Kıskançlık

29 15 8
                                    

Lucas'ı karşımda görmemle birlikte kaşlarımı çattım. İzinsiz odama dalması sinirlenmeme neden olmuştu. Kapıyı kapatıp yanıma geldi. Öfkeyle ona bakmaya başladım.

"Sana benim sınırlarımı zorlama demiştim. Hemen odamdan defol"

Söylediklerime karşı bana alayla sırıttı ve üzerime doğru gelip kolumdan setçe tuttu.

"Ne yaptığını sanıyorsun pislik. Bırak beni."

"Neden bırakıcakmışım? O kocan olucak herifin yanına git diyee mi? O seni mutlu edemez ama ben ederim."

Söyledikleri iğrenmeme ve öfkelenmeme neden oldu. Bruce hakkında konuşması hiç hoşuma gitmemişti. Tıslayarak konuştum.

"Bruce'un adını ağzına alma. Bırak beni bırak."

Çırpınmama rağmen bir türlü kurtulamıyordum. Benden çok daha güçlüydü. Çığlık atmaya kalkmıştım ki eliyle ağzımı kapadı. O saniye odaya Alice daldı. Bizi görünce yardım etmeye çalıştı ama Lucas onu itti ve başını çarpıp yere yığıldı. Ondan kurtulmaya çalışırken bana bir şey koklattı ve gözlerim kararmaya başladı.

Vücudumda hissettiğim ağırlıkla gözlerimi açtım. Başım çok ağrıyordu ve çok halsiz hissediyordum. Nerde olduğumu bilmiyordum. Bir odanın içinde yatakta uyanmıştım. Olanları hatırladığımda yataktan kalkıp kapıya yöneldim. Kapıyı açmaya çalıştım ama kilitliydi. Kapıyı yumruklayıp bağırmaya başladım.

"Çıkarın beni burdan. Lucas seni pislik çıkar beni burdan."

Dakikalarca bağırmama rağmen kimse gelmedi. Çaresizce odanın içinde gezinmeye başladım. Burdan çıkmanın başka bir yolunu bulmak zorundaydım. Cama yöneldim ama aşırı yüksekti. Burdan atlamaya kalkarsam kesinlikle ölürdüm. Çaresizce yere çöktüm. Göz yaşlarıma engel olamıyordum. Hayatım berbat bir hal almıştı. Kapının açılmasıyla doğruldum. İçeri yüzünde ki mide bulandırıcı ifadeyle Lucas girdi. Bana doğru yaklaştıkça geri gidiyordum. Gidebilceğim bir yer kalmadığında duvara çarptım. Beni kolumdan tutup kendine çekti. Öfke dolu gözlerle ona bakmaya başladım.

"Bırak beni seni pislik bırak dedim."

"Merak etme tabiki seni bırakacağım ama önce biraz eğlenelim."

Dedikten sonra beni yatağa fırlattı ve üzerime eğildi. Ellerimle onu üzerimden itmeye çalıştım ama başarısız oldum. Ellerimi tutup başımın üzerinde sabitledi. Artık nerdeyse hareket edemiyordum. Beni öpmeye başladığında bunu yapmaması için direniyordum. Bir anda üzerimde ki ağırlığın yok olduğunu hissettim. Doğrulup baktığımda Lucas duvara çarpmıştı ve acı içinde kıvranıyordu. Bunu fırsat bilip hemen kapıya koştum ama kapı kilitliydi. Lanet olsun burdan çıkamıyordum. Lucas yine sırıtmaya başladı.

"Ne sanıyorsun burdan kurtulabileceğini mi?"

Öfkeyle ona döndüm ve tıslayarak konuştum.

"Evet aynen öyle sanıyorum."

"Ne kadar da yazık. Yoksa kocan olucak o herifin seni kurtaracağını mı sanıyorsun? Bunu asla yapmaz. Zaten seninle de sırf mecbur olduğu için evlendi."

Söylediklerine karşılık verecek bir cevap bulamdım. Lanet olsun ki haklıydı. Bruce beni sevmiyordu, benimle sırf mecbur olduğu için evlenmişti. Şimdi gelip beni kurtarmasını beklemek aptalca olurdu. Lucas tekrar yanıma geldi ama bu sefer bana dokunmadı.

Cehennem Tutsağı(Askıya Alındı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin