Yukarıdaki müziği açmayı unutmayalım.
Keyifli okumalar.
Sabah üstüme bir sürahi dolusu soğuk su ile uyandım. Yani öksürerek. Ne istiyordunuz benden?
"Lan Allah'ın belaları" diye bağırdım sinirli ve uykulu bir şekilde. Kimin attığını bilmiyordum ama zaten üçünden başka kimse yoktu.
Eymen "Aaa günahımızı alıyorsun ama" dediğinde hemen gözlerimi açtım. Karşımda Ateş, Eymen, Ediz, Duru, Gözde, Derin duruyordu.
"Ya çok özledim" dedim kollarımı açıp hepsi bir anda sarılınca nefes alamadım. "Berk koş yardım et" diye bağırdığımda hepsi kahkaha attı. Odanın kapısı sert bir şekilde açıldı ve içeriye Berk girdi o kadar komikti ki uykudan yeni kalkmıştı sanırım. Hemen ellerini tutup yatağa oturttum.
Berk "Kim aldı lan sizi içeri. Bir şey oldu sandım. İyi misin?" Dedi tek seferde gülümsedim. "Bu üstünün hali ne?" Dediğinde karşımda ki beşliye baktım.
"Onlar soğuk suyu üstüme boşalttı" dedim parmaklarımla göstererek.
Berk "Abi daha yeni hastaneden çıktı zaten hasta edeceksiniz kızı. Çıkın odadan ya" diyip Kovmuştu. Bense gülüyordum.
Ateş "Abi ayıp ediyorsun" diyordu ama Berk dinlemiyordu.
Berk "Hadi arkadaşlar hadi inin geliyoruz" dedi ve arkalarından kapıyı kapattı. Yanıma gelip sıkıca sarıldı. Şaşırmıştım ama bende ona sıkıca sarıldım.
Berk "Hadi sıcak bir duş al üstünü değiştir hasta olma güzelim" dedi güldüm. Bana böyle davranması hoşuma gidiyordu.
"Kahvaltım hazır olsun o zaman" dedim gülmeye devam ederken.
Berk "oldu başka isteğiniz var mıydı leydim?" Diyince kahkaha attım. Banyoya girdiğimde kapının açılıp kapanma sesi gelmişti Berk aşağı inmiş olmalıydı.
Kendimi sıcacık suyun içine attım. O kadar iyi gelmişti ki...
Duştan çıktığımda odama geçip dolabımı açtım. Bir kaç kıyafet seçip yatağa bıraktım.
Deri eşofman ve üstüne onun takımı olan göbeği açık uzun kolluyu geçirdim. Ayakkabılarımı da giydikten sonra makyaj yapmak için aynanın önüne oturdum. Her zaman ki yaptığım şeyleri yapıp saçımı taramaya başladım.
Berk "Sevgilim, bitti mi işin?" Diye sorarak yanıma geldi. Kafamı salladım.
"Saçımı tarayınca bitecek" dedim bi anda elimden tarağı aldı ve aynadan bana baktı.
Berk "Ben tarayayım mı?" Diye sorunca şaşırmıştım. Kafamı salladım hafifçe.
Berk "Eee nasıl yapıcam" diyince kahkaha attım. Belli ki hiç bir kadının saçını taramamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖZEL ALTINTAŞ KOLEJİ
RandomHiç istemediğiniz bir şehire, okula götürülseniz ne hissedersiniz? Babanızın işleri yüzünden doğup büyüdüğünüz şehirden ayrı kalacaksınız ne yapardınız? Babanızla mı giderdiniz yoksa tek başınıza mı kalırdınız? Ama Ada'nın böyle bir seçeneği yok çü...