0.5

5.2K 230 19
                                    

•••

fairytale; yemekler lezzetli miydi?

yankıkarayel; sakın bana bunun sebebinin sen olduğunu söyleme.

fairytale; :)

yankıkarayel; ebenin kulağı bol bol çınladı benim yerime özürlerimi iletirsin.

fairytale; terbiyesiz!

yankıkarayel; o iğrenç şeyi yedikten sonra sakin kalıcağımı falan mı düşündün?

fairytale; hazırladığım mükemmel karışımın tadına baktıktan sonra nasıl öğürdüğünü gördüm. O ifadeyi ölsem unutmam.

yankıkarayel;Kimsin sen ve ben neden hala sana cevap veriyorum?

fairytale;Çünkü boktan hayatında eğlence istiyorsun, seri katil olma düşüncem seni ürkütsede fena halde daşşaklı olduğunu düşündüğün için yapacağım hiçbir şeyden korkmuyorsun?

yankıkarayel;Anne sen misin?

fairytale; üzgünüm :(

fairytale; mükemmel genini senin gibi bi salağa bulaştırmadığı için mutlu olan biriyim.

yankıkarayel; Burada anneme mi hakaret ediliyo yoksa bana mı?

yankıkarayel; ha bu arada bize yemeği servis eden arkadaşı sıkıştırdık. Çok geçmeden önümüze sunduğun o yemeği zevkle sana yedirmiş olucağım:)

fairytale;Blöf yapma!

fairytale;O çocuğu falakaya da yatırsanız size, bizi ötmez.

yankıkarayel; Ha birde bizi?

yankıkarayel;Teşkilat mısınız olum siz?

fairytale; erkek olduğumuzu da nerden çıkardın?

yankıkarayel; kız mısınız?

yankıkarayel: Hadi canım!!

yankıkarayel; Fena halde eğlenicez desene ;)

fairytale; bulursan eğlenirsin. Bu hikayede eğlenen tek kişi ben olucam. Sen anca salaklığına yanarsın

yankıkarayel; eğlencede beni dikizleyen kızları görmedim mi sanıyorsun? Ordan bakılınca bunağa mı benziyorum?

fairytale; Burdan bakıldığında neye benzediğini görseydin şaşar kalırdın valla.

yankıkarayel; psikopat kızımız aynı zamanda kendini esprimatik sanan bir zavvalıda.

fairytale; Zavallı sensin be! Eğlencedeki kızları gözlerinle nasıl yediğini görmedim mi sanıyosun? Dışardan tamda salak gibi görünüyordun!

yankıkarayel; kimsin kızım sen? Adını bile unuttuğum otlarını ezdim diye mi bu tantana?

fairytale;Ot değil onun adı karahindiba.

yankıkarayel; Ot!

fairytale; Karahindiba

yankıkarayel; Ott!!

fairytale;KARAHİNDİBA!

yankıkarayel;Ot lan Ot.

yankıkarayel;Aklımı sikim konuştuğum kişiye bak.

fairytale;Sende haklısın bende kendimden daha zeki biriyle konuşsaydım benimde beynim eror verirdi.

yankıkarayel; beynimin olduğunu kanıtlıya bilirim. Hatta tüm hemcinslerine uyguladığım taktikle :)

fairytale;Pisliksin!

yankıkarayel;Daha iyi yakıştırmalarıda duydum. ;)

fairytale; Kızlara pislik olduğunu hatırlatıcak çok şey yaşattın yani?

fairytale;Tam davarsın!

yankıkarayel; Bak davarı kimse söylememişti. Sonunda yaratıcı bişeyler çıktı.

fairytale; Gerizekalı!

Görüldü

                                     •••

yankıkarayel; Her beğeni Boraya bir geçmiş olsun arkadaşlar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

yankıkarayel; Her beğeni Boraya bir geçmiş olsun arkadaşlar. (Kendini Espirimatik sanan bir kaç arkadaşın(!) gazabına uğradı.)

2465 beğeni, 689 yorum.

+367 hastaneden snep atmış iyi mi şimdi?

+123 zehirlenmiş galiba.

+68 Borayı öp yerime kendine iyi baksın

+17 gözlüğün olayım tak beniii Yankııı

•••

KARAHİNDİBA KATİLİ || yarı textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin