<> 7 <>

1.5K 67 79
                                    

Początek wakacji 2016r ( czyli niedługo 1 LO)

Marinette POV

Mieszkam w Stanach już od roku. Bardzo mi się spodobało. Mam bardzo dużo przyjaciół. Oczywiście ze znajomymi z Paryża mam ciągle mega dobry kontakt. Oczywiście z moją najlepszą przyjaciółką Alyą ( tak Sam nie jest moją najlepszą przyjaciółką nikt bo nie zastąpi mi Alyi) i oczywiście z moim chłopakiem Adrienem. Chociaż nie czuje do niego takiego silnego uczucia jak na początku. Chyba to wszystko przez Bruna, chłopak jest wysoki chyba tak samo jak Adrien, ma brązowe włosy i tego samego koloru oczy. Jest bardzo miły. Nie chce się w nim zakochać. Nie mam zamiaru zranić blondyna, a ni nie mam ochoty z nim zrywać. Kocham go wciąż bardzo. Więc muszę sobie wybić z głowy bruneta. Oo dostałam jakąś wiadomość. Zobaczę od kogo.

Od:
Debil Bruno 😱😂

Siema młoda! Wychodzisz dzisiaj na miasto?

Ah Bruno, właśnie byłam w etapie myślenia nad tym jak się w Tobie nie zakochać. Najgorsze będzie to jak mi wyzna miłość. Słyszałam od Samanthy i Avy ( moja druga przyjaciółka z USA), że się we mnie zakochał. Chociaż nie mówią tak tylko one bo też chłopacy. Ugh nie lubię łamać nikomu serc. Będzie trudno. Dobra może odpisze brunetowi.

Do:
Debil Bruno 😱😂

Siemka no wsm mg.

Od:
Debil Bruno 😱😂

Ok, to za 10 min bd u cb.^^

Do:
Debil Bruno 😱😂

Oki c:

Dobra to mam nie całe już 10 minut, aż przyjdzie po mnie Bruno. Hmm w co by się ubrać? Dobra już wiem. Czarne leginsy i różowy top idealnie.

Chwile później zadzwonił dzwonek. No czyli chłopak już przyszedł.

- Siemka!

Adrien POV

Jestem dzisiaj bardzo podekscytowany. Dlaczego? A dlatego, że za 30 minut ląduje w Nowym Jorku. Przyjechałem dzisiaj do Marinette, żeby zrobić jej niespodziankę. Oczywiście nie jestem sam, bo dopiero mam 16 lat. Leci ze mną do USA Nathalie. Czyli nowa pomagierka mojego ojca. Ostatnią czyli Babette zwolnił w zeszłym tygodniu. Jestem ciekawy jak długo będzie pracowała Nathalie. Dobra wracając, jak dolecimy na pewno pójdę do kwiaciarni ( żeby oczywiście kupić kwiatki Mari ) i w sumie to nie wiem gdzie jeszcze haha.

\/\/\/\/:::;;;\/\/\/\/:::;;;\/\/\/\/:::;;;\/\/\/\/

Dolecieliśmy wreszcie do Nowego Jorku. Jej. Idę właśnie do kwiaciarni. Hmmm jakie by kupić kwiaty Mojej Księżniczce. Może... ooo wiem różowe róże. W końcu to jej ulubione.

Okey już zakupiłem kwiaty, teraz mogę napisać do Mari gdzie jest i tam pójdę.

Do:
Moja Śliczna Księżniczka ❤️💝

Hej Śliczna 💗 gdzie jesteś?

Od:
Moja Śliczna Księżniczka ❤️💝

Hejo Adi ☺️ a gdzie mam niby być? Jestem przecież w Nowym Jorku XD

Coś się w Mari zmieniło. Jestem pewien. Nie wiem czemu, ale odczuwam sarkazm z tej wiadomości. Nawet nie wysłała serduszka. Dziwne.

Do:
Moja Śliczna Księżniczka ❤️💝

Ale chodzi mi Mariś w jakim miejscu jesteś <3

Od:
Moja Śliczna Księżniczka ❤️💝

Aaaa o to chodzi. To jestem w Central Parku. I jak coś będę tu jeszcze 2 h.

Do:
Moja Śliczna Księżniczka ❤️💝

Okey 😘💖

Dobra to teraz idę do Central Parku zrobić niespodziankę Mari. Mam nadzieje, że się ucieszy.

Marinette POV

Właśnie spacerowałam z Brunem po Central Parku. Bardzo miło mi się z nim rozmawiało. Nagle mój telefon zawibrował. Wyjęłam go z kieszeni i usiadłam na ławce, żeby odpisać i sprawdzić kto do mnie pisze.

Od:
Mój Adiś 😘❤️

Hej Śliczna 💗 gdzie jesteś?

Do:
Mój Adiś 😘❤️

Hejo Adi ☺️ a gdzie mam niby być? Jestem przecież w Nowym Jorku XD

Od:
Mój Adiś 😘❤️

Ale chodzi mi Mariś w jakim miejscu jesteś <3

Do:
Mój Adiś 😘❤️

Aaaa o to chodzi. To jestem w Central Parku. I jak coś będę tu jeszcze 2 h.

Od:
Mój Adiś 😘❤️

Okey 😘💖

Ciekawe po co to wiedzieć Adrienowi. Dobra może lepiej pogadam sobie jeszcze z Bruno. Aż nie spodziewanie wstaliśmy z ławki i chłopak mnie pocałował. Nie wiem dlaczego, ale oddałam pocałunek, a brunet go pogłębiał. Czułam się źle, że zdradzałam Adriena, ale i tak się o tym nigdy nie dowie.

Bruno POV

Właśnie byłem z Marinette w Central Parku. Wszyscy myślą, że mi się podoba. A to jest nie prawda. Daje tylko takie wrażenie bo chce ją przelecieć. Nikt tego nie podejrzewa. Muszę sobie ją rozkochać, potem wezmę ją do klubu, dam jej mocne alko i zaciągnę ją do łóżka. Wtedy będzie pijana więc niczego się nie domyśli. Chyba, że nie będzie chciała nigdzie iść do zaproszę ją do siebie i dam jej pigułkę gwałtu i po sprawie. Dobra muszę zrobić ten krok i ją pocałować. Wstałem z ławki na której siedzieliśmy i ją pocałowałem. Dziewczyna oddała pocałunek. Pogłębiłem go i wtedy ktoś nam przerwał....

Nasza historia - Miraculum Adrienette ✅ ( zakończone )Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz