Moii pupuset! En voi uskoo että ekalla luvulla on yli 1K lukioita!!!?!? Siis en ymmärrä sitä määrää. Ja yhteensä niitä luku kertoja on kertyny 10K. Siis ääääää. Nyt vielä haluun sitte mistuttaa mun uudesta kirjasta. Eli käykää tsekkaan se jos ette oo vielä käyny.
En siis tiiämonta näitä tulee nyt oleen ku en oo miettiny näitä. Mutta ehkä kerron enemmän tarinasta mitä itestäni, koska veikkaan ettei ketään kiinnosta mun asiat:)
1. Kun toin Jessen tähän kirjaan Jessen piti olla vaan sivu henkilö, ja Matiaksen oli tarkotus olla Jooalle se joka Jesse oli sitte lopussa. Matiksen ja Jessen ulkonäkökin vaihtui. Eli se miltä Jesse "näyttää" nyt olisi pitänyt alun perin olla se miltä Matiaksen piti näyttää.
2. Mulla oli kahden välillä että kuolisiko Matias vai Santtu. Kuitenkin tarinassa Jooalla oli jo mun mielestä aika paljo semmosta surua, niin en vihtiny sitä tuottaa enempää.
Tavallaan Matiaksen kuolema ei ois ollu niin iso juttu, mutta jätin yhen juonen käänteen pois.3. Eli siis se juonen käänne tulee nyt tähän kolmanteen. Jessen ja Rosan häitten oli tarkotus päättyä niinku päätty, mutta Jooan verenmyrkytys kohtauksen piti päättyä ja alkaa eritavalla. Eli aijemmin Jossain kohtaa Jessen ois pitänyt saada Jooa jotenkin suututettua, ja sitte Jooa ja Matias ois päätyny yhteen. Mutta sitte ois selvinnyt että Matias oli Jooan kaa vaan sen takia että itse piti Jessestä ja halusi saada Jessen vihaamaan Jooaa että olisi itse saanut hänet itselleen.
4. Sitten tuohon edelliseen lisäten. Loppu meinasi mennä myös niin, että Eseniä ei olisi istutettu yarinaan lainkaan, ja Arttu ja Jooa olisi olleet lopussa pari. Silloin kun Jesse ja Matiaskin olisivat olleet kimpassa. Tähän olisi kuulunut se että Santtu ois ottanut yliannostuksen ja bla bla bla...
5. Viides fakta on että toivon ettei nuo kuullosta paremmalta kun mitä tarina oli.
6. Ja itsestäni, ja en tiiä kiinnostaako teitä minusta kertovat asiat mutta joka tapauksessa. Voin ainakin sen kertoo että oon ihan vitun tunteellinen ihminen. Siis mää itkin kun joku ihan ranfom tyyppi tippu MasterChefistä ja sillon myös kun Gordon Ramsay oli kiltti niille ja kehu niitä...ja voitte aatella sitte muitten ohjelmien kanssa...
7. En uskalla kertoo teille asuinpaikkakuntaa koska mua pelottaa että joku on myös täältä. Hyvin pienellä todennäköidyydellä on, mutta sen voin sanoo että asun Pohjois-Pohjanmaalla.
8. Oon lyhyt (normaalin pitunen, mutta verrattuna mun ystäviin) kuulen siitä myös lähes joka päivä.
9. Oon kissa ihminen ja ananas kuuluu pitsaan.
10. Tykkän K-popista mm mutten oo kuunnellu sitä hetkeen kiska tykkään kuunnella fiiliksen mikaan musiikkia
11. Rakastan teijän kommentteja♡ja votejakin♡
Tiedotustilaisuus nyt tässä heti. Koskeecsiis Bonus lukuja, jota tulee joskus kun jaksan ja niitä tulee neljästä kuuteen lukua. Saapa nähdä mm mutta nyt keskityn uuteen tarinaan, että saan se rullaan. Siitä on julkastu nyt 2 luettavaa lukua ja 3 tulee toivottavasti jo sunnun taina ja näin btw mulla on sunnuntaina synttärit, mut katsellaan millon niitä tulee. Ajattelin tehä jokaisen tai suurimman osan nksta yhen nii saatte ehottaa kenen nkoista teen eka.
YOU ARE READING
Ikuiset Arvet
RomanceJooan elämä on menny päin persettä äitinsä kuoleman jälkeen. Isä on masentunut, koulu menee päin helvettiä ja muutenki tunteiden kanssa on ongelmia. Varsinkin uuden pojan pippaloiden jälkeen. Oon huono kirjottaa näitä story description hommeleita j...