Dwa miesiące później
Pov Lexy
Z Marcinem nie mam kontaktu od dwóch miesięcy.
Julka przeprowadziła się do Wrocławia, czasem coś popiszemy na instagramie ale to rzadko.
Kacper zaczął zadawać się z nieodpowiednimi osobami i z nim też nie mam kontaktu.Aktualnie ide do sklepu po jakieś jedzenie (jak coś jest piątek) i picie bo przychodzi do mnie moja przyjaciółka, tak, znalazłam sobie przyjaciółkę. Zostałam sama A ona zaoferowała przyjaźń. Na początku myślałam ze chce się ze mną przyjaźnić dla korzyści ale na szczęście nie....ok....wracając...przychodzi dziś do mnie Ania *tak A na imie* i planujemy jeść, pić, zrobić maseczki, oglądać serial-wybrałyśmy 13 powodów, kiedys juz to oglądałam ale jest już nowy sezon którego nie oglądałam.
Pov Julka
Niecałe 2 miesiące temu przeprowadziłam się z rodzicami i siostrą do Wrocławia. Znalazłam sobie przyjaciół ale to nie znaczy ze nie tęsknię za tymi z Warszawy, mówię tu o Lexy, Kacprze i Marcinie....No właśnie...Marcinie..Nie ma w ogóle z nim kontaktu od dwóch miesięcy, nie wiadomo gdzie jest, co robi. Nie wiądomo czy w ogóle żyje. Jego rodzice nie chcą nam nic powiedzieć.
Z tego co mi Lexy pisała Kacper zadaje się z nieodpowiednimi osobami, źle się zachowuje itp. To do niego nie podobne...lexy tak samo jak ja znalazła sobie przyjaciółkę. Nam nadzieję że kiedyś się spotkamy.Pov Kacper
To prawda że zacząłem się zadawać z nieodp...poprostu patusami...
Cholernie tęsknię za Julka. Nagle z dnia na dzień wprowadziła sie do Wrocławia, nie mam z nią kontaktu..Jak w sumie z nikim z naszej starej paczki. Marcin sie nie odzywa, nie ma z nim żadnego kontaktu od dwóch miesięcy. Szczerze? Nawet nie wiem czy żyje...Skip time>>>>Pov Lexy
Z Anią obejrzałyśmy cały czwarty sezon. Był bezsensu. Wypiłyśmy wino, zjadłyśmy ciastka i chipsy. Ogólnie zrobiłyśmy to co miałyśmy w planach.
Jest sobota godzina 16.30 siedze sobie i oglądam jakiś film na Polsacie.
Usłyszałam dźwięk przychodzącej wiadomości, przyszła ona z instagrama. Weszlam na ig w dm i rzuciła mi sie w oczy wiadomość od stuarta, tak, tego youtubera.
Od:Stuart
Cześć. Mam dla Ciebie propozycję dołączenia do wielkiego projektu z różnymi uczestnikami, TeamX. Jeżeli Cię zainteresowałem możemy spotkać się w Warszawie w kawiarni na ulicy ******** i omówić szczegóły. Do zobaczenia. ByeWHAT THE FUXK IS GOING ON, napisał do mnie znany Youtuber czy chce dołączyć to jego projektu OH MY GOOOSH. Odpisałam mu.
Do:Stuart
Hi. Nie wierzę. Chce się z Tobą spotkać, w poniedziałek pasuje?
Od:Stuart
Jasne, okolo 15?
Do:Stuart
Yes. Do zobaczenia. ByeNadal nie wierzę co się właśnie stało. Nie sądzę żeby to był jakiś prank czy coś. Nie mogę się doczekać tego spotkania. To dopiero za dwa dni A ja się już tak stresuje.
CZYTASZ
Czy Wszystko Będzie Tak Jak Powinno?
FanficPrzeczytajcie a się dowiecie *sory książka pisana dawno i niektóre sceny to cringe