3.Bölüm: Onun Burda Ne İşi Var?

1.1K 44 27
                                    

Multimedya da en sevdiğim yabancı şarkılardan biri var.

Onu açıp okuya bilirsiniz.

Kendini ne sanıyordu acaba. Müdürün oğlu diye havalara girmiş. Böyle tipleri hiç sevmiyorum. Boş boş etrafa ego soluyo.

Kapıyı çaldıktan sonra girdim arkamdan da Berk girdi.

Hoca "sen yeni gelen öğrenci olmalısın. Gel bakalım kendini tanıt" kendimi ne diye tanıtacağım acaba. Bilmeleri gerekmiyor. Tabi ki de sadece adı mı soyadı mı söyledim;

"Ben Ada Akar" dediğim de herkes öküzün trene baktığı gibi bana baktı. Hayır yani ne bekliyordunuz. (Burda karakterin soyadını unuttum :)

Hoca "kendinden bahsetmeyi sevmiyorsun sanırım. Neyse tamam boş bir sıraya geç" dediğin de etrafa bakındım tek boş yer Berk'in yanıydı.

Olamaz...

Yavaş yavaş yanına gittim. Sırıtıyordu. Bütün sırayı ayı gibi kaplamış. Ben yanına gelince çekildi. Yanına oturdum. Herkes bize bakıyordu. Özellikle kızlar.

'Ne bakıyonuz' der gibi baktığımda herkes önüne döndü. En sevmediğim dersti Coğrafya.
Berk'in bana baktığını hissedince ona döndüm.

"Ne bakıyorsun" diye sordum.

Berk "güzelliğine" diyip kahkaha attı.

"Çok komik öküz" diyip önüme döndüm. Hayır yani kendini ne sanıyor. Tabi ki müdürün oğlu olduğu için böyle rahat. Bu sefer ona dönüp ben baktım. Nerden geldiyse bu cesaret..

Berk "çok yakışıklı olduğumu biliyorum güzelim. Ama salyaların akacak birazdan" diyip sırıttı. Kızardım. 'Bay ego yığını' nolacak.

"Ego yığını olduğunu daha önce söylemiş miydim?" Diye sordum sırıttı.

Berk " Mmm.." ah en nefret ettiğim ses yapma ya. Ama bir insana bu kadar mı yakışır bu ses. Of ne diyorum ben...

"Şu sesi çıkarma!" Dedim. Tabi ki dinleyeceğini sanmıyordum öylede oldu.

Berk "Mmm" güldü. Koluna bir tane geçirdim.

Berk "Of kızım neymişsin sen be. Kolum kırıldı."

"İyi oldu öküz" diyip önüme döndüm. Dönmemle birlikte şoka uğradım. Bütün sınıf hoca da dahil bizi izliyordu. Allah'ım rezil oldum.

Berk " Bir sorun mu var? Ne bakıyorsunuz? Önünüze dönün" diye bağırınca herkes önüne döndü ama 3 kişi hariç sanırım onlar arkadaşlarıydı. Ama garip olan biri kızdı.

5 dakika sonra zil çaldığında iki kişi yanıma geldi.

Gözde "Merhaba ben Gözde" diyip elini uzattı. Elini sıktım. "Sakın ben de Ada deme biliyorum" dediğinde ikimizde güldük.

Eymen "Bende Eymen" diyip o da elini uzattı tam sıkıyorum Kİ. Kim geldi sizce?

Berk "Uza Eymen" dedi Eymen güldü. O söze başlamadan ben atladım.

"Sana hayırdır Berk. Neyim oluyorsun da bana karışıyorsun. Geri çekil" diyip Eymen'in elini sıktım. "Memnun oldum" diyip güldüm.

Yürümeye başalayınca Berk kolumdan tutup " Kendini bir şey sanma güzelim" dedi ben altında Kalır mıyım. Evet diyenler haklı. ( 😅)

"Bence sen sanma. Senin gibi müdürün kızı olup herkese emir buyur muyorum. Bay ego yığını" diyip kolumu ondan kurtardım ve yürümeye başladım.

Arkamdan Eymen ve Gözde de geliyordu.

Gözde "İstersen kantine gidelim" diye sordu kafamı salladım.

ÖZEL ALTINTAŞ KOLEJİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin