●●●
fairytale; yalan söylüyorsun :D
fairytale; eğer beni bulmuş olsaydın bu kadar sakin kalmazdın.
yankıkarayel; avımı gözlemliyorum.
fairytale; başlatma be avına!
fairytale ; sen sana yaptığım her şeyi hak ettin.
yankıkarayel; ne o korktun mu yoksa?
fairytale; ne korkucam be? gerçekleri söylüyorum.
yankıkarayel; gerçekler dediğin bütün bunları hak etmiş olmam zırvalığı mı?
yankıkarayel; kendini kandırmaya devam et.
fairytale; gözüme çok batıyosun!
yankıkarayel; hadi biraz daha zorlarsan yaratıcı sebepler çıkıcak.
fairytale; aslında biliyor musun? yaptığım tüm bu şeylerin bir açıklaması var.
yankıkarayel; ?
fairytale; ÇÜNKÜN CANIM OYLE İSTEDİ.
yankıkarayel; sen şu yıkık tayfadansın dimi?
yankıkarayel; ancak onlar böyle rezil bir şeyle uğraşır.
fairytale; ne tayfası? neyden bahsediyorsun?
yankıkarayel; yarı finale bile gelemeden elenen kız tayfası.
fairytale; pis sapık!
yankıkarayel; hadi itiraf et. seni bulmuş olma düşüncem altına sıçmana sebep oldu değil mi?
fairytale; sen benimle ilgileniceğine sabahtan beri şezlongda oturmuş seni gözleriyle yiyen kızla ilgilensene.
yankıkarayel; hangisinden bahsediyorsun?
sağdakinden mi soldakinden mi?yankıkarayel; yoksa muhtemelen kocasının kıçına tekmeyi atmış ve şu andada çocuğuna dondurma alma bahanesiyle önümden geçen kadından mı?
yankıkarayel; hiçbiri tipim değil ;)
fairytale; seninle konuşmak ciddi anlamda bana zarar vermeye başladı.
fairytale; artık sayende erkekler hakkındaki düşüncelerimi gözden geçirmem gerekecek.
yankıkarayel; bak senn! kendini espirimatik sanan kızımızın birde erkekler hakkında fikirleri mi var?
yankıkarayel; ölsem inanmam.
fairytale; kes sesinide şu ilgini çekmek için denizde boğulma numarası yapan kadınla ilgilen.
fairytale; ya dur ilgilenme! doğup büyüdüğüm bu yeri iğrenç oyunlarına alet etme!
yankıkarayel; ne o kıskandın mı?
yankıkarayel; üzülme güzelim. ben sanada yeterim.
fairytale; terbiyesiz pis sapık!
fairytale; evet evet sen bana ciddi anlamda zarar vermeye başladın. bundan sonra psikolojim için senden uzak durucam.
fairytale; yıkık tayfaya da benden selam söyle.
fairytale; ha birde senin onları red etmiş olman onlar için bir lütuf tamam mı? Allahın arizona kertenkele suratlı soğan cücüğü.
fairytale sizi engelledi. artık bu hesaba mesaj gönderemezsiniz.
•••
yankıkarayel: 15:05
2895 beğeni, 456 yorum
+232: insanın bazen saçma bir abajür olası gelir.
+123: o saat ne demek
+69: nerdesiniz?
+21: bu çocuk amerikalı olsaydı beğenirdiniz dimi? bu çocuk yabancı olsaydı beğenirdiniz dimi? ama bu çocuk..... neyse sıradan biri işte.
•••
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARAHİNDİBA KATİLİ || yarı texting
Historia CortaBu, doğdukları yerden sürgün edilip Aynı bahçeye düşen iki karahindiba'ın hikayesi. "Bu isimle kitap olmuş ilk kurgudur." Yayınlanma tarihi; 21 Aralık 2020 eğlence #1- 02.08.2021 aşk #1-01.30.2022 komik #1-02.05.2022 kızlar #1-03.10.2022