17.Bölüm: Hatırla

220 12 13
                                    

Yukarıdaki müziği açmayı unutmayalım.

Keyifli okumalar. Uzun bir bölüm oldu.


Tam bir hafta. Bir haftadır odamdan çıkmıyordum. Yanıma sadece abimi ve Berk'i alıyordum. Çünkü annem ve babam beni suçluyorlardı.

Haklılardı....

Her şey benim yüzümdendi. Deniz'le ilgilenemedim diye annem ve babamı, en önemlisi kardeşimi kaybettim. Bir haftadır hala kendime gelememiştim. Berk'te benim yanımda kalıyordu.

Gözlerimi açtığımda yanımda Berk yoktu. Sanırım kahvaltıya inmişti. Derken kapı çaldı ve içeriye girdi birisi. Kafamı oraya çevirmediğim için göremiyordum. Öylece tavana bakıyordum.

Berk "Benim güzel sevgilim uyanmış mı?" Diyip yanağımdan öptü. Güldüm.

"Uyandım" dedim fısıldayarak. Elinde ki tepsiyi masaya koyup yanıma geldi. Benim yaptığım gibi yanıma uzanıp tavanı izlemeye başladı. Bende onu...

Berk "bugün dışarıya çıkalım mı?" Diye sordu. Ve bana baktı. Kafamı 'hayır' anlamında salladım.

Berk "hadi ama güzelim böyle odana kapanarak hiç bir şey elde edemezsin. Hadi sadece ikimiz gezelim bugün" dediğinde haklı olduğunu anladım.

Gerçekten de odama kapanıp bir şey elde edemezdim. Ne olacaktı ki odama kapandığımda? Acım hemen gidecek miydi? Hayır. Hem benim yüzümden o da bir haftadır çıkmıyordu dışarıya. Onun için çıkacaktım.

"Haklısın ya. Çıkalım" dediğimde bir çocuk gibi mutlu olmuştu. Bu hali beni güldürmüştü.

Berk "o zaman kahvaltını etmeden duş al ve hazırlan. Kahvaltıyı dışarıda yaparız" dediğinde kaşlarımı çattım.

"Sen kahvaltını yapmadın mı?" Dedim sinirle. Bu bir haftadır neredeyse çok az şey yiyordum. Berk'te ben böyle yaptıkça bir şey yemiyordu.

Berk "hayır. Dedim ya sana sen bir şey yemeden bende yemeyeceğim" dediğinde yavaşça elimi yanağına götürdüm. Sonra sakince dudaklarına bir tane öpücük bırakıp geri çekildim. Güldü. Güldüm...

"Tamam ben duşa giriyorum o zaman. Sende hazırlan bekletme beni" dedim gülerek. Çünkü dalga geçiyordum. O beni değil ben onu bekletiyordum.

Berk "tabi ki bebeğim. Her seferinde ben seni bekletiyorum dimi. O yüzden hızlı olacağım" dedi kahkaha atarak.

Bende hemen duşa girdim ve sıcacık suyun altına girdim. Aslında yaz ayındayız ama sıcak duş bana iyi geliyordu. Banyodan çöktüğüm da Berk yoktu. Hemen üstümü giyinmeye başladım.

Mor bir etek ve üstüne göbeği açık eteğime uygun bir tişört geçirdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Mor bir etek ve üstüne göbeği açık eteğime uygun bir tişört geçirdim. Siyah topuklu ayakkabılarımı da giyip yatağıma oturdum. Çünkü Berk'i beklemek zorundayım. Annem ve babama görünmek istemiyordum. Bir kaç dakika sonra kapı açıldı ve Berk girdi içeriye.

ÖZEL ALTINTAŞ KOLEJİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin