28.Bölüm

211 26 42
                                    

"Nayeoğğğn"

Sabahın köründe onu duymam ve beklemem için bağıran kötü bir Baekhyun sesi.

Uzağımda olduğu için koşmuştu bu yüzden nefes nefese yanıma geldi. "İyi ki erken çıkmışım salak gibi bekleyecektim yoksa."

"Niye?"

Yine neden benimle gitme aşkı depreşmişti ki bunun?

"Çantanı taşımak için tabiki ehe"

Sonundaki attığı gıcık gülüşü yok saydım ve alayla konuştum. "Dün çıkışta bile taşımayan sen, şimdi bunun için arkamdan mı koştun?"

Çantamı alırken "Her ne kadar çok sevimsiz birisi olsan da hasta olunca kıyamıyorum. İşte bu kadar da ponçik yürekliyim." dedi

Gözlerimi devirdim. "Boş yapma da sana kim 'sabah Nayeon ile birlikte gel.' dedi onu söyle."

"Birisinin söylediği çok mu belli."

"Yani Baek."

Biraz duraksayınca elimle yolu gösterek "Kyungsoo deme şuraya düşer bayılırım." dedim.

"Yok be, Junmyeon dedi. Git dedi, Nayeon dedi, hasta dedi, iyi davran kıza dedi."

Beni 6 kişiye ifşaladığı için birkaç gündür Junmyeon ne zaman bizden biriyle konuşmaya çalışsa lafa atlayıp terslediğim için biraz kendini affettirmeye çalışıyordu ve bunun için salak kankamı kullanmaktan asla çekinmiyordu.

İlk başta çok tepki vermemiştim çünkü Jihyo zaten Chanyeol'e söyleyecekti Baekhyun da öğrenecekti. Jongin'e de çenesi düşük Baek söylerdi. Junmyeon'a bu üçüne söylediği için çok kızmamıştım ama Yixing kankasına söyleme bahanesiyle Jongdae ve Minseok'a da anlatmıştı.

Yani bu durumda bilmeyen bir tek Sehun ve asıl kişi olarak Kyungsoo kalmıştı.

Acaba söylesem de herkes bilse nasıl olurdu?

"İyi bayılmama gerek kalmadı o zaman." diyip çirkin çıkan hasta sesimle kahkaha attım. Geri kalan yolda pek konuşmadık.

Okula geldiğimizde çantamı almak istedim ama gerizekalı kankam Baekhyun, Junmyeon'a kanıt göstermek istediği için inat edip vermemişti.

Bir yerlerden Kyungsoo fışkırmasa bari...

"Junmyeon'u dinleyeceğini düşünmemiştim." biz sınıflarının önünden geçerken dışarı çıkan Kyungsoo alayla Baekhyun'a söyledi.

Hay ben kendi şom ağzıma...

Baekhyun ona cevap vermek yerine başka bir şey sordu. "Niye dışarıdasın sen?"

Gelen cevap kısa ve netti. "Sana ne."

Baekhyun'u boşverip burada meraklı olan Nayeon'una cevap versen ha penguenim?

Oluşan saçma sessizlikten huzursuz olduğum için çantamı alıp yavaşça toz oldum ve farkedilmemiştim.

Kendi sınıfıma sonunda girebildiğimde Chaeyoung ile karşılaştım.

Chaeyoung neden buradaydı ki şimdi?

"Sonunda biriniz gelebildiniz." sitemle söyledikten sonra devam etti. "Dahyun okula gelmedi. Tzuyu biraz geç kalacakmış, sizden de kimse yok bu ne ya?"

Bir süredir bekliyordu galiba bizi ilgisini çekecek bir şey söyledim. "Gel biraz koridorda gezelim."

Hastaydım ama Chaeyoung için değerdi.

Lucky One Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin