#24

280 7 1
                                    

Pov Lexy

Idę właśnie na spotkanie ze Stuu. Ubrałam się tak jak codzień czyli dresy, koszulka oversize i moje air force.
Umówiliśmy się w kawiarni, jest to taka najsłynniejsza kawiarnia w Warszawie wiec nie trudno ją znaleść zresztą była blisko mojego domu.

Idę właśnie do wejścia i przez szyby widze ze Stuu juz jest OKAY LEXY CALM DOWN WSZYSTKO BEDZIE DOBRZE.
(S-stuu)
L-Hi
S-O cześć Lexy miło Cię widzieć. Ok odrazu przejdę do konkretów. Masz szansę być w naprawdę dużym projekcie który tworzę razem w agencją spotlight. W tym projekcie chodzi o to aby wybić youtuberów, influecerów czy normalne osoby takie jak ty. Będziesz mieszkać w willi pod Warszawą z innymi członkami teamuX.
L-A mogę wiedzieć z kim będę mieszkać?
S-Niestety nie mogę powiedzieć ale dowiesz się już za tydzień. Oczywiscie jeśli się zgodzisz i podpiszesz umowę.
L-Kiedy mogę ją podpisać?
S-Nawet dziś. Musimy podjechać do agencji i tam wszystko podpiszesz.
L-Okay

Bardzo dręczyly mnie myśli
Dołączyć do teamu?
Nie dołączać?
Zamówiliśmy ciasta i kawy.
Po zjedzeniu i wypiciu pojechaliśmy do agencji. Bardzo się stresuje nawet nie wiem co powie moja mama.

Po około 10 minutach byliśmy na miejscu.
Zaprowadził mnie do takiego pomieszczenia.
S-Wejdziemy teraz za te drzwi, tam juz jest wszystko przygotowane, cała umowa itp. Jeżeli nie będziesz czegos rozumieć czy cos pytaj.
L-Ok

Podpisałam umowę, nie wiem czy dobrze zrobiłam, czas pokaże. Jadę teraz spotkac sie z Anią i jej wszystko opowiedzieć.

Skip time

Przegadałam z Anią chyba 5godzin. Ide teraz spać zeby sie wyspać, jutro muszę zobaczyć rzeczy jakie spakuje, co tam przywiozę itp. Muszę jeszcze mamie powiedzieć. Nadal nie wiem z kim będę w tym projekcie jedyne co wiem to tyle że będzie tam tylko jedna dziewczyna ze mną w teamie. Dowiedziałam się też że obok naszej willi jest drugi dom w którym mieszkają operatorzy i jeszcze dwójka innych osob. Wiem też tyle że będę miała pokój z jakąś inną dziewczyną, mam nadzieję że będzie spoko i się dogadamy.

Tydzień później

To już dziś przyjeżdżam do domuX, moja mama wszystko wie i będzie mnie bardzo wspierać. Muszę tam być na godzinę 12.30. Nie długo się tam jedzie, mniej niż godzinę. Uber przyjedzie o 11.30, jest dopiero 8. Mam sporo czasu. Lekko się pomaluje i może założę coś innego niż dresy? Spódniczka? Nienawidze spodniczek ale na ten jeden dzień moge sie poświęcić.

Skip time

Uber właśnie podjechał, jestem mega zestresowana, a co jak mnie nie polubią?

Skip time

Właśnie podjechałam. Jest dokładnie 12.25. Stuu juz na mnie czeka. Mam pojechać tam autem?
L-Hi Stuart
S-Hi Lexy, bagaże weźmie pan Mietek, to dla Ciebie *podał kluczyki*
L-Thank you
I pojechałam.

Chwilkę później byłam już pod wielką willą, bardzo się stresuje.
Wyszłam z auta i stanęłam pod drzwiami willi. Zastanawiałam się czy dobrze robię.
Okay żyje się tylko raz. 1.....2.....3 wchodze

Weszłam i zobaczyłam..

L-KOSTERA??

Popatrzyłam na osobę z którą w tym momencie rozmawiała

L-BŁOŃSKI??

CO TU SIE DZIEJE

W tym momencie ktos zszedł ze schodów

L-MARCIN??

Czy Wszystko Będzie Tak Jak Powinno?Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz