39. kapitola

714 37 5
                                    

„Dobré odpoledne, paní profesorko." Pozdravila Hermiona, když se konečně dostali do ředitelny. „Ach, dobré odpoledne vy čtyři. Pojďte dál." Řekla McGonagallová a usmála se. „Paní profesorko,tohle je James." Řekla Ginny, když vytáhla miminko z kočárku. „Ahoj maličký." Pozdravila profesorka malého Jamese a pohladila ho po vláskách. „Mohu?" Zeptala se McGonagallová a Ginny přikývla a podala jí ten maličký uzlíček. Hermiona si opřela hlavu o Draca a okamžitě cítila tu báječnou vůni, zatímco Draco cítil zase tu báječnou oříškovou vůni jejích vlasů. Takhle tam ti čtyři návštěvníci,jeden návštěvníček a McGonagallová seděli a domluvali se co a jak.

***

„Ginn, budem muset jít na večeři." Řekla Hermiona a Ginny přikývla a začala Jamese oblékat na večeři. „Draco, podej mi prosím hůlku." Řekla Hermiona. „A ty si jí vem taky. Jo a řekni taky Harrymu a ostatním, aby si je vzali, koneckonců, nepotřebujeme, aby se na Jamese pořád někdo koukal." Řekla Hermiona a usmála se na usmívající se miminko. „Ginny, je tady zlatíčko napapkaný?" Zeptala se Hermiona, zatímco jí James držel za ukazováček. „Jo je,tak pojď." Řekla Ginny,dala Jamese do kočárku a ten nechala slevitovat dolů,kde ho následně dala na zem.

***

„Ach Merline, ten je nádhernej!" „To je zlatíčko." „Takový andílek!" „Celý Harry." Ozývalo se ze všech stran okolo Jamese. Nakonec totiž Draco,Hermiona,Ginny a Harry dospěli k závěru, že bude nejlepší, když teď všechny nechají si Jamese prohlédnout, a pak už mít pokoj. „Princezno?" Oslovil Draco Hermionu a ta kývla hlavou, jakože může mluvit, jelikož měla plnou pusu. „Jaký je tvůj nejoblíbenější datum?" Zeptal se Draco a Hermiona se začala smát. „Můj nejoblíbenější datum je asi 21. srpna. Ale proč se ptáš?" Divila se Hermiona. „No přece už musím uvažovat nad termínem svatby,ne?" Řekl Draco a Hermiona se opět začala dusit, takže jí Draco bušil do zad. „Ty si děláš srandu?" Zeptala se Hermiona. „Ne,ale přemýšlím, že příští rok,bych tě požádal o ruku." Řekl Draco a Harry,Ginny,Dean,Seamus, Parvati a Ron,Blaise, Theodor i Pansy se začali smát, zatímco Hermiona byla celá rudá. „Pro Merlina! Draco, na to je ještě čas." Řekla Hermiona a začala se taky smát. „To měla být žádost o ruku?" Zeptala se Ginny pobaveně a ještě se smála. „Ne! Ale jen tak přemýšlím." Řekl Draco a Hermiona ho políbila, načež všichni, kteří se předtím smáli odvrátili pohled.

***

„Jamsíku,do je tady Helmiony chlapecek,no do je tady Helmiony chlapecek?" Žvatlala Hermiona na Jamese, kterého převlékla do bodýčka na spaní. „Hermio nežvatlej." Řekl Draco s úsměvem. „Proč?" Zeptala se Hermiona. „Zůstane ti to." Řekl Draco,přišel k Hermioně a ze zadu ji objal. „Proč by mi to mělo zůstávat?" Zeptala se Hermiona pobaveně. „Nevim." Řekl Draco a políbil Hermionu. „Draco, počkej." Řekla Hermiona tiše, když jí Draco začal svlékat- kdysi jeho - košili. „Na co?" Zeptal se a Hermiona se usmála. „Na to, až James usne." Řekla a on přikývl a vzal Jamese do náruče. „Poslouchej Potříku, teď půjdeš spát a budeš muset strašně rychle usnout, takže ti přeju dobrou noc a sladký sny." Řekl Draco a uložil Jamese do postýlky, zatímco se Hermiona smála. „Ach Draco." Povzdechla si Hermiona a došla k postýlce. „Dobrou noc Jamesi, ať tě blešky štípou celou noc." Řekla Hermiona šeptem a dala Jamese pusu na ten jeho malý nosík. „Blešky štípou celou noc?" Řekl Draco a hlídal se,aby se nezačal smát. „Tak se to říká v mudlovském světě." Řekla Hermiona a mrkla na Draca, načež ho začala vášnivě líbat a poté se svalili na postel,zatáhli závěsy, použili ševelissimo a zbytek si jako vždy domyslíme.

Nejlepší co mám (Dramione) ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat