#13

416 10 0
                                    

Po tym połgodzinnym płakaniu chciałam wyjść z pokoju żeby zobaczyć co się dzieje teraz w salonie lecz nagle coś usłyszałam....
Usłyszałam budzik od telefonu, jeszcze nigdy sie tak szybko nie zerwałam z łóżka. Obudzilam się z płaczem. Ale cale szczęście ze to był tylko sen...mam nadzieję ze tylko sen. Lepiej się upewnie i zadzwonie do Lexy.
*rozmowa*
L-Dżulia jest 6 rano, po co do mnie dzwonisz?
J-Byłaś u mnie wczoraj i pokazałaś mi ten film z Kacprem?
L-Nie?
J-Uff, to był tylko sen.
L-Co, jaki sen? Dobra nie wazne.
Emm Dżulia?
J-Tak?
L-Czemu płaczesz?
J-Przez ten sen.
L-A co się w nim stało?
J-Pokazalas mi film o tym ze Kacper mnie zdradził i z nim zerwałam.
L-Jesus Christ jak dobrze że to tylko sen.
J-Dobra Lexy ja kończę bo idę się szykować do szkoły.
L-Ja idę spać bye.
J-No hej.
Jak ja się cieszę że to tylko sen, mam nadzieję że to nigdy się nie stanie.
Poszłam się pomalować i ubrać a teraz pójde coś zjeść. Weszłam do kuchni i zrobiłam sobie moje ulubione cini minis.
Po zjedzeniu weszłam na instagram i nagrałam krótkie instastory. Po chwili była już 7.40 więc się juz zabrałam i o 7.45 wyszłam do szkoły.
Wyszłam A przed blokiem stał Kacper, szybko do niego podeszłam.
K-Eluwina moja piękna.
J-Siemaneczko moja małpko.
Pocałowaliśmy się i pojechaliśmy do szkoły. Po około 7 minutach byliśmy pod szkołą, wyszliśmy z auta i poszliśmy do budynku.
Weszliśmy do szatni i po drodze spotkaliśmy Lexy i Marcina którzy się całowali.
K-No eluwina gołąbeczki
A oni jak poparzeni odskoczyli od siebie.
L-Hi.
M-Siemanowina.
L-Marciiin stoop.
I zaczęliśmy się wszyscy śmiać.
L-Ej Dżulia opowiesz mi ten twój sen?
J-No spoko teraz czy kiedy?
L-Mozesz teraz.
J-No ok wiec tak, obudziłam się *W śnie* i wzięłam telefon i bylo duzo nieodebranych połączeń i wiadomości od Ciebie i on Marcina I ty mi tam powiedziałaś cos o tym filmie i potem do mnie przyszliście I tam z wami gadałam A potem przyszedł Kacper i mi to wytłumaczył ale ja z nim zerwałam i poszłam płakać A potem się obudziłam całą zapłakana. A później to już znasz.
L-Ale czemu ci się taki sen śnił?
J-Nie wiem...
W tym momencie był dzwonek, pierwsza lekcją był polski, a reszta lekcji minęła dobrze ale kiedy mieliśmy biologię....

Czy Wszystko Będzie Tak Jak Powinno?Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz