Obudziłam się z mocnym bólem głowy, wczoraj duzo wypiliśmy. Chciałam wstać Ale uniemożliwił mi to Kacper przytulający się do mnie. Jak już się wygrzebałam poszlam wziąść coś na ból głowy, weszlam do kuchni i oczywiście byłam jako pierwsza, zresztą co się dziwie, jest 8.20. Wzięłam lek poczym poszłam do pokoju w którym była Lexy i Marcin i położyłam im przy łóżku ten sam lek i dwa kubki wody, poszlam jeszcze do Kacpra i zrobiłam to samo. Potem poszłam do łazienki zrobić makijaż, jak już wyszłam poszłam do kuchni zrobić śniadanie i chyba nim przywołałam wszystkich bo odrazu jak zaczęłam robić naleśniki wszyscy przyszli do kuchni.
K-Mmm A co piękna pani robi na śniadanie?
Podszedł do mnie i złapał mnie w tali i pocałował w szyję.
J-Naleśniki.. Z czym chcecie?
L,M,K-A co jest do wyboru?
J-Nutella, jakis dżem i mogą być też z serem.
L-Dżulia ja bym chciała z Nutellą.
M-Ja z dżemem.
K-Ja też z dżemem.
J-Ok, Już wam daje.
Kiedy zjedliśmy juz wszystkie naleśniki. Zaproponowałam.
J-Może obejrzymy jakis serial?
L,M,K-taaak.
J-A jaki?
L-Ostatnio widziałam na necie 13 reasons why i ponoć fajne wiec możemy obejrzeć.
J-A ile ma odcinków?
L-Są trzy sezony po 13 odcinków aa kazdy trwa godzine z tego co wiem, wiec to tak wy już chcecie to możemy obejrzeć.
M-I tak nie mamy nic innego do roboty.
J-A mam takie pytanie?
K-No?
J-Nie będziemy przypadkiem musieli przepisać lekcji?
K-Po co?
J-No bo my mamy teraz lekcje A nas nie ma wiec?
L-Yes Dżulia musimy ale jak widać Kacper ma na to wywalone...okay anyway oglądamy?
M,J,K-Taak.
Siedzieliśmy w kolejności Kacper, ja, Lexy i Marcin. Kiedy oglądaliśmy po pewnym czasie przytuliłam się do Kacpra A Lexy do Marcina, Kacper objął mnie ręką w talii, Marcin też objął Lexy tylko że on miał rękę na jej posladkach
L-Marcinku nie za nisko ta rączka?
M-Dla mnie w sam raz.
I zaczął się śmiać.
Lexy tylko spojżała na mnie błagalnym wzrokiem na co ja zaczęłam się śmiać.Skip time>>>>pov Julka
Obejrzeliśmy juz chyba 10 odcinków i takim cudem była już 22. Włączyliśmy 11 odcinek i w połowie zachciało mi się już spać. Położyłam głowę na kolanach Kacpra i zamknęłam oczy, czułam jak chłopak gładzi ręką moje włosy. Zasnęłam z uśmiechem na twarzy.
Pov Kacper
Serial ktory zaproponowała Lexy był spoko. Włączyliśmy 11 odcinek i mniej wiecej w połowie Jula położyła głowę na moich kolanach czyli że pewnie chce jej się spać, położyłem moją rękę na jej włosach i zacząłem je błądzić. Widziałem lekki uśmiech na twarzy blondynki przez co i ja się uśmiechnąłem.
Kiedy odcinek już się skończył Julka już spała zreszta Lexy też. Marcin wziął Lexy do pokoju A ja wyłączyłem netflixa poczym wziąłem Jule do pokoju i się koło niej położyłem. Przytuliłem ją, dałem całusa w czoło i sam poszłem spać.
CZYTASZ
Czy Wszystko Będzie Tak Jak Powinno?
FanfictionPrzeczytajcie a się dowiecie *sory książka pisana dawno i niektóre sceny to cringe