10.Bölüm: İki Sevinç

321 21 9
                                    

Yukarı d Ali müziği açıp okuya bilirsiniz.

Keyifli okumalar.

Sabah yine lanet alarm sesiyle uyandım. Hemen kalkıp banyoya koştum. Koştum ama geri çıkmam bir oldu. Banyo da Berk vardı. O kadar utanmıştım ki. Unutmuştum yanımda yattığını. Şu an domates gibi kızardığımı hissediyorum. Berk banyodan çıktığında

"Ya çok özür dilerim uyku şeysiyle fark etmedim" dedim utancımdan gözlerine bakamıyordum. Eliyle çenemi kaldırıp gözleriyle temas kurdurttu.

Berk "Önemli değil güzelim utanma hadi hızlı ol geç kalıyoruz" dediğinde koşarak banyoya girip rutin işlerimi halledip üstümü giyindim.

Berk "Önemli değil güzelim utanma hadi hızlı ol geç kalıyoruz" dediğinde koşarak banyoya girip rutin işlerimi halledip üstümü giyindim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Çok güzel değil mi ya bayıldım. Sizce?)

Kırmızı bir etek ve üstüne beyaz göbeği açık bir tişört geçirip banyodan çıktım. Berk bana baktığında dönüp kaldığını gördüm. Bense gülüyordum.

Berk "Bu ne lan sen beni katil mi yapacaksın? Bak maçta ki erkekler bakacak git değiştir üstünü sinirlendirme beni!" Diye bağırınca ben kahkaha atıyordum.

"Değiştirmiyorum. Birisi bakarsa döversin bebeğim" diyip kahkaha atıyordum. Hemen aşağıya indim. Kızlar bizi aşağı da bekliyorlardı.

Deniz "Şükürler olsun öldünüz zannettik" dediğinde güldüm.

"Niye ki saat kaç?" Diye sorduğum da

Duru "Saat mi kaç? 5 dakikamız var koşun" diye bağırınca herkes koşmaya başladı. Bir anda gülüp bir anda koşuyorduk. Okula geldiğimiz de herkes bizi bekliyordu. Servise binip yarım saat içinde maç yapacağımız yere gelmiştik.

Berk "Etrafına bakma sakın" dediğin de gülümsedim.

"Kıskanç sevgilim benim" diyip yanağından öptüm.

Sahanın oraya geldiğimizde karşı takım bize bakıp bakıp duruyordu. Pardon bana bakıyorlardı. Çok mu dikkat çekiyorum ne. Tabi ya kırmızı etekten. Banane canım bakmasınlar.

Hoca "Erkekler siz soyunma odasına gidip üstünüzü değiştirin ilk sizin maçınız var. Kızlar sizde oturun ben hocaların yanına gidiyorum" diyip gitti. Erkekler soyunma odasına bizde oturacağımız yerlere gittik.

Gözde "Çok güzel görünüyorsun bugün"

"Her zaman ki halim bebeğim" diyip kahkaha attık. Ona bakıp gülerken yanında bir kıpırdanma hissettim. Arkama döndüğümde tanımadığım çocuk

"Selam nasılsın" diyince etrafa bakındım. Berk bizi izliyorsa bu çocuğu gebertir.

"Seni ilgilendirir mi iyi olup olmamam?" Dedim ve onun konuşmasına engel olup devam ettim "etmez" dedim. Güldü. Ellerini saçlarıma götürüp.

"Ama yapma güzelim böyle" diyip saçlarımla oynuyordu. Ben şaşkınlıkla ne yapmayı planlarken Berk gelmişti. Hemen elini saçlarımdan çektim.

ÖZEL ALTINTAŞ KOLEJİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin