İtiraflar

766 71 17
                                    

Akşam yemeği için masada otururken gözlerim fıldır fıldır dönüyordu. Nedeni ise abim. Hala bana bulaşmamış olması tetikte oturmama sebep oluyordu. Annemin bakışları yerinde duramayan bana kayınca yemek yemeyi kesip ilgiyle bana baktı.

"Cevabını duymaya korksamda merak ediyorum. Kızım senin sıkıntın ne?" Kafamı çevirip abime baktım. Öylece önündeki yemek ile oynuyordu. Tekrardan anneme baktığımda o da abime bakıyordu.

"Abimin hala bana bulaşmamış olması beni tedirgin ediyor. " abimse hala bizi umursamadan yemeği ile oynuyordu. Daha fazla dayamayıp omzunu dürttüm. Hafifçe irkilip kafasını hızla bana çevirdi. Gözlerindeki buğulu ifade beni görünce dağıldı.

"Ne var Damla?" Aksi çıkan sesiyle gözlerimi devirdim. Burada onun için endişeleneyim o da beni umursamasın. Abim tekrardan yemeğine dönecekken dirseğim ile yine dürtüp bu defa konuştum.

"Hangi kız seni terk etti. Kıyamam büyümüşte aşk acısı mı çekermiş?" Yanaklarını sıkmama izin vermedi ve kendini geri çekti. Ancak gözlerindeki üzgün ifade hala geçmemişti. Cebimde titreyen telefon ile abimin söylenmelerini göz ardı edip telefonu çıkardım ve ekranı aydınlattım. Gördüğüm isim ile gerilmeden edemedim. Hele sabah bana uyguladığı şiddetten sonra gerilmemem imkansız.

Savaş: Güzelim kapının önündeyim. Müsait olunca çık sana her şeyi anlatacağım.

Düşünceli gözlerle mesajı bir daha okudum. Neden pazartesi okulda anlatmıyorda şimdi kapıma dayanıyordu ki. Yinede merak eden tarafım ağır bastığı için cevap yazmaya başladım.

Güzelim: Müsait olunca çıkarım. Bu defa her şeyi açıkladığından emin ol.

Parmaklarım hareketlendi ve bizimkilerin grubuna girdim.

# 3 idiots #

Damla: Savaş mesaj attı. Benimle konuşmak istiyor. Sizce gideyim mi?"

Bu mesajı gruba yollarken tırnaklarımı yediğimin farkında bile değildim. Anında geri mesaj geldi.

Mertimsu: Kapına mı gelmiş. 😱

Gayimsu: Ne konuşacak?

Sabah okulda olanlardan sonra ne yüzle gelmiş.

Damla: Evet kapıda.

Her şeyi itiraf edecek olmalı.

En azından attığı mesajda öyle yazıyordu.

Mertimsu: Eğer seviyorsan git konuş.

Yinede o çocuktan hoşlanmıyorum.

Damla: Size kötü davrandı ancak gerçekte iyi biridir. Sadece....

Gayimsu: Sadece ben gay olduğum için bizi mi tersledi.

Damla gözlüklerini çıkar o çocuk iyi değil.

Damla: Savaşı daha tanımıyorsun.

Gayimsu: Sen tanıyor musun ki?

Daha okula neden gelmediğini bile bilmiyorsun.

Üstelik 4 yıldır sevgilisiniz.

Damla: Ne yaptığını bilmesemde karakterini biliyorum.

Beni sevdiğini biliyorum.

Mertimsu: Tamam artık ikinizde kesin.

Bu kavga etmenizi gerektirecek bir konu değil.

Kaçın Kurası (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin