-Przerwałam coś ważnego? - zapytała czarnoskóra dziewczyna, która należała do Xanax'u
-Alexandra co tutaj robisz?
-Wiem, że to wy stoicie za zabójstwem Martina - powiedziała, rozglądając się po pokoju - Stwierdziłam, że gang Xanax prędzej czy później upadnie, a ja nie zamierzam brać w tym udziału. Wolę być u was w ekipie, jeśli oczywiście się zgodzicie. Znam się na materiałach wybuchowych i ogólnie na pirotechnice. Mogę być przydatna.
Spojrzałam na Andresa, który z uśmiechem się jej przypatrywał.
-Dlaczego mamy Ci ufać? - zapytał brunet
-Ponieważ wysadziłam dom gangu Xanax i przyprowadziłam tu jego przywódcę - odrzekła z promiennym uśmiechem i pstryknęła palcami, a do środka weszło dwóch wysokich mężczyzn, którzy trzymali Stana - Zróbcie z nim co chcecie.
-Jestem chory, mam bóle pleców, proszę nie zabijajcie mnie - wyszeptał mężczyzna
Emily wstała, wyciągnęła znikąd pistolet i strzeliła w stronę mężczyzny, który martwy padł na ziemię.
-Emily coś ty zrobiła!? - krzyknęła Grace
-No co? To spotkanie się strasznie dłużyło, a ja nauczyłam się kilku pozycji z kamasutry i muszę je pokazać Lucasowi - brunetka przewróciła oczami, a wszyscy natychmiast pokiwali głowami i kazali sprzątnąć ciało mężczyzny.
Wieczorem Grace (kiedy już wytrzeźwiała) zorganizowała małą imprezę na plaży. Siedzieliśmy wszyscy razem. Lucas z Emily namiętnie całowali się na leżaku, Grace rozmawiała z Anderem, Alex stał obrażony z Kyle'm popijając piwo, a Bella kłóciła się z Agnes.
-Wydaje mi się, że Grace coś czuję do Andera - szepnęłam do Andresa
-Alex ciągle chodzi wściekły, jest cholernie zazdrosny o Grace i wcale mu się nie dziwie - odszeptał, patrząc w moje oczy - Ja o Ciebie byłbym byłbym jeszcze bardziej zazdrosny.
-Ja bym Ci czegoś takiego nie zrobiła - zapewniłam, splatając nasze dłonie i namiętnie całując go w usta.
Po kilku godzinach, kiedy impreza już się zbliżała ku końcowi, przyszła po mnie Grace i wzięła na na stronę w krzaki.
-Zrobiłam coś złego - powiedziała, cała w nerwach
-Co takiego?
-Całowałam się z Anderem - szepnęła
-Że co?
-Z Alex'em nie układa mi się już od dawna - wyjaśniła - Ciągle się kłócimy i nawet ze sobą nie sypiamy. Nasz związek się sypie, widzę, że Alex nie jest kompletnie mną zainteresowany. Wydaje mi się, że jest gejem.
Bez słowa przytuliłam ją i pocałowałam w czubek głowy.
-Ja jestem tylko człowiekiem i potrzebuję miłości - powiedziała, a ja kiwnęłam głową
Odprowadziłam ją do domku, prosząc, żeby wytłumaczyła sobie tą całą sytuację z Alex'em, a później wróciłam do swojego. Tej nocy po raz drugi zrobiliśmy to z Andresem i teraz już naprawdę rozumiałam Emily i Lucasa.
.
CZYTASZ
Life On The Edge
AdventureClara i reszta przyjaciół po ucieczce z Sycylii muszą ukryć się przed światem. Decydują się przenieść do Australii, ale nawet tam czekają na nich kłopoty i niebezpieczni ludzie. Jak poradzą sobie główni bohaterowie? Czy podniosą się po śmierci jedne...