15.Bölüm

238 29 16
                                    

"Dün yine beni beklemeden gitme sebebin 'Kyungsoo seni yakmış' diye dalga geçmemem için miydi?"

Baekhyun sinirli sinirli 'Kyungsoo seni yakmış.' derken parmaklarıyla tırnak işareti yaptı.

Evet.

"Hayır onun için değil." diye mırıldandım yere bakarken.

Dün Baek ve geçeceği dalgalardan korktuğum için zil çalar çalmaz kimseyi beklemeden okuldan fırlamıştım. Şimdi de Baekhyun çatık kaşlarıyla beni sorguya çekiyordu.

Sinirle nefes verdi. "Eminim değildir."
Sonra da yanımdan geçip gitmişti.

Fazla mı abartıyordum?

Uzaktan Mina'nın gelişini görmüştüm o da beni görmüştü. Yanıma geldi. "Kavga mı ediyordunuz siz bana mı öyle geldi."

Derin bir nefes alıp Mina'ya döndüm. "Dün dalga geçmesin diye beklemeden gittim de ona kızıyor."

Mina, onaylamadığını belli eden sesler çıkardı ve konuşmak için ağzını araladı ama Sana arkadan koşarak gelip ellerini Mina'nın omuzlarına koyarak zıpladı. Bu hareketiyle güldüm. Momo da Sana'nın arkasından gelip "günaydın canım sıra arkadaşımmm" diyerek bana sarıldı.

Kızlar iyi ki varsınız.

"Pardon ama neden burada dikiliyoruz ben anlamadım?" Sana geleli 2 dakika bile geçmemiş olmasına rağmen merakla sordu. Onu yanıtlamak yerine direkt olarak sınıfa yöneldik, ama içeri giremedik çünkü kapı önünde devden bozma birisi dikiliyordu.

"Chanyeol, yolu aç." Momo Chanyeol'ün sırtını parmağıyla deşerken söyledi.

Göremediğim Jihyo'nun sesi geldi. "Az durun öyle öleceksiniz sanki."

Gıcık kız.

Chanyeol biraz yana doğru çekilince geçebildik. Bizim hemen arkamızdan Chaeyoung da içeri girdi. Chaeyoung'u gören Chanyeol, Jihyo'yu dinlemekten vazgeçip heyecanla "Günaydın Chaeyounggg" dedi.

Chaeyoung boş boş bakıp buz gibi bir ses tonuyla "Sana da günaydın Chanyeol." diyip yerine geçti.

Chanyeol şok.

Açıkçası sadece o değil hepimiz şok olmuştuk. Beklemiyorduk çünkü böyle bir şeyi.

"Oha bana günaydın dedi. Bana... Günaydın.. BAEKHYUUUUN!!!" şok içinde koşarak gitti.

Jihyo olduğu yerde tepindi. "Yıldım!!!"

Sen mi ben mi Jihyo?










Zille sınıftan çıkmaya yeltenen Jihyo'ya seslendim. "Nereye?"

"Çekmem gereken 2 kepçe kulak var oraya." Hepimizden kahkahalar yükselmişti. Jihyo bize ters ters baktı. "Ben de geleceğim." diyip koluna girdim.

Chanyeol ile haykıran Baekhyun'un beni görünce gülmesi durdu. Chanyeol bunu farkedince bize döndü o da Jihyo'yu görünce neden geldiğini anlamış olacak ki hemen Jihyo'yu alıp dışarı çıkardı.

Baekhyun'un yanına yaklaştım. "Kankacığımmm naber?"

Yüzüme bile bakmadan "Boş yapma Nayeon." dedi.

Biraz daha yılışmalıydım sanırım.

Yanına oturup dürtüklediğim halde inatla bana bakmıyordu. "Yüzüme bak gerizekalı!"

Evet yılışma seviyem buydu benim de.

Gözlerini devirdi ama hala bana bakmıyordu. "İyi be bakmazsan bakma." düşmüş olan yüzümle sınıftan çıktım.

Lucky One Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin