Taehyung
-
Özür dilerim.
Yazdığım bu defterin son sayfasına böyle bir cümleyle giriş yapmak istemezdim aslında. Ama şu an sana söyleyebileceğim en samimi sözlerim bunlar.
Aşkım, seni seviyorum.
Tanrı şahidim olsun seni tanıdığım günden beri seni sevmeden geçirdiğim zaman olmadı hiç.
Sana aşık olurken biliyordum zarar vereceğimi ama bir umut inanmıştım aşkın bir şeyleri değiştireceğine.
Ama hastalıklı bir ruhum ben. Tahmin edersin ki böyle insanları kurtarmak zordur. Defalarca çıktım zannettiği kuyulara düşüp durur. Tökezlemekten yürüyemez.
Bende de öyle oldu sevgilim. Hayatın bir ucundan tutunabileceğimi zannettim. Hatta zannetmekten ziyade inanmıştım da. Sonra düşerken ardımdan seni de nasıl sürüklediğimi gördüm. Tek başımayken ağrıma gitmiyordu Mi Sun ama söz konusu senken, seni ardımdan çektiğimi görürken dayanamadım.
Ben, seni yıpratıyorum sevgilim. Bu hep böyle olacak çünkü ben değişemiyorum bir türlü.
Bana çok kızgın olduğunu şimdiden hissediyorum. Sana veda etmeden gitmemden ötürü. Belkide bu satırları okumayacaksın bile. Eğer bu satırları okuyorsan sevgilim sana veda etmek için gelseydim, gidemeyeceğimi bilmeni istiyorum.
Gelseydim, sarılırdım sana. Her şey yoluna girecekmiş gibi hissederdim sonra yeniden hastalıklı ruhum devreye girer, zihnimde saçma sapan düşünceler oluşturur, yeniden bizi yıpratmaya başlardı.
Yalnız yaşamaya mahkum bir adamım ben.
Affet beni. Yalvarırım affet çünkü kalbinin ağırlığını taşıyamam. Zaten yutkunmakta zorlandığım bir yumru var boğazımda. Kalbim sıkışıyor, nefes almak bu satırları yazarken çok daha zor.
Lütfen ardımdan ağlama. Senin tek bir damla göz yaşın hâlâ benim ömrüme bedel.
Beni unut demeyi çok isterdim ama bencillik edip lütfen beni unutma demek istiyorum. Beni unutma ve her gece ay yükseldiğinde göğe kafanı kaldırıp izle.
Ben oradayım. Tıpkı ilk gün ki gibi.
Seni seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Just One Day || Taehyung
Fanfiction"Bizim fon müziğimiz nefeslerimiz." - Dünyanın en üzgün melodisini fısılda bana. 16.12.19 - 3.5.20