Yeni sınıfıma doğru yürüyordum ama heyecanımdan pek ilerleyebildiğim söylenemezdi. Sessizce girip arkalardan bir yere oturmayı planlamıştım ama sınıfa adımımı attığım anda birisi bana kafa attı.
Evet bildiğiniz kafa atmıştı. Çarpıştığım(!) kız özür mırıldandı.
Ben de özür dilemeliydim değil mi?
Ama özrümü bana seslenen başka bir kız kesti.
Tamam bu dünyadaki tek Nayeon ben değildim ama bu ses?
"Jihyo?"
"Evvet bildiğiniz Park Jihyo işte tam burada heheh"
Aynı sınıftaydık galiba bu bayağı bir işime gelmişti.
"Jihyo beni koru!" diye bağırarak sınıfa giren ve beni kapıya karşı kalkan olarak kullanan kız yüzünden Jihyo'yu sorgulamam biraz gecikmişti.
Çarpıştığım sarışın arkamdaki kıza
"Yine ne yaptın Jeongyeon?" diye sorduBu kız niye hala burdaydı?
Yüzünü henüz göremediği Jeongyeon "Chaeyoung'tan kaçıyorum." diye yanıt verdi.
Jihyo artık bir şey söylesen de yerime gitsem değil mi arkadaşım?
Hala tanışamadığım sarışın beni Jeongyeon'dan kendine doğru çekti, Jeongyeon asla sallamayıp kendine yeni bir kalkan bulmuştu bile.
"Sınıfımıza yeni geldin galiba? Sana ben." sorusunu başımla onaylayıp adımı söyledim oturabileceğim boş bir yer olup olmadığını sordum
Anlaşılan bana Jihyo'dan hayır yoktu.
"Gel gel Momo'nun yanına otur" diyip beni sürüklemeye başladı.
Ayaklarım var heeeey neyse.
"MOMOOOĞ SANA SIRA ARKADAŞI BULDUM" diye bağırmasıyla aynı tonda başka birisi daha bağırdı.
"HARBİ Mİ KİM O KİM?"
Sana ona cevap vermek yerine omuzlarımdan bastırarak yerime oturttu ve kızı yanıtladı, sonra da tam önümde olan yerine oturarak bana döndü ve Momo dediği kızın neden bu kadar heyecanlanma sebebini anlattı. O bitirene kadar öğretmen çoktan gelmişti zaten
Sıra arkadaşımla bile doğru düzgün tanışamamıştım iyi mi.
Zil çaldığı anda "Yana kay bakayım" diyerek Jihyo beni zorla Momo'ya doğru kaydırmıştı. Sana ve adını bilmediğim kısa siyah saçlı kızın yanına da Jeongyeon geçti.
Grup halinde takılıyorlardı galiba bozmamak için kalkmaya yeltendim ama Jihyo,Sana ve Momo kolumdan tutup oturttular.
Laf karışmadan kıza hemen adını sordum ama "YOO JEONGYEON!!!" diye bağırarak sınıfa giren kız yüzünden yine öğrenemedim.
Jeongyeon çığılık atarak sınıf içinde koşturdu biraz ama geç kalmıştı anlaşılan kız çoktan sırtına atlayıp pataklamaya başlamıştı bile.
Sana açıklama beklediğimi anlamış olacak ki "Chaeyoung bu işte, Jeongyeon her zaman onu deli eder sonra da böyle dayağı yer" diye açıklama yaptı.
Chaeyoung fazla sinirliydi galiba gerçi bu minik bedenden o sinir nasıl çıktı anlayamadım ama neyse zamanla anlarız artık.
Jihyo kıkırdayıp Jeongyeon'u kurtarmak için kalktı ama
Chaeyoung'u Jeongyeon'dan koparabilmek uzaktan imkansız gibi görünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lucky One
FanfictionNayeon yeni sınıfına doğru yürüyordu ama o kadar heyecanlıydı ki pek ilerleyebildiği söylenemezdi. Sınıfa adımını attığı anda birisi ona kafa attı... İçeride Twicexo var girin ya.