"Jeongyeonnnnnn." Bahçe kapısı önünde sırlanarak beklediğimiz Jeongyeon görününce 8 kişi birden üzerine atlatık.
"Bırakın beni, ne kadar sıkıcı insanlarsınız siz." dedi gülerek.
Bu hallerini biliyoruz Jeongyeon boş yapma.
"Bu hallerimizden hoşlandığını hepimiz biliyoruz Jeongiee." Momo Jeongyeon'u aramızdan kendine çekip koluna girdi ve ilerlemeye başladılar.
"Hayır bu neden şimdi benim Jeongyeon'umun koluna giriyor?!" diye sızlandı Jihyo.
Mina Jihyo'ya söylendi. "İki gün sıra arkadaşsız durmak beynini mi yedi. Abartma."
Jihyo, dayanamayıp Jeongyeon'u Momo'dan kendine çekti. Sonra da ona sarılıp saçmalamaya başladı. "Canım Jeongyeon'um benim sensiz okul çok kuru, çok boş, aşırı sıkıcı bir yerdi, iyi ki geldin hayatım, seni çok çok çok özlemiştim."
Ağlama efekti yapıyordu bir de manyak.
8 tane göz aynı anda devrildi.
"Oha çok senkronizeydi bu!" Sana heyecanla konuşarak Jihyo'nun yarattığı gereksiz havayı dağıttı da sınıfa girebildik.
Jihyo naklen yayın yaparmışçasına bağırdı."Jeongyeon geldiiii."
Hiç kimse takmadı.
Takılmadığını fark eden Jihyo somurtarak yerine oturdu. Arkasında gülen, Mina, Sana, Momo ve beni bırakarak.
"Oooo Jeongyeon hanım sonunda okulun yolunu bulabilmeniz ne güzel. Kaç gündür yoksun? 3 mü? 4 mü?" Jeongyeon bu cümleyi duyduğu an gözlerinden ve kulaklarından ateş fışkırdı.
Gerçekten ateş fışkırdığına yemin edebilirim ama kanıtlayamam işte.
Jeongyeon sadece 2 gündür yoktu. Hmmm.
İlginç.
"Yolumu gözlüyormuşsun Jimin,beni bu kadar sevdiğini bilmiyordum." dedi alay ederek.
Ben ise bir Jeongyeon'a bir Jimin dediği sarışın çocuğa bir de Jihyo'ya bakıyordum. Benim aksime eğlenerek izliyordu Jihyo.
Jimin üzgün bir yüz ifadesi takınmaya çalışarak konuştu." Yolunu gözlemekten daha iyi aktivitelerim var. Her yerde karşıma çıktığın için eksikliğini farkedebiliyorum ne yazık ki."
Laf sokmak için bu kadar da uğraşmazsın be.
Jeongyeon gözlerini devirdi. Ağzını araladı ama vazgeçip bize 'arkamdan gelin' mesajı veren bakış atıp havalı bir şekilde yürümeye başladı. Biz de arkasından tabiki.
Yolda Chanbaek ikilisi tarafından Jimin ile ilgili sorguya çekildik. Jeongyeon bir de bu ikisini kaldıramayacağını kesin bir dille belirtip gitti yanımızdan.
Açıklama yapmak da Jihyo' ya kaldı böylece. "Ya bilmiyor musunuz işte klasik Jimin ve Jeongyeon, 3.yıl bu."
"Jimin'i döveyim mi kanka?"
Bu soruyu acaba kim sordu?
"Saçmalama Baek. Sen kim birilerini dövmek kim. Yaanii..." Jihyo yan gözle bana bakmıştı. "Biliyoruz neler olduğunu." dedikten sonra Chanyeol ile gür kahkahaları yankılandı.
Baekhyun Jihyo tarafından bozulmaya dayanamayıp 'Channie'sini çekiştirerek gittiler.
Evet çoğu zaman böyle hitap ediyor. Chanyeol de Baekkie diyormuş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lucky One
FanfictionNayeon yeni sınıfına doğru yürüyordu ama o kadar heyecanlıydı ki pek ilerleyebildiği söylenemezdi. Sınıfa adımını attığı anda birisi ona kafa attı... İçeride Twicexo var girin ya.