Ważne info na dole
Rano>>>>pov Julka
Wstałam rano i odrazu sięgnęłam po telefon A tam zobaczylam.
8 nie odebrane połączenia od Lexyy
17 nowych wiadomości od Lexyy
3 nie odebrane połączenia od Dubiel Prankster
12 nowych wiadomości od Dubiel Prankster
Zdziwiłam się bo nie wiedziałam o co chodzi. Może powinnam oddzwonić do Lexy...lepiej to zrobię.
*rozmowa*
L-Halo? Dżulia?
J-Tak, Lexy czemu dzwoniłaś i pisałaś tyle razy?
L-Sprawdzić jak dziś czujesz po tym filmie..
J-Co? Jakim filmie?
L-To ty nie widziałaś?
J-O jaki film ci chodzi?
L-Chyba to nie rozmowa na telefon, moge do Ciebie przyjechać z Marcinem?
J-Jasne.
L-Okay anyway my będziemy za 10 minut.
J-Czekam.
Lexy się rozłączyła. O jaki film chodzi? Zadzwonię do Kacpra, może on wie o co chodzi.
Fuck, nie odbiera.
Próbowałam się dodzwonić do Kacpra z 10 razy i nadal nie odbiera, nagle usłyszałam dzwonek do drzwi. Poszłam otworzyć A w drzwiach stała Lexy i Marcin. Weszli i zaczęłam.
J-Lexy o jaki filmik ci chodziło?
M-Wiesz, nie wiem czy chcesz to oglądać...
J-Ale o co chodzi?
L-Napewno chcesz to zobaczyć?
J-Lexy, poprostu mi to pokaż.
L-No okay Dżulia jak chcesz.
Lexy chwile szukała czegoś na telefonie. Po chwili pokazała mi film na którym widać Kacpra jak całuje się z Wiktorią, rozpłakałam się a Marcin mnie przytulił.
L-Bitch dlatego mówiłam żebyś lepiej tego nie oglądała.
J-Musze zadzwonić do tego gnoja.....czekaj, on ode mnie nie odbiera. Leeexyyy, moge zadzwonić od Ciebie?
L-Alright.
Lexy podała mi telefon, wybrałam numer do Kacpra A on odebrał.
*rozmowa*
K-No hej Lexy, co tam?
J-To nie Lexy.
K-Julka?
Powiedział z zapytaniem Kacper.
J-Co, teraz to juz mnie nawet nie poznajesz?
K-O co ci chodzi?
J-O co mi chodzi? Chodzi mi o ten film na którym całujesz się z tą Wiktorią.
K-Kurwa, Julka bede za 10 minut. Czekaj.
Ja się tylko rozłączyłam.
J-Lexy, dzięki że mi pokazałaś ten filmik.
L-Ja bym się tak nie cieszyła.
M-To Kacper tu przyjdzie czy jak?
J-Przyjdzie za 10 minut.
M-Mamy wyjść?
J-Niee, no co ty.
L-Dżulia?
J-Tak?
L-A co mu zamierzasz powiedzieć?
J-Wszystko.
L-To znaczy?
J-Prawdę..
Zaczęłam przeglądać instagrama A po chwili usłyszałam dzwonek do drzwi. Przyszedł Kacper.
K-Jula ja ci wszystko wytłumaczę...Moge wejść?
Ja tylko się odsunęłam na znak ze może wejść.
J-No to słucham.
K-Byłem na imprezie z kolegami i trochę zbyt dużo wypiliśmy, poszłem do toalety a jak wyszłem złapała mnie Wiktoria i zaczęła całować. Nie wiem dlaczego ona to zrobiła, i jeszcze ktoś nas nagrywał i wstawił to do Internetu...
J-Skoro za dużo wypiliście to jak to wszystko pamietasz?
K-Kolega mi opowiedział...
J-Taa bo myślisz że ci uwierzę? Na tym filmie wygląda jakbyś to ty ją zaczął całować i by ci się to podobało.
K-Nie podobało mi się to...
*przerwałam mu*
J-Słuchaj, jesteśmy razem dopiero kilka dni A ty już znalazłeś sobie nową, wiesz co? Z nami koniec.
K-Ale Jula, ja przepraszam.
J-W dupie mam twoje przeprosiny.
I poszłam do mojego pokoju. Słyszałam tylko jak Lexy I Marcin kłócą się z Kacprem. Stanęłam tyłem do ściany i zjechałam po niej (Tak wiecie że siedziala przy ścianie) i zaczęłam jeszcze bardziej płakać. Płakałam tak z pół godziny. Po tym połgodzinnym płakaniu chciałam wyjść z pokoju żeby zobaczyć co się dzieje teraz w salonie lecz nagle coś usłyszałam....
CZYTASZ
Czy Wszystko Będzie Tak Jak Powinno?
FanfictionPrzeczytajcie a się dowiecie *sory książka pisana dawno i niektóre sceny to cringe