Marinette POV
Ja i Adrien mieszkamy już razem. Dokładnie to chyba 2 miesiące, bo od października.
Mieszkamy w dosyć dużym apartamencie w centrum Paryża. Mamy teraz trochę dalej do szkoły, ale i tak zawsze jeździmy autem.
Mieszkanie się składa z jakby 2 pięter. Na pierwszym jest wielki salon połączony z kuchnią i mała łazienka, a na piętrze wyżej jest nasza sypialnia, druga łazienka ( trochę większa ), 3 puste pokoje, oraz wyjście na wielki taras.
Niedługo są też Święta i stwierdziliśmy, że zaprosimy naszych rodziców i resztę rodziny do nas.
Dzisiaj też akurat mijają równe 2 miesiące od mieszkania w tym apartamencie, więc postanowiliśmy, że zorganizujemy imprezkę.
Zaprosimy całą naszą klasę. Oczywiście oprócz Lili, Chloé, Kagami i Luki. Krążą plotki w całej szkole, że ponoć blondynka jest z gitarzystą, ale nie jest to potwierdzone.
Jeszcze też Mój chłopak nie chciał zapraszać Rudej sarny ekhem Nathaniela, ale udało mi się przekonać żeby przyszedł.
Dlaczego?
A no dlatego, że chłop mnie bardzo wkurwia i prawie zawsze jak Adrien jest z Kimem i Nino łazi za mną i mówi : Marinettuś powinnaś być ze mną, a nie z tym blondaskiem. Tylko ja Cię szczerze kocham. Jest to irytujące jak nie wiem. Więc żeby przestał tak za mną łazić ktoś da mu wyzwanie ( jak byśmy grali w butelkę, a na pewno będziemy grali ) żeby przestał za mną chodzić i jeszcze się pocałuje na jego oczach z Adrienem.
Wiem, że to jest trochę głupie, ale mam nadzieje, że wypali bo jak nie to wrrr.
....
Zaraz zacznie się impreza. Mam założoną granatową dopasowaną sukienkę, a włosy mam wyprostowane.
- Mari! Jesteś już gotowa? Zaraz już 20, a ty nadal w kiblu siedzisz! - usłyszałam głos Adriena.
- Tak, skarbek już wychodzę. - rzuciłam szybko i wyszłam.
- Woo ale pięknie wyglądasz Księżniczko.
- A dziękuje. - powiedziałam i przelotnie pocałowałam chłopaka w usta.Chwile później zaczęli się już zbierać pierwsi goście.
To be continued....
Wiem jestem zła Hahah
Taki krótki rozdzialik bo Yy wsm nwm czm ale no gitówa XD
🗯 - motywacja
⭐️ - motywacja
CZYTASZ
Nasza historia - Miraculum Adrienette ✅ ( zakończone )
Fanfic"Ten, kto kocha naprawdę, kocha w milczeniu, uczynkiem, a nie słowami" „ - Przepraszam. Jestem debilem. Nie powinnem tego robić, ale nie mogłem się oprzeć. Tak cholernie Cię kocham. Przepraszam Cię Marinette za wszystko. Chce się dla Ciebie zmienić...