26.Bölüm

227 26 39
                                    

"2 gündür dalga geçiyorsunuz Minseok'u Çinli sanmamla nesi bu kadar komik ben anlamıyorum." hışımla Baekhyun başta olmak üzere kızlara söylendim.

Ama gıcık insanlar topluluğu olarak beni takmayıp sinir bozucu kahkahalarına devam ettiler.

Keşke bir Kyungsoo bakışlarına sahip olsaydım.

Satannayeon olamaz mıydım ki ben?

"Neyse neyse susun ben dalga geçmeye gelmedim." diyerek kızları susturdu Baekhyun.

"Evet ya sen neden burdasın kepçük miniğimi de getirmemişsin zaten."

Jeongyeon, Jihyo'ya iğrenir bir şekilde bakıp çok derin bir nefes verdi. Sana da Jihyo'ya 'bu kız iflah olmaz' bakışları atıyordu.

Baekhyun, Jihyo ve saçmalıklarını takmadan konuşmaya başladı. "Sehun ve Tzu-"

"Yine küsmüşler deme kendimi camdan atarım." Momo bağırarak sözünü kesti.

"Bu kez hangi saçma konudan tartışmışlar?" Jeongyeon alayla sordu.

"Jongin, Tzuyu'ye yenge dememiş."

Anlamamıştım. "İyi de Tzuyu'nin suçu ne burada?"

Baekhyun içini çekti. "Ben de bir bilsem."

"Jongin'i Sehun'un elinden zor aldık." Junmyeon arkasından gelen Kyungsoo ve Chanyeol ile yanımıza yaklaşırken söyledi.

ANASKM İLK DEFA BİZİM SINIFA GELDİ.

"Bazen beyni olmadığından ciddi ciddi şüphe duyuyorum." Mina yavaşça söyledi.

Hepimiz Mina'ya katıldığımız için sessizlik oluştu. Bu sessizlik içerisinde herkes dağılmıştı.

Minik penguenim geldiği gibi gitmişti.

Bozuk moralimle kafamı kaldırdığımda bana dehşetle bakan 5 çift göz görmüştüm.

Sana dehşetle açılmış gözlerine bir de açık bir ağız ekleyerek şokla konuştu.

"Az önceki duyduğumun yanlış olduğunu söyle Nayeon."

"Yani ben de saçma bir şey duydum ama inanamıyorum."

Anaskm ben onu sesli mi söyledim?!

"Bence minik penguenim demedin ha biz yanlış duyduk." Jeongyeon alayla söyledi.

"Bunu sesli söylememem lazımdı!" diye sızlanıp ellerimle yüzümü kapattım.

Junmyeon bize uzak olan yerinden bana seslendi. "Ben bile duydum."

"LANET OLSUN!" bağırdım ve kafamı sıraya koydum. Ve ders boyu kaldırmadım.

Bu rezaletten sonra okulu bile bıraksam iyiydi.













Sınıfa girdiği gibi gülmekten kıpkırmızı olmuş suratıyla kendini yere atan Chanyeol ve karnını tutarak iki büklüm şekilde onun üzerinden geçen Baekhyun'u gördüğüm anda sinirle Jihyo'ya döndüm.

"Ne ara yetiştirdin Jihyo!?"

"Ben söylemedim ki." dedi Jihyo şaşırarak.

NERDEN ÖĞRENMİŞTİ Kİ BUNLAR?!

"KİMDEN ÖĞRENDİNİZ ÇABUK SÖYLEYİN!" diye Jongdae'yi geçmeye aday bir ses tonuyla bağırdım.

Zorla sakinleşmiş olan Chanyeol, kapıda Junmyeon ve Yixing'i görünce yerden kalkmamış olmasına rağmen kendini bir daha attı.

Lucky One Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin