Obudziłam się o 6.20, dziś po lekcjach idziemy do kina na ten horror, może nie będzie aż taki straszny. Wstałam i poszłam zrobić moją poranną rutynę. Po skończeniu sie malować poszłam coś zjeść, coś czyli cini minis. Zjadłam i postanowiłam napisac do Kacpra.
Od:Julaa
Hej. Mam pytanie.
Do:Julaa
Eluwina, jakie?
Od:Julaa
Chciałbyś moze przyjść do mnie po kinie?
Do:Julaa
No mogę A co będziemy robić😏?
Od:Julaa
Hahaaha glupi jestes.
Do:Julaa
Poważnie pytam, Co będziemy robić?
Od:Julaa
A co byś chciał?
Do:Julaa
A nie wiem nie wiem. Albo wiem...
Od:Julaa
Co?
Do:Julaa
Niespodzianka.
Od:Julaa
Eh no ok. Przyjedziesz po mnie?
Do:Julaa
Dla mojej księżniczki wszystko.
Od:Julaa
Dzięki.
Po wymienionych sms z Kacprem weszłam na chwilę na instagrama i nagrałam krótkie instastory, potem weszlam na messengera odpisać na wszystkie wiadomości, była 7.40 I Kacper napisał do mnie ze juz jest. Ubrałam buty, wzięłam wszystko co potrzebuje i wyszłam. Wsiadłam do auta, przywitałam sie z Kacprem i pojechaliśmy do szkoły.Skip time>>>>po lekcjach
Miałam dużo czasu bo wychodzę o 16.30 żeby zdążyć, czyli mam dość dużo czasu bo jest dopiero 13.50. Za ten czas coś zjem, pomaluj się od nowa i może zrobie zadania ktore zadała babka od matmy, ona z charakteru jest fajna ale za dużo nam zadaje.
Zrobiłam wszystko co chciałam zrobić i jest 15.40, może pójdę do sklepu po jakieś wino czy coś bo przecież Kacper ma przyjść.
Po 10 minutach byłam juz w domu. Jeszcze się przebiore i może zrobie krótkiego live. (W tej książce Julka,Dubiel,Lexy i Kacper są sławni (że mają yt itp) ale nie ma teamu).
Zaczęłam robić live, starałam się odpowiadać na wszystkie pytania ale było ich dużo.
Kasia8-Jak tam w nowej szkole?
-jest ok
Asia_basia-Dobrze ci się mieszka w Warszawie?
-tak
Kosteranators-jesteś z Kacprem?
Takie pytania omijałam bo nie wiedziałam co odpowiedzieć.
No_name-Dobrze się dogadujesz z osobami z nowej szkoły?
-zależy, z niektórymi się nienawidzę A z niektórymi się świetnie dogaduje, i takimi osobami jest Lexy, Marcin i Kacper.
Hejter007-Nie znam bardziej pustej i głupiej laski jak ty.
W tym momencie trochę mi się zaszkliły oczy ale mam nadzieje ze nie było tego widać.
Poodpowiadałam jeszcze na parę pytań i skończyłam live o 16.20.
Napisałam na naszej grupie.
Julka Kulka
Gdzie się spotykamy?
Dubiel Prankster
Może w galerii północnej?
Julka Kulka
No spoko @Boloński @Pani Chaplin pasuje wam?
Pani Chaplin
Okay.
Boloński
Mi też pasuje.
Potem napisał no mnie Kacper
Do:Julaa
Może razem pojedziemy do tej galerii i tam się z nimi spotkamy?
Od:Julaa
No spoko, za ile byś był?
Do:Julaa
Wychodź.
Od:Julaa
No ok juz idę.
Wyszłam i zobaczyłam że Kacper już na mnie czeka przywitałam się z nim i pojechaliśmy w umówione miejsce. Po 7 minutach juz byliśmy i czekaliśmy na Lexy i Marcina którzy też przyjechali razem A przyjechali 5 minut po nas.
Kupiliśmy bilety i popcorn i o 17.00 weszliśmy na salę.
CZYTASZ
Czy Wszystko Będzie Tak Jak Powinno?
FanficPrzeczytajcie a się dowiecie *sory książka pisana dawno i niektóre sceny to cringe