Multimedya da Anne Marie nin sevdiğim şarkılarından biri var. Dinleye bilirsiniz.
İyi okumalar.
Dün geceden sonra çok güzel bir uyku çekmiştim. Sevdiğimin kolları altında... Gözlerimi araladığım da karşımda mışıl mışıl uyuyordu. Çok güzel uyuyordu...
Kollarını belimden kaldırıp telefonumu elime aldım. Saate bakmak için açmıştım. Açmamla şoka uğramam bir olmuştu. Bugün okul vardı. Ve saat 7:30 du. Tam yarım saatimiz vardı. Hemen Berk'in yanına gidip onu uyandırmaya çalıştım. Ama uyanmıyordu.
"Berk kalk hadi okula geç kalıyoruz"
"Berk"
"Lan kalksana" en sonun da bağırmıştım. Birden yerinden sıçrayıp yere yapıştı. Bense kahkaha atıyorum.
Berk "N'oluyo ya insan sevgilisini öpüp uyandırır. Bizim kız öküzlükte bir numara" diyip sırıttı. Bende gözlerimi devirdim.
"Hadi okula geç kaldık" dedim kolundan çekiştirirken. Bi anda ayağımı yatağın köşesine vurup Berk'in kucağına düştüm. Tam öpecekken
Annem "Kızım hadi kalk geç kaldın. Berk yanında mı?" Diye sorunca üstünden kalktım. Onu burda görmeliydi. Hemen bir şey uydurulmalıydık.
"Berk geç sen koltuğa hala uyuyormuş gibi yap ben bir şeyler söylerim" dedim fısıldayarak. Dediğimi yapıp koltuğa yattı. Ben de hemen gidip kapıyı açtım.
"Evet dün biraz içmiştik beni getirip yatırmış o da koltukta uyuya kalmış" dedim. Uydurarak. Sonra Berk'in yanına gidip yeni kaldırıyormuş gibi kaldırdım.
Annem "Bu arada geç kaldınız size kahvaltı falan yok okulda yersiniz, üstünüzü giyinin hadi" diyip gitti.
Berk "E ben böyle mi gidicem" dediğinde
"Bekle abimin kıyafetlerinden getireyim" dedim. Kafasını salladı. Tişört ve pantolon alıp Berk'in yanına geldim. Ona verip
"Sen burda giyin ben banyoda giyinirim" dedim. Her zaman Kİ gibi bir etek ve göbeği açık kısa kol tişört alıp banyoya gittim.
Okulda Kİ kızlara göre benim giydiklerim daha iyi. Benden daha ileri gidenler var o yüzden rahatça giyiyorum. Üstümü giyinip banyodan çıktığımda Berk tişörtünü giyinmemişti. Vücudunu hiç görmemiştim. Adeta kusursuz gibiydi. Karın kasları vardı. Aman ne diyorum ben. Hemen ellerimi gözlerime siper ettim."Afedersin giyinmişsindir sandım" dedim.
Berk "Bir şey olmaz. Sevgilin değil miyim? Aç gözlerini giyindim" dediğinde gözlerimi açtım.
Berk "Oha daha yeni fark ettim bu ne kuzum git değiştir üstünü çok kapalı giyinmişsin gerçekten" dediğinde güldüm. Her zman ki halim bu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖZEL ALTINTAŞ KOLEJİ
RandomHiç istemediğiniz bir şehire, okula götürülseniz ne hissedersiniz? Babanızın işleri yüzünden doğup büyüdüğünüz şehirden ayrı kalacaksınız ne yapardınız? Babanızla mı giderdiniz yoksa tek başınıza mı kalırdınız? Ama Ada'nın böyle bir seçeneği yok çü...