7. kapitola

1.5K 55 11
                                    

„No..." Začal Harry. „Neboj Harry! Je jiný." Řekla Ginny a Hermiona spokojeně přikývla. Nikdy by nečekala, že Ginny řekne o Dracovi nějakou kladnou věc. „Tak fajn." Řekl Harry a Hermiona se mohla radostí zbláznit. „Díky! Jsem Draco." Řekl Draco a podal Harrymu ruku. „Harry." Řekl Harry a potřásl si rukou s Dracem. „Tak mě napadlo... nechcete všichni čtyři zajít společně ke Třem košťatům?" Zeptal se Draco a všichni přikývli.

***

„Co si dáte?" Zeptala se servírka. „Čtyři máslové ležáky a do jednoho trochu zázvoru." Řekl Draco a Hermiona ho opravila. „Do dvou prosím." Servírka se usmála a odešla.
„Ty máš taky rád zázvor do máslového ležáku?" Divila se Ginny a Draco řekl: „Jasně. Kdo ne?" „Třeba skoro všichni?" Řekla Ginny a Hermiona se podívala na Ginny pohledem už toho prosím nech, protože jí došlo, že Ginny se snaží upozornit na to,jak jsou si s Dracem podobní. „Víš,ale Hermiona ano." „Fakt?" Podíval se Draco na Hermionu a ta přikývla. „Takže dva máslové ležáky se zázvorem" Přišla servírka a vedle ní levitovali nápoje.
„Ty budou sem." Řekla Hermiona a servírka položila nápoje. „A ty dva budou tady." Položila další dva a s úsměvem odešla. Ginny se máslového ležáku hned napila, protože na něj měla takovou chuť,ale naneštěstí servírka nápoje prohodila a tak se napila toho se zázvorem. „Fuj co to je?" Zašklebila se a hned si začala ovívat jazyk. „Ukaž." Řekla Hermiona a upila si trošku. „Aha... ten je se zázvorem." Zasmála se Hermiona a Ginny se na ní podívala. „Harry můžu ochutnat ten tvůj? Aby tě nepotkalo stejné neštěstí jako tvojí manželku." Zažertovala Hermiona a Harry se smál a přikývl. „Zázvor." Řekla Hermiona a upila od sebe. „A já tam žádný nemám." Řekla a prohodila všechny máslové ležáky, takže Ginny měla její a Harry Dracův. A tak byli všichni spokojení.

***

„Za chvíli bychom měli jít,bude večeře." Řekla Hermiona a všichni se na ní podívali. „To tu sedíme už tak dlouho?" Divil se Harry. „Už je to tak." Přikývla Hermiona a začala se zvedat a tak se zvedli i ostatní a vyrazili směr Bradavice. „Draco?" Začala Hermiona. „Ano?" „Proč jsi mi to neřekl už dřív? Říkal jsi, že jsi to měl stejně jako já." Zeptala se a on ztuhl, tím pádem nemohla Hermiona pokračovat, protože se drželi za ruce.
„No... proč jsi mi to ty neřekla dřív?" Zeptal se a ona velmi ochotně začala vysvětlovat: „Říkal jsi mi, že já jsem mudlovská šmejdka a ty čistokrevný kouzelník...tak jsem se bála výsměchu. Co ty?" „No...jak jsi řekla,jsi mudlorozená čarodějnice a..." „Co jsi říkal?" Přerušila ho Hermiona. „Mudlorozená čarodějnice?" Zeptal se Draco a Hermiona přikývla. „No a nejsi?" Řekl a ona s úsměvem přikývla. „No ty jsi mudlorozená čarodějnice a já čistokrevný kouzelník a tak s tím měl otec problém. Ale teď je v Azkabanu,a tak to nevadí. Proto." Vysvětlil Draco, Hermiona se opět usmála a on spojil jejich rty, stejně jako Harry a Ginny, kteří šli za nimi.

***

„Tak na večeři?" Zeptal se Draco a Hermiona přikývla. „Ale připrav se, že zejtra sedím já u vás." Řekla a on se usmál. „Tak zatím ahoj." Řekl Draco a potom se opět políbili. „Co děláte?" Položil Ron tu nejdebilnější otázku jakou mohl. „Co myslíš Weasly?" Řekl Draco svým obvyklým naWeaslyho tónem. ( já tomu říkám) „Hermiono můžeš na chvíli?" Zeptal se Ron a Hermiona už zase přikývla. „Přemýšlel jsem o tom a bránit ti v tom nemůžu, takže už se s tím pokusím smířit." Řekl a Hermiona ho objala. „Díky Rone." „A pak je tu ještě něco." Řekl a znervózňel. „Nechceš se mnou na ten ples?" „No...Rone já už to slíbila Dracovi. Promiň." Řekla Hermiona a usmála se. „Dobře. Tak ahoj." Řekl a odešel. „Co ti chtěl?" Zeptala se Ginny a dívala se za Ronem. „Smířil se s tím!" Řekla Hermiona a Ginny ji objala. „To je super Hermiono!" „Že jo!" A tak tam stáli a objímali se. Potom se do jejich objetí přidal i Harry a nakonec i Draco. „Harry,tys objal Draca?!" Řekly Ginny s Hermionou jednohlasně a Harry s Dracem se na sebe podívali a pak přikývli. „Jo, jsme kamarádi, proč ne?" Řekl Harry, který neměl ani tušení, že je slyšel Ron, který právě přišel. „Harry?" To bylo jediné co řekl a  odešel. „Rone" Řekli Hermiona a Harry jednohlasně a Hermiona se dala do pláče,a tak ji Draco objal a ona jeho. „To bude dobrý." Slyšela Hermiona Ginny, která zase objímala Harryho. A tak tam stáli dobrou půl hodinu.

Tak tady to pro dnešek utnu, protože dochází nápady a  já bych nerada psala jen tak něco, co by nedávalo smysl. Zítra si dám takovou výzvu a zkusím napsat alespoň čtyři kapitoly. Doufám, že vás příběh baví. Moc děkuju za víc jak 80 přečtení a děkuju  _xgabusx_ za podporu! Mám vás ráda! ❤️ Vaše Déňa Grangerová! 😹💙


Nejlepší co mám (Dramione) ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat