurcaladı?
Sen benim telefon numaramı napıcaksı ki?
Bir kaç saniye içinde cevap geldi.
Bütün gün benden kaçtın. Ben de senin numaranı alıp evde de rahatsız etmeye karar verdim. Ben senin bütün sorularına cevap verdim. Şimdi sıra sende daha ne kadar kaçmayı düşünüyorsun.
Şimdi ona ne cevap vericektim. Ona ilk kez birini öptüğümü ve bu yüzden çok utandığımı söyleyemezdim. Ben cevap yazmayınca o yazdı.
Bana hala bir cevap vermedin.
Ondan daha fazla kaçmak istemiyordum. Bu yüzden cevap verdim.
Benim senden kaçtığım falan yok. Neden senden kaçmam geresin ki. Üstelik bütün gün peşimde olan sendin.
Çok inadırıcı bir yalan değildi ama yinede doğruyu söylemiycektim. Hemen cevap yazdı.
Ben senin peşinde dolaştığımı kabul ediyorum ama sen benden kaçtığını inkar ediyorsun.
Bu çocuk nasıl biriydi böyle. Peşimde olduğunu kabul etti ama neden tüm gün peşimde dolaştı.
İnkâr ettiğim falan yok. Ben sadece gerçeği söylüyorum. Üstelik sen neden bütün gün peşimden geldin ki.
Bakalım buna nasıl bir cevap vericekti. Anında cevap yazdı.
Üzgünüm ama bu sorunun cevabını ben de bilmiyorum.
Ne yani bu çocuk neyi neden yaptığını bilmiyor mu? Yine mesaj yazdı.
Saat çok geç. Yorgun olmalısın uyu hadi.
Bu çocuk beni şaşırtmay devam ediyor. Şimdi de beni düşünüyordu. Söylediğini yapıp telefonumu bıraktım ve başımı yastığa koydum. Bir süre yatakta dönüp durmama rağmen bir türlü uyuyamadım. Dışarı çıkıp dolaşmaya karar verdim. Üzerimi değiştirip Nina'yı uyandırmamak için sesizce evden dışarı çıktım. Kulübeye gitmeye karar verdim ve adımlarımı ormanın olduğu tarafa çevirdim. Kısa süre sonra kulübeye ulaştım. İçeri girip bir battaniye aldım ve kulübenin arkasındaki bahçe salıncağında oturmaya karar verdim. Battaniyeyi üzerime örtüp salıncağa oturdum. Bu salıncağa en son Andrew ile birlikte oturmuştum ve içeri girdiğimizde bizi aşık ilan etmişlerdi. Olanları hatırlayınca gülümsemeye başladım. Arkamdan gelen sesle sıçradım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cehennem Tutsağı(Askıya Alındı)
FantasySuçsuz olduğu halde kilit altına alınan cehennemin efendisi ve sıradan bir hayatı olan Alexis'in kesişen yolları... Bu acı, aşk, romantizm ve sırlarla dolu hikayede sen de bize katıl. Başlangıç: 06.06.2020