Rano>>>>pov Kacper
Dziś jest ten dzień w którym robie z Lexy projekt na biologię, jeszcze nie wiem o której ma przyjść, postanowiłem do niej napisać.
Do:Żona Prankstera
O której przyjdziesz?
Od:Żona Prankstera
Po co?
Do:Żona Prankstera
No zrobić ten projekt na biologię.
Od:Żona Prankstera
Aaa, o 16.30 ci pasuje?
Do:Żona Prankstera
Mi pasuje.
Od:Żona Prankstera
Okay to przyjdę o 16.30. Bye.
Do:Żona Prankstera
Eluwina.
Od:Żona Prankstera
Kacper stoop
Do:Żona Prankstera
Haha. Dobra PA.
Jest 06.45. Więc mam jeszcze dość dużo czasu, ide cos zjeść. Zrobiłem sobie kanapki z serem i pomidorem które następnie zjadłem.
Ubrałem czarne spodnie, biała koszulkę A na to różową bluzę z napisem crusher.
Kiedy zrobiłem już wszystko co miałem zrobić usiadłem i postanowiłem przejrzeć instagram gdy nagle dostałem wiadomość
Od:Wojtek
Cześć, mam dla Ciebie propozycje.
Do:Wojtek
Jaką?
Od:Wojtek
Chcesz dołączyć do naszej elity?
Do:Wojtek
No mógłbym, a czemu akurat ja?
Od:Wojtek
No bo laski mówią że jesteś przystojny a wszyscy w elicie są więc no nie ma problemu żebyś ty też dołączył.
Do:Wojtek
No ok zgadzam się.
Od:Wojtek
Marcin też przyjął zaproszenie.
Do:Wojtek
A to fajnie
Napisał do mnie Wojtek, mój kolega z klasy, nawet nie wiem skąd on ma mój numer i skąd ja mam....ale to nie ważne. Razem z Marcinem dołączę do najlepszej elity w szkole tylko że jest jeden problem.....A mianowicie to że wszystkie laski ze szkoły się do nich kleją, mam nadzieję że to nie będzie przeszkadzać Julci. Bo wiecie, nikt tak naprawdę nie wie ze jestem z Julka *oprócz Marcina i Lexy* więc laski pewnie będą coś robić ale jakoś się tym nie przejmuje. Ok jest już 7.30 więc już wychodzę, podjadę po Julkei razem pojedziemy do szkoły. Po około 7 minutach byliśmy już pod szkołą. Szliśmy do wejścia gdy nagle zaczepił mnie elita, powiedziałem Julce żeby poczekała na mnie w szatni, po 5 minutach u niej juz byłem.
J-Co oni od ciebie chcieli?
K-Chcieli bym dołączył do elity i się zgodziłem.
Widziałem że Julka posmutniała.
K-Jula co jest?
J-No bo nie chce żeby było tak że jak jesteś w tej elicie to sie kazda laska będzie się do Ciebie kleić A zapewne tak będzie.
I wyszła z szatni, zapewne do toalety. Poszłem do toalety ale jej tam nie było, przeszukałem klasy, jakies zakątki i nie mogłem jej znaleść.Pov Julka
Kiedy Kacper powiedział mi o tym ze zgodził się i dołączył do elity posmutniałam. Kacper to zauważył bo spytał.
K-Jula co jest?
J-No bo nie chce żeby było tak że jak jesteś w tej elicie to sie każda laska będzie się do Ciebie kleić A zapewne tak będzie.
Kiedy to powiedziałam wyszłam z szatni i poszłam za szkołę gdzie spotkałam elitę, spytałam.
J-Macie może jakiegoś papierosa?
(W-wojtek, Km-Kamil(bo K go Kacper) A-Adam, i inne osoby ale one nie będą ważne)
W-Proszę.
Powiedzial podając mi papierosa. Po 10 minutach zadzwonił dzwonek i razem z elitą poszliśmy na lekcje jaką był angielski. Kiedy weszliśmy do szkoły zobaczyłam Kacpra, on widocznie też mnie zobaczył bo odrazu do mnie podbiegł.
K-Jezu Julcia martwiłam się, gdzie ty byłaś?
J-Za szkolą.
K-Po co......czuje...zapach...Julka ty palisz?
J-Yyy no tylko raz.
W tym momencie pani nas zawołała już do klasy.
Reszta lekcji minęła dobrze. Po lekcjach poszlam do domu, zrobiłam wszystkie lekcje, obejrzałam 4 odcinki serialu i ok 1 w nocy poszlam spać.
CZYTASZ
Czy Wszystko Będzie Tak Jak Powinno?
FanfictionPrzeczytajcie a się dowiecie *sory książka pisana dawno i niektóre sceny to cringe