13.Bölüm:Bunu Bana Nasıl Yapardı?

250 15 6
                                    

Yukarıdaki müziği açmayı unutmayalım.

Keyifli okumalar.

Sabah telefonumun çalmasıyla uyandım. Kimin aradığına bakmadan telefonu açmıştım.

Berk "Uyandırdım mı?"

"Iıııı" dedim. Uykumdan yeni uyandım yani ne diyebilirim. Gülüyor muydu o? Gerçekten gülüyor. Yavaş yavaş gözlerimi açıp yatağımda oturdum.

Berk "hadi kalk ya saat 8 e geliyor" dediğinde yerimden fırlamıştım.

"Ne 8 mi?" Bir yandan yataktan kalkmak için debelenirken bir yandan da saate bakmaya çalışıyordum ki yataktan düştüm "ahh" diye bağırdım.

Berk "Güzelim iyi misin?" Endişeli bir sesle söylemişti. Bense bu Halime gülüyordum. Odamın kapısı açıldı ve içeriye abim girdi.

Abim "abicim iyi misin?" Ben hala gülüyordum.

"İyiyim ben al Berk'le konuş ben hazırlanayım" diyip telefonu ona verdim. Banyoya girip rutin işlerimi hallederken.

Abim "biz napıcaz abi bu kızla. Yarın bir gün evleneceksin bunla bi de hayatının hatasını yaparsın yapma gel beni dinle" çok sinirlenmiştim. Berk'in vereceği tepkiyi bekliyordum çünkü telefon hoparlör deydi. Tam sizi duyuyorum diyecektim ki Berk konuşmaya başladı.

Berk "Sende haklısın ama ben onu bu halde seviyorum abi. Sakarlıklarıyla, utancıyla, öfkesiyle, daha sayamadığım bir sürü özellikleriyle seviyorum" dediğinde adeta erimiştim.

Banyodan çıkıp abime bir bakış attım.

"Çocuktan bir şeyler öğren. Seni seviyorum sevgilim" dedim ve telefonu alıp abimi odadan kovup konuşmama devam ettim. "Hadi beni tutma geç kalıcaz üstümü giyinincem" dediğimde gülüyordu.

Berk "tamam sevgilim hadi görüşürüz on dakika sonra kapının önünde seni bekliyor olacağım" diyip telefonu kapattı bende hemen üstümü değiştirmeye başladım.

Berk "tamam sevgilim hadi görüşürüz on dakika sonra kapının önünde seni bekliyor olacağım" diyip telefonu kapattı bende hemen üstümü değiştirmeye başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Deri bir etek üstüne beyaz bir tişört giyip odadan çıktım. Merdivenleri inerken düştüm. Yani ki de yani düşmeden olur mu?

Abim "Şaşırdık mı bayanlar baylar? Hatır." Diyip gülüyordu. Ona bakıp gözlerimi kıstım.

"Günaydınlar efendim" dedim gülerek. Hemen bir şeyler atıştırıp dışarıya çıktım. Berk gelmemişti ama ben biraz hava almak istemiştim.

Duru "birileri bizi mi bekliyor?" Diye sorunca onlara baktım ve şaşırdım. Çünkü Berk'le Duru bisiklete binip gelmişlerdi.

Berk "Bisikletle gidelim dedik" dediğinde gülüp bisikletimi almaya gitmiştim. Alıp tekrar yanlarına döndüğümde Deniz'e baktım. Onun bisikleti vardı ama kim bilir nerdeydi?

Deniz "Siz gidin ben Duru'yla benim bisiklete bakalım" dediğinde onaylayıp bisiklete bindik.

Beş dakika sonra okula geldiğimiz de herkes bize bakıyordu. Ne yani hiç mi görmediniz bisiklet süren birileri? Anlamıyorum bu insanları ya. Bisikletleri yerlerine koyup el ele tutuşarak okula girdik. Ve işte bir haftadır gelmediğim okulum. Hoş buldum.

ÖZEL ALTINTAŞ KOLEJİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin