1 gimnazjum 14.06.2014r.
Marinette POV
Ajjj dzisiaj moje urodzinki!! Jej bardzo mnie to cieszy! Dzisiaj kończę już 13 lat. Wooo. Też tak ogólnie to ponoć ma dojść w 2 gimnazjum do naszej klasy jakaś nowa dziewczyna. Cieszy mnie to bo teraz ja będę mogła oprowadzić ją po szkole. Już się nawet zgłosiłam na to. Jutro też jest zakończenie roku szkolnego i wakacje!!!! Jej!!! Bardzo mnie to cieszy, ponieważ jadę na obóz artystyczny z Chloé. Tak przyjaźnimy się. Chociaż nasza przyjaźń nie wygląda tak jak pod koniec 4 klasy i początku 1 gimnazjum, ale to co. Mam jeszcze w razie czego Adriena. To mój najlepszy przyjaciel. Nawet lepszy od Chloé. Chłopakowi nawet bardziej ufam niż niebieskookiej. Nie wiem w sumie dlaczego. Dziewczyna uważa, że się w nim zakochałam. Wątpię. Nie chce się w nim zakochiwać bo nie chce psuć naszej przyjaźni.
\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/
Właśnie byłam na mojej imprezie urodzinowej. Bardzo mi się podobało. Nie wierze, że zrobili to wszystko dla mnie moi przyjaciele. Są najlepsi!
\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/
2.09.2015r 2 gimnazjum
Adrien POV
To już 3 lata mojej przyjaźni z Marinette. Chciałbym dać jej coś wyjątkowego, ale nie wiem co. Bym spytał mamy, lecz nie mogę. Zmarła w zeszłym roku w listopadzie. W tym najtrudniejszym dla mnie wspierała mnie Mari. Hmm może zaproszę ją do kina? Świetny pomysł. Napisze do niej.
Do:
Marinentka 😅💚🧁
Siemka ;)) idziemy dzisiaj do kina?
Od:
Marinetka 😅💚🧁
Elo. Pewnie :> a o której?
Do:
Marinatka 😅💚🧁
Nwm mg po cb przyjść o 16:30. Pasi?
Od:
Marinatka 😅💚🧁
Zawsze pasi :D no to narka :]
Do:
Marinatka 😅💚🧁
Narka ^^
Okey to jesteśmy umówieni.
Marinette POV
Właśnie sobie przeglądałam telefon, aż nie dostałam wiadomości od Adriena.
Od:
Agreściak 😅💚🍈
Siemka ;)) idziemy dzisiaj do kina?
Do:
Agreściak 😅💚🍈
Elo. Pewnie :> a o której?
Od:
Agreściak 😅💚🍈
Nwm mg po cb przyjść o 16:30. Pasi?
Do:
Agreściak 😅💚🍈
Zawsze pasi :D no to narka :]
Od:
Agreściak 😅💚🍈
Narka ^^
\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/
Jestem już po kinie z Adrienem i mogę stwierdzić, że zakochałam się w moim przyjacielu. Czy w ogóle tak można? Nie chce stracić naszej przyjaźni. Lepiej żebym jak najszybciej się w nim odkochała. Najgorsze jest to, że zaczęłam się przy nim jąkać i prawie w ogóle się nie odzywałam ehh.
Adrien POV
Właśnie wróciłem do domu. Przed chwilą odprowadziłem Marinette do domu. Film bardzo nam się podobał. Tylko był jeden problem. Dziewczyna się dziwnie zachowywała. Nie wiem dlaczego. Nigdy taka nie była. Dziwne.
CZYTASZ
Nasza historia - Miraculum Adrienette ✅ ( zakończone )
Fanfiction"Ten, kto kocha naprawdę, kocha w milczeniu, uczynkiem, a nie słowami" „ - Przepraszam. Jestem debilem. Nie powinnem tego robić, ale nie mogłem się oprzeć. Tak cholernie Cię kocham. Przepraszam Cię Marinette za wszystko. Chce się dla Ciebie zmienić...