Od razu mówię że zbytnio nie umiem o tym pisać ale kol mi pomagała wiec może będzie git XDDD
_____________________________2 tygodnie później
Sobota
Marinette POV
Dzisiaj jest ten dzień.
Dzień w którym Adrien u mnie nocuje.
Planuje zaliczyć dzisiaj mój pierwszy raz z moim chłopakiem. Jestem pewna, że tego chce.
Jestem gotowa na dzisiejszą noc.
Jak byłam z Alyą na zakupach wczoraj to kupiłam sobie seksowny koronkowy stanik i stringi. Wszystko w czerwonym kolorze rzecz jasna.
Wszystko też mam przygotowane na dzisiaj.
Z jednej strony to się trochę stresuje i boje, a z drugiej wiem, że jestem gotowa.
...
O bosh za chwile 20 czyli zaraz Adrien przyjdzie.
W sumie to nie mam się czego stresować, ale ok. ( XDD LEJE Z TEGO DOP.aut)
Ding dong
Dobra mój chłopak już przyszedł idę otworzyć mu drzwi.
- Witaj piękna niewiasto. - powiedział Adrien całując moją dłoń.
- Hejka Adi! - od razu przytuliłam się do chłopaka i chwile później poszliśmy do mojego pokoju.
- Co będziemy robić? - spytał.
- Może obejrzymy film, a potem się zobaczy hihi. - powiedziałam tajemniczo - Mam dla ciebie niespodziankę. Na pewno się ucieszysz.
- Ua a jaka?
- Nie powiem. Sam zobaczysz, tera idziemy oglądać film.
- Spoczko....
Właśnie skończyliśmy oglądać film. Leżeliśmy w siebie wtuleni.
- Adrien, idę się wykąpać. - powiedziałam i próbowałam wyjść z objęć chłopaka.
- Nigdzie nie idziesz. - wyszeptał do moich uszu, a mnie przeszły dreszcze.
- Jak to? Nie mam zamiaru śmierdzieć. - mruknęłam.
- Nie idziesz sama Marrriii mrr. - wymruczał.
- Ymmm Okey. - powiedziałam drżącym
głosem.Skoro chce dzisiaj mieć swój pierwszy raz to nie mogę się wstydzić z nim kąpać.
Chociaż trochę zestresowana jestem.
Mimo, iż dużo osób mówi mi, że mam idealną figurę to i tak się wstydzę mojego ciała.
- Na pewno Mariś? Chcesz żebyśmy razem się kąpali? - spytał troskliwie blondyn.
- T-tak. - wyjąkałam.Model już nic nie powiedział tylko wpił się w moje usta.
Jego język oblizał moją wargę i chciał dostępu więc mu go dałam.
Adrien nie przerywając pocałunku wziął mnie na ręce i poszedł do łazienki.
Kiedy już tam byliśmy chłopak delikatnie zdjął moją bluzkę.
- Marrriii, ale jesteś pociągająca. - wymruczał, a ja się zaczerwienilam w końcu miałam założony czerwony koronkowy stanik.
Nie pozostawałam mu dłużna i przy jego pomocy ściągnęłam z niego koszulkę.
CZYTASZ
Nasza historia - Miraculum Adrienette ✅ ( zakończone )
Fanfic"Ten, kto kocha naprawdę, kocha w milczeniu, uczynkiem, a nie słowami" „ - Przepraszam. Jestem debilem. Nie powinnem tego robić, ale nie mogłem się oprzeć. Tak cholernie Cię kocham. Przepraszam Cię Marinette za wszystko. Chce się dla Ciebie zmienić...