Gruptan yazdığımız her Sehun içerikli mesaja büyük bir ustalıkla konuyu değiştirip cevap vermeyen Tzuyu, aşırı doz meraktan Jeongyeon olayını bile unutmamızı sağlamıştı.
Dün Jeongyeon Jimin ile gitmişti ama bizi bu pek ilgilendirmiyordu şu an için eski bir olay ne de olsa.
Benim için pek eski sayılmaz ama neyse.
Hava artık soğuduğu için Tzuyu'yi sınıfında bekliyorduk. Dedikodu seven kişiler olduğumuz için sabahın köründe okula gelmiştik. Tzuyu, genelde erken gelse bile bugün bizi bekletiyordu.
Geldiği zaman sınıfında fazladan 6 kız gören Tzuyu yüzünü buruşturarak söylendi. "Jeongyeon stili uygulasaydım da geç gelseydim keşke."
Sana merakla atıldı. "40 dakika kadar kurtulabilirdin ancak." sonra Chaeyoung'u fark etti. "O kadar bile olmazdı."
"Eeee anlat." 8 kişiden aynı ses yükseldi. Ama yeni flörtü sayesinde elimizden kurtulmayı başardı.
Şanslı kız.
"Oo yengelerim de buradaymış."
Yenge?
Sanki biz ona enişte desek daha doğruydu?
"Tzuyu, ben onaylamıyorum bu çocuk çok salak." Mina sert bir şekilde söylediğinde grubumuzda sessizlik oluştu.
Sehun masumca Mina'ya baktı. "Niye öyle dedin Mina yenge?"
"Salaksın çünkü. Ben Japon olduğum halde bize böyle hitap etmemen gerektiğini biliyorum sen bilmiyorsun." Mina inanamadığını belli eden bir ses tonuyla söyledi.
"Mina yengem Japon mu?" Sehun şokla Tzuyu'ye döndü. Hala asıl olayı anlamamıştı.
"En son orayı benim yerim zannediyordum." Dahyun'dan gelen ve konumuzla alakası olmayan sesle Dahyun'un konuştuğu kişiye döndük.
"Ayağım çatlak, yerim de çok uzak yer değiştirsek olmaz mı birkaç günlüğüne?" Jongin Dahyun'a sevimli bir şekilde söyledi. Dahyun başıyla onayladı.
Çatlak ayakla niye okulda ki şimdi bu?
Sonra Jongin, Sehun'u fark etti. "Ben sana beni kapıdan al dememiş miydim? Neden burdasın?" Cevap gelmeyince devam etti. "Kyungsoo taşıyamadı zaten beni. Ölüyordum. Sen anca burda dur. İşe yaramaz insan!"
Sehun kaş göz yaparak Jongin'e arkasını işaret etti ama Jongin anlamayarak söylenmeye devam ediyordu.
"Arkandayım Jongin." Gözlerini kırpıştırarak yavaşça arkasını döndü. "Aaa Kyungsoo da burdaymış hehe."
Jihyo kolumu dürtükleyip gözleriyle Kyungsoo'yu gösterdi. "Bu da Jongin'e pamuk gibi çocuk başkasına gelince canavara dönüşüyor. Dün bize Jongin hakkında konuştuğumuz için kızdı zaten." Gözlerini devirip Sehun'a bize yenge diyemeyeceğini anlatmaya çalışan Mina'ya katıldı.
Bunlar hala o meseleyle mi uğraşıyorlardı?
Bir süre bu konu üzerine konuştular, Mina en sonunda anlatamamaktan yıldı ve gitti. Biz de 'aptalsın' bakışları atıp çıktık. Sehun, inatla anlamayarak Mina'yı çıldırtmayı başarmıştı. Her zaman sakinleştiren taraf olan Mina, olay kendisine dönünce biraz zor sakinleşti.
Evet buradan çıkardığım sonuç: Mina'yı sinirlendirmek hiç iyi bir fikir değil.
"Hadi Jeongyeon seninkini dinleyelim en azından.Tzuyu'den de laf alamadık zaten." Momo, Jeongyeon'a yılışarak söyledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lucky One
FanficNayeon yeni sınıfına doğru yürüyordu ama o kadar heyecanlıydı ki pek ilerleyebildiği söylenemezdi. Sınıfa adımını attığı anda birisi ona kafa attı... İçeride Twicexo var girin ya.