Ondan uzakta olmam ve arkasında olmam, Baekhyun'un ağzını metrelerce ayırarak esnediğini görmeme engel değildi.
Aşırı derecede yavaş yürüdüğü için azıcık bir hızlanmayla kısa süre içinde yanına ulaştım. "Günaydın gerizekalı."
Ağzını metrelerce ayıraran esnemesini bir daha asla görmek istemeyeceğime kesin karar verdiğim kocaman esneyişinin arasından konuştu. "Gün aymadı ama sen bilirsin"
Durduğu anda uyuyacakmış gibi göründüğü için sordum. "Ne bu hal?"
"Uyumadım."
"O her halinden belli zaten salak. Nedenini anlat."
"Gece bir buçuğa kadar Taeyeon ile konuştuk. Son-"
Sözünü kestim. "Taeyeon dediğin bir haftadır flörtüm var diye köşe bucak sakladığın kız mı?"
Ofladı. "Evet. Akşam biraz soğuktu o yüzden çok mesajlaştık."
"Her neyse. Eee sonra?"
Elini alnına vurdu. "Sonrası beni başımızdaki en salak bela aradı."
"O saatte?"
"Hee." derin bir nefes verdi. "Tzuyu'ye çirkinsin demiş. Tzuyu de bu bok kafalıyı her yerden engellemiş. Beni o yüzden arıyor."
Alayla sordum. "Seni niye aramış salak?"
"Önce Chanyeol'ü aramış ondan Jihyo'yu aramasını, Jihyo'nun da Tzuyu'yi aramasını istemiş. Chanyeol de gece gece Jihyo'dan azar yiyemem diyip küfür edip kapatmış. Sonra bana kaldı. Benden de seni aramamı istedi."
Attığım kocaman kahkaha bu soğukta, artı sabahın köründe okul bahçesinde gezen salakların dikkatini çekmişti, onları boşverip hala anlatmaya devam eden uykulu kankama döndüm.
"Bir buçuk saat de Sehun'la uğraştım. 'Bu saatte Nayeon aranır mı? Yarın konuş Tzuyu ile' diyorum olmaz şimdi konuşacağım diye ısrar ediyor. Dilimde tüy bitti ikna edene kadar jöle beyinliyi."
"Sevgilisine çirkin diyen salaktır. Hele de sevgilisi Tzuyu ise double salaktır." dedim eğlenerek.
"Bok kafalının teki işte, mesela sen gidip Kyungsoo'ya tipsiz der misin? Hayır." yan yan baktı.
Gözlerimi devirdim. "Konu ne zaman bana gelecek diye bekliyordum ben de."
"Örnek verdim canım çok da şey etme."
Son saçmalamalarını boşverip benimle konuşmaya daldığı için girmeyi unuttuğu sınıfına ittirdim.
"Tzuyu'ye çirkin mi demiş?"
"Bildiğimiz arkadaşımız olan, Chou Tzuyu olan Tzuyu değil mi bu çirkin dediği?"
Sehun'un Tzuyu'ye çirkin dediği olayını anlatmam üzerine oluşan saçma sapan muhabbetimiz arasına "Abartmaz mısınız dalga geçmiş işte." diyerek giren Momo'ya 5 tane 'salak mısın?' diye soran bakışlar yönelmişti.
"Tamam tamam haklısınız saçmaladım."
Jihyo'nun "Hadi Tzuyu ile konuşalım." demesiyle çıktığımız sınıftan, Junmyeon'a yapışarak gelen Sehun yüzünden fazla uzaklaşamadık.
"Sehun al cüzdanımı ve git içindeki bütün parayı ye! İzin veriyorum bak. Yeter ki uzaklaş benden. Yıldım!"
Junmyeon, bu cümlesine gülen bizi gördükten sonra çölde su bulmuşçasına sevinerek Sehun'u üzerimize attı ve sınıfa kaçtı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lucky One
FanfictionNayeon yeni sınıfına doğru yürüyordu ama o kadar heyecanlıydı ki pek ilerleyebildiği söylenemezdi. Sınıfa adımını attığı anda birisi ona kafa attı... İçeride Twicexo var girin ya.