48. kapitola

719 38 3
                                    

Jen tak na začátek, pusťte si tu písničku od Nely, poslouchám jí teď k těm kapitolám, když je píšu a začínám s nimi být hodně spokojená, takže tu máte takové doporučení. 😉

„Dělej Drakouši, otevři si ty dárky." Řekl Blaise. „Ginny, pojď sem." Řekla Hermiona a zatáhla Ginny do rohu. „Co?" Zeptala se Ginny. „Ginny, já budu Malfoyová." Řekla Hermiona. „Já vím, vždyť jsi mu slíbila, že si ho jednou vezmeš." „Ne Ginny, koukej." Řekla Hermiona a ukázala Ginny prsteníček.  „Kecáš!" Vydechla Ginny, vykulila oči a prohlédla si prstýnek. „Harry, pojď sem!" Zavřeštěla Ginny a Hermiona se usmála. „Co je?" Přiběhl Harry. „Koukej." Řekla Ginny a vzala Hermioninu ruku. „Hermiono." Vydechl Harry. „Gratuluju." „Díky." Usmála se Hermiona. „Tak už běž! Šup šup šup!" Řekla Ginny Harrymu a strkala ho pryč. „Co na to říkal?" Zeptala se Ginny, když byl Harry pryč. „Jako na co?" Zeptala se Hermiona. „Na to mimčo." Řekla Ginny s nadšením ve hlase. „Řekl, že jsou to ty nejhezčí narozky, co kdy měl." Řekla Hermiona s úsměvem a Ginny ji objala. „Já ti říkala, že bude mít radost, Malfoyová." Usmála se Ginny. „Ještě nejsem Malfoyová, Potterová." Řekla Hermiona a obě se začaly smát. „Hej! Lidi, přípitek!" Křičela Pansy. „Co budu-" „Neboj." Usmála se Ginny a vyndala z kabelky dětské šampaňské. „Ginny, ty jsi moje záchrana." Usmála se Hermiona a Ginny potajnu nalila dětské šampáňo do skleniček. „Pojďte na přípitek!" Volala ještě Pansy. „Hermio." Řekl Draco starostlivě. „Neboj, je dětský." Usmála se Hermiona a Draco jí dal polibek do vlasů. „Dobře." Řekl a vzal Hermionu kolem ramen. „Takže, připijíme našemu drahému Malfoyovi, hodně zdraví, štěstí a lásky - i když ta mu nechybí-." Řekl Blaise a zazubil se. „Na Draca." „Na Draca." Řekli všichni jednohlasně a začali si přiťukávat. „Všechno nejlepší, lásko." Usmála se Hermiona. „Díky, princezno." Usmál se Draco a políbil jí.

***

„Draco,už pojď." Řekla Hermiona, když viděla,jak si Draco dává další skleničku ohnivé whiskey. „He-Hermiono, jé! To jsem rád, že tě vidím." Řekl Draco, který byl trošku -vlastně trošku víc - posilněný alkoholem. „Draco, prosím." Řekla Hermiona a udělala na něj psí oči. „Tak dobře. Pojď tudy." Řekl Draco a ukázal na zeď. „Zdí se mi procházet nechce, co to zkusit dveřmi?" Řekla Hermiona s úsměvem. „Tak dobře." Řekl Draco,chytil Hermionu za ruku.

„Kdy chceš svatbu, Hermiono?" Zeptal se. „Až budeš střízlivý,tak se domluvíme." Řekla Hermiona. „Ale já jsem naprosto střízlivý." Řekl Draco a škitnul. „No to vidím." Řekla Hermiona a hodila Draca do postele. „Jé! Hermiono! Pojď se líbat." Řekl Draco a začal vstávat. „Tak až usneš,tak se budeme líbat, dobře?" Řekla Hermiona. „Dob-Dobře." Řekl a v tu ránu spal. „Pro Merlina! Co to bylo." Řekla Ginny pobaveně. „Ani se neptej. To bylo strašný." Řekla Hermiona. „Ginny,mohla bych si prosím lehnout k tobě?" Zeptala se Hermiona a ukázala na svou postel,na které ležel Draco. Jenomže ne normálně... ležel tam roztažený tak moc, že by se tam Hermiona nevmáčkla, ani kdyby byla malá jako víla. „Jasně, pojď." Usmála se Ginny. „Díky." Řekla Hermiona, svlékla ze sebe oblečení a oblékla si kdysi Dracovu košili. „Co to tady tak voní?" Divila se Ginny, když si k ní Hermiona lehla. „To budu asi já... mám začarovanou košili." Usmála se a Ginny nevěřícně zakroutila hlavou. „Jako za starých časů." Řekla Ginny. „Jako za starých časů." Usmála se Hermiona. Opravdu to bylo jako tenkrát, když byly malé a bály se, vlezly si spolu do postele a povídaly si dlouho do rána. „Dobrou Ginny." Řekla Hermiona. „Dobrou Hermiono." Usmála se Ginny a po chvíli už obě spokojeně oddechovaly.

***

Ráno se jako první kupodivu vzbudil Draco. Bylo skoro devět. „Hermiono?" Řekl, když zjistil, že Hermiona není s ním v posteli a u postele není žádný vzkaz. „Hermiono?" Zkusil to znovu,ale se stejným výsledkem. „Zrzko, vstávej, Hermiona zmizela!" Řekl Draco a strhnul z Ginny peřinu. No... alespoň si to myslel. Když strhnul peřinu, uviděl Ginny, která se tiskla k jeho Hermioně. „Hermiono?!" Řekl. „Je neděle, Draco. Ještě mě nech spát." Zamumlala. „Hermiono, proč máš takový afro?" Zamumlala Ginny a vyndavala si Hermioniny vlasy z pusy. „Nestěžuj si." Řekla Hermiona a shodila ze sebe Ginnyinu nohu. Draco se na tuhle scénku jen nechápavě díval. „Víš,že po ránu jsi celkem protivná?" Řekla Ginny a Hermiona se zamračila. „Ty nejsi o nic příjemnější." Řekla a otočila. Naneštěstí ležela na kraji postele, takže spadla na zem. „Jsi v pořádku?" Zeptal se Draco pobaveně a pomáhal Hermioně vstát. „Díky." Řekla Hermiona. „Jak ti je?" Zeptala se Hermiona starostlivě. „Vlastně celkem normálně,jen se mi trochu točí hlava." Řekl Draco. „Na." Řekla Hermiona a podávala mu lektvar. „Myslím si, že to budeš potřebovat. Lektvar proti kocovině." Řekla, když to vypadalo, že chce odporovat. „Díky." Řekl a napil se lektvaru. „Za málo." Usmála se a zmizela v koupelně. „Co jste tam spolu dělaly?" Zeptal se Draco Ginny. „Ona ti to poví sama." Řekla Ginny a začala si vybírat oblečení. 

Nejlepší co mám (Dramione) ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat