ÖNEMLİİİ

129 9 1
                                    

Selam Canlarım nasılsınız?
Umarım iyisinizdir.

Biliyorum bir kaç gündür bölüm atamıyorum her iki kitabada. Çünkü haftaya sınavım var ve telafisi yok. O yüzden ders çalışıyorum ve bölüm yazacak vaktim yok.

Bazılarınızın da sınavı vardır eminim ki onlar beni anlayacaktır. İyi bir lise iyi bir üniversite, iyi bir üniversite iyi bir meslek der annem hep bence çok doğru. İyi bir liseye gitmek için çok çalışmak gerekir. Çünkü bu sınavın bir telafisi yok üniversite olsa diğer sene bir daha girebiliriz ama bu sınavı böyle yapamayız.

Çok uzattım biliyorum ndldnflmfld.

Diyeceğim o ki, iki ya da üç hafta bölüm paylaşamayacağım. Dediğim gibi sınavım var ve çalışmam gerek. Şimdi diyeceksiniz ki gece atıyorsun bölümleri gece de mi ders çalışıyorsun. Hayır çalışmıyorum. Ama gün içerisinde çok yorulduğum için gece erken yatıyorum. Erken yatmasam da çok yordun oluyorum.O yüzden yazamıyorum. Ama bu iki üç hafta içerisinde bir bölüm atarsam şaşırmayın. Atarsam sıkıldığımı anlarsınız zaten dkdmfşdmfş.

Neyse baya uzattım. Sizleri çoook seviyorum. Bu iki üç hafta çabucak geçsin ve size bölüm atayım istiyorum.

Diğer kitabıma da oy vermek isterseniz ve yorum yapmak isterseniz profilimden ulaşabilirsiniz.

KİTAP ADI= MÜCİZERLE DOLU BİR HAYAT

Ve bu çok yaşanıyor. Herkes okuyor bölümleri ama oy vermiyorlar. Empati kurun. Siz bir ya da birden fazla kitap yazıp 850 küsür okunmasını görüp bir de oy sayısına bakınca 130 oy sayısını görünce sizde üzülmez misini? Lütfen oy verin. Hepimiz emeğimizin karşılığını isteriz.

Bu uzatmalarımı okuduğunuz için teşekkür ederim dkfdmmdğd.

Sizleri seviyorum Canlarım.

Görüşmek üzere kendinize çok dikkat edin.

❤️💙🤎💜🧡🖤💚💛🤍

ÖZEL ALTINTAŞ KOLEJİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin