„Draco,neboj. Nikdo se ti nevysměje. Skoro všichni ze Zmijozelu odjeli domů a Mrzimorští taky! A lidi z Havraspáru...no tak těch tady opravdu zbylo jen pár. A co se týče Nebelvíru,tak to jsem tady jen já,Dean a Seamus. Možná ještě dva z nižších ročníků,ale to je vážně všechno." Ujišťovala Hermiona Draca, který před Velkou Síní ztropil scénu, že nikam nepůjde a že radši umře hlady.
„A nepůjdu." Stál si Draco za svým. „Draco!" Vypískla Hermiona, když ji přehodil přes rameno. „Ano Grangerová?" Řekl nevzrušeně a Hermiona začala kopat nohama. „Nevrť se, spadneš." Řekl Draco a Hermiona se schválně začala vrťet ještě víc. Jednak proto, že chtěla dolů, druhak proto, že chtěla vyzkoušet,jestli by ji nechal spadnout.
„Grangerová, fakt spadneš." Řekl jí ještě jednou Draco,ale to by nebyla Hermiona,kdyby ho poslechla a začala se vrťet jak jí to nejvíc šlo. „Jsme tady, takže vystupovat." Zvolal Draco a položil Hermionu na zem. „Ty jsi tak paličatý,Malfoyi." Řekla Hermiona,ale blonďák si s tím nelámal hlavu,vzal si od jednoho skřítka krajíc chleba a namazal na něj jen marmeládu, protože věděl, že Hermiona máslo - ač měla ráda máslový ležák - úplně nemusela. Potom vzal dva hrníčky a nalil do nich jahodový čaj. „Díky." Usmála se Hermiona na svého Zmijozela, který jí podával snídani. „Prosím." Řekl Draco a usmál se, jelikož mu Hermiona právě dala pusu na tvář. „A můžeme jít na tu procházku." Řekl Draco a Hermiona přikývla, načež se sebrali a ruku v ruce šli k jezeru.***
„Mio,tak mě napadlo...proč jsi mi vlastně odpustila." Zeptal se Draco, když šli kolem jezera. „Já-Já...já vlastně nevím." Začala Hermiona. „Vlastně jsem kvůli tobě byla párkrát smutná,ale...no vlastně víckrát,ale já...jak jsi vlastně slyšel jsem do tebe byla zamilovaná už od prvního ročníku a byla jsem trochu zklamaná, když jsi mi nenabídnul přátelství,jako Harrymu,ale to jsem mohla čekat, když ses představil. Draco Malfoy... přečetla jsem toho o vaší rodině hodně,a tak jsem věděla, že opovrhujete mudly, že všichni Malfoyové chodili do Zmijozelu, jste posedlí čistotou krve a mnohem víc. No... zkrátka docela hodně. A proto mi bylo jasné,že my dva kamarádi prostě nikdy nebudeme." Dokončila Hermiona svůj dlouhý monolog. „Tobě už nezáleží na čistotě krve?" Zeptala se Hermiona. „No..." Začal Draco,ale potom se zadrhl. „Já..." Pokračoval. „Zeptám se tedy jinak. Vadí ti moje krev?" Zeptala se Hermiona znovu a Draco zrudnul. „Takže ano." Povzdechla si Hermiona a vyrazila zpátky k hradu. „Mio počkej!" Vykřikl za ní Draco a rozběhl se k ní.
Ahoj! Tak sem dneska dám jednu kapitolu. Snad se vám líbí a budu se těšit zítra při další kapitole. Pusťte si určitě i to video,je hezký. Ahoj! Vaše Déňa Grangerová 💙❤️💚💛
ČTEŠ
Nejlepší co mám (Dramione) ✓
RomanceČtěte na vlastní nebezpečí, reklamace neberu, děkuji 😊😂 Začátek: 5. Května 2020 Dokončeno: 30. Května 2020 By: Déňa Grangerová 💙❤️💚💛