8.Bölüm

302 33 13
                                    

Sana ve 8 sevgilisi

Nayeon
Kızlarrrrr.
Size bir şey söyleyeceğim ama abartılı tepki vermek yok.

Jeongyeon
Gönder gelsin.

Nayeon
Baekhyun ile arkadaş olduk biz hehe :)

Dahyun
Yanlış okuyorum galiba.

Sana
Ben de galiba yanlış okuyorum Baekhyun mu yazıyor orada?

Momo
Yok ya Baekhyun değildir o. Baekhyun olsa duramazdık.

Nayeon
İyi ki aşırı tepki vermeyin dedim.

Jihyo
Okuldan çıkarken ona yine mi burdasın mı ne öyle bir şeyler demiştin. Ne ara arkadaş oldunuz.

Nayeon
Yolumuzun büyük çoğunluğu aynıymış da yolda konuştuk öyle şey oldu işte.
Ne konuştunuz diye şimdi sormayın ;)

Chaeyoung
Biliyoruz. Devamı yarın öğle arasında.

Kızlar başka konuya geçince telefonu kapatıp koydum. Annem de yanlış anlamıştı zaten aklıma geldikçe sinir oluyordum. Sabah da görecekti. Okul yetmiyormuş gibi bir de annemin geçtiği dalgalarla uğraşacaktım.

En iyisi uyuyayım ben.









"Beni bekleme gir dediğimde sesi bozuldu hehehh." Baekhyun, okula yaklaştığımızda Chanyeol'ü aramıştı.

"Hayır bunu neden yapıyoruz anlamadım ki ben."

"Babanneleri ikisini göndermeyip Jihyo ile orada kaldıkları zaman okula birlikte geldiklerinde Chanyeol bana aynı şeyi yapıyor o yüzden."

"Kuzen onlar normal." dedim gözlerimi devirerek.

"Ben Chanyeol'ün kıçında bezli hallerini Jihyo'dan iyi biliyorum bir kere!" sertçe söyleyip önüne döndü.

Bu kesin Chanyeol'e aşık ben söyleyeyim de.

Bahçe içerisinde cidden dikkat çekiyorduk.

"Öff çok dikkat çekiyoruz." diye sızlandım.

"Döven kız ve dövülen çocuğun 2 gün sonra okula birlikte gelmesi dikkat çeker Nayeon. Sızlanma".

"Bizi sevgili zannedecekler. Kavgamıza da sevgili kavgası diyecekler." yüzümü buruşturdum.

"İşime gelir." umursamazca omuz silkti.

"NE?!" bağırdım.

Ne zannediyordu bu beni?

"Herkes senin düşündüğün gibi düşünüyor. Bir süreliğine bu imajdan kurtulurum belki."

"Ne düşünüyormuşum ben?" kaşlarımı çatarak sordum.

"Sen biliyorsun ne olduğunu."

Anlamıştım tabiki.

Lucky One Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin