Yukarıdaki müziği açmayı unutmayalım.
Keyifli okumalar.
Odama çıkıp hazırlanmıştım. Ayanın karşısına geçip güzel bir makyaj yaptım. Topuklu ayakkabılarımı da giyip odadan çıktım. Aşağı indiğimde Derin ve Ediz aşağıdaydı.
Ediz "Of yakıyorsun her zaman ki gibi" dediğinde gülmüştüm.
"Teşekkür ederim efendim. Sizde fena sayılmazsınız" dediğimde ikisi de güldü. Herkes aşağı geldiğinde arabaların yanına gittik. Herkes kendi arabasıyla gidecekti. Ediz-Derin, Ateş-Gözde, Ben ve Berk. Arabaya binip hareket etmeye başlamıştık. Berk'e dönüp ona upuzun baktım. Güzel yüzüne. Gözlerine... saçlarına... yanaklarına... dudaklarına...
Ona baktığımı fark etmiş olacak ki bana dönüp gülümsedi.Berk "Sana bir süprizim var" dediğinde heyecanlanmıştım.
"Ne süprizi?" Diye sorunca kahkaha attı. Bense kaşlarımı çatmış ona bakıyordum.
Berk "Süprizler söyleniyor muydu ben mi bilmiyorum?" Diyince gülerek cama yasladım kafamı. Acaba neydi? Çok sevineceğim bir şeydir umarım. Çünkü mutlu olmaya ihtiyacım var. Bu son olanlardan sonra. Mutluyum ama daha fazla mutlu olabilirim. Antalya'da kilerle her gün konuşuyoruz okulları oldukları için gelemiyorlar bu beni çok üzüyor ama bir gün gelecekler inanıyorum.
Berk "İşte geldik" diyince dışarıya baktım kocaman bir alışveriş merkezine gelmiştik. Ama gerçekten kocamandı. Kapıyı açıp dışarıya çıktım. Derin bir nefes alıp verdim. Herkes yanımıza gelince içine giriyorduk. İçine girdiğimizde daha da büyük olduğunu anladım.
Ateş "Ee kızlar nerden başlıyoruz" diyince kahkaha attık. Kızlarla plan yapmıştık. Erkekler isyan edene kadar, yalvarana kadar alışveriş yapacaktık.
Derin "Şu mağazaya girelim ilk" diyip işaret ettiği yere baktım. Kafamı sallayıp oraya doğru yürümeye başladım. Kızlarla beraber bir kaç kıyafet seçip kabine girip ilk elbisemi giyip çıktığım da kuzların da çökmüş olduğu gördüm. Berk'in önüne geçtim. İlk beni fark etmemişti sonradan fark edince bana baktı. Ağızı şaşkınlıkla açıldı. Bu hali komikti. Gülmemek için dudaklarımı bastırdım.
"Nasıl olmuşum?" Dedim ona bakarak.
Berk "Ç-çok g-güzel olmuşsun" diyip yutkundu. Sonra aynaya dönüp yüzümü buruşturdum.
"Sanki olmadı ya ben beğenmedim. Sizce kızlar?" Bu daha başlangıçtı. Aslında çok güzel bir elbiseydi ama bir sürü elbise giyip onları yoracaktık. Planımız buydu.
Duru "Bence de olmamış" diyerek beni destekledi.
Ediz "Şaka mısınız siz? Olum harika" dediğinde hepimiz güldük. Kafamı sağa sola sallayıp kabine doğru yürüdüm. Diğer elbiseyi deneyip yeniden çıktım. Hepsi büyülenmiş gibi baktı ama ben yine somurttum. Bir tane daha denedim. Ve bir tane daha. Son denediğim elbiseyi giyip çıktığım da erkeklerin hepsi ofluyordu.
"Nasıl?" Ye sorunca hepsi yüzünü somurttu aynı anda "iğrenç" dediler bende güldüm.
"Bence çok güzel" diyip kızlara baktım.
Gözde "Bence de. Bunu al" diyince kafamı salladım kendi üstümü giyip çıktım. Elbisenin parası ödeyince onların yanına gittim.
Abim "daha bir şey almayacaksınız dimi?" Diyince zaferle gülümsedim.
Derin "Hayır abi ya daha ne aldık?" Diyince kahkaha attık.
Ateş "Ben onu bunu anlamam ilk yemek yiyelim. Sonra alırsınız ne alacaksınız" diyince hepsi onayladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖZEL ALTINTAŞ KOLEJİ
De TodoHiç istemediğiniz bir şehire, okula götürülseniz ne hissedersiniz? Babanızın işleri yüzünden doğup büyüdüğünüz şehirden ayrı kalacaksınız ne yapardınız? Babanızla mı giderdiniz yoksa tek başınıza mı kalırdınız? Ama Ada'nın böyle bir seçeneği yok çü...