3.Bölüm

482 43 77
                                    

İlk haftamın son gününe gelmiştim bile. İnsan mutlu olunca günler hızlı geçiyormuş bunu anladım.

Sınıfa girdim ve...

Momo benden önce gelmiş?

Ne?

Dün derse geç kalan kızın bugün benden önce gelmesi de neyin nesi?

Gözü bana takıldığı anda bağırmaya başladı.

"CANIM SIRA ARKADAŞIMMMM, GÜNAYDINN~ HOŞGELDİNN~"

Sınıftakiler bön bön Momo'ya bakıyorlardı durumu kurtarmak için minik bir "günaydın" mırıldandım ama yemedi.

"Ben canım sıra arkadaşım diyim sen mırıldan öyle olsun! Hain Nayeon!"

Açıklamam vardı ama benim :(

"Çok gürültü yapıyosun Momo. Yapma." Jeongyeon laflarımı ağzıma tıkmıştı.

Neden 'yapma' kelimesini bastırdı ki şimdi. Bir sıkıntısı mı vardı acaba?

"Hayır Nayeon bir sıkıntısı yok bazı sabahlar böyle çekilmez olur o, üstüne gitme tenefüste düzelir. Son sorun için de hayır, sesli düşünmedin"

"Tam aklımdan geçeni nasıl bilebiliyorsun, Sana" merakla sordum.

"Pek zor olmuyor" sıcacık gülümsemesiyle söyledi.

Bu kızı seviyordum ya.

"Ben de Nayeon ben de."

"Sıra arkadaşımı sal yaaaa" Momo beni kendine çekerken sızlandı.

"Momo mızmızlanma senin sıra arkadaşınım bennn" diyip sarıldım.

"SENİ ÇOK SEVİYORUM TAVŞANIMMMM" diyerek yanaklarıma eziyet etmeye başladı.

Ortada yanak yok Momo sıkma

"MOMO!"

"Tamam Jeongyeon ya sevgi göstermemize de izin verilmiyor ya" yine homurdanıp yerine sindi.

Ders boyu da asla konuşmadı.










Gürültülü bir şekilde tıkınıyorduk masada 9 kişi olunca gürültü doğaldı tabi.

Jeongyeon arkamda bir yere bakıp gözlerini devirdi eş zamanlı olarak yanımda oturan Jihyo dişlerinin arasından konuştu. "Park lanet Chanyeol derhal çeneni kafamın üzerinden çek!" dedi ve ayağa kalktı.

Çocuğun yüzünü görebilmem için kafamı biraz(!) kaldırmam gerekliydi.

Chanyeol, "Chaeyoung'u soracaktım ben bugün hiç görmedim de" dedi üzgün bir ifadeyle.

Bu nasıl hoş bir ses tonudur öyle amanın.

Dik dik bakan Chaeyoung'u fark ettikten sonra ona dönüp "Hayır sen Chaeyoung değil bakma öyle." dedi.

Bizim sınıftakinden mi bahsediyor acaba?

Yanındaki bana bakan sarışın puppy suratlı çocuğu anca farketmiştim.

Niye bana bakıyor ki şimdi bu?

Jihyo sinirle konuşmaya başladı. "Bir kere de mükemmel kuzenim özledim seni demek için gel yanıma be! Chaeyoung, Chaeyoung, Chaeyoung, Chaeyoung, yıldım Chanyeol."

Jihyo ne patladın beee.

Bir de aklı sıra pataklıyordu ama karşısındakine gram etki ettiği söylenemezdi.

Lucky One Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin