14. kapitola

1K 45 12
                                    

„Ron měl pravdu! Nedá se ti věřit!" Řekla Hermiona a chtěla si sáhnout pro hůlku, bohužel se sádrou nemohla. „Proč to děláš?" Zeptala se Hermiona. On zastavil. „Promiň,já jsem chtěl vědět jak bys reagovala." Řekl Draco a Hermiona měla chuť mu dát pěstí stejně jako ve třetím ročníku. „Ty seš zbláznil?!" Zakřičela na něj. „Promiň." Řekl a vtiskl jí další polibek dne. „Já tě tak nesnáším ty čistokrevnej blbečku." Řekla Hermiona a on se musel usmát. Tak mu ještě nikdo neřekl,ale bylo hezké slyšet to zrovna od Hermiony. „Cos říkala moje nejmilejší mudlovská šmejdko?" Řekl ze srandy a ona se zasmála, protože věděla, že to nemyslí tak jako dřív. „Že tě nesnáším." Řekla Hermiona a objala ho. „Já tebe taky." Řekl a objetí jí opětoval. „Vážně se vzájemně nesnášíme?" Řekla Hermiona a Draco zavrtěl hlavou. „Draco,tak mě napadlo, umíš tancovat?" Zeptala se Hermiona po několika minutách v jeho objetí. „Jistě. Každý přece umí tancovat,ale někdo dobře, někdo špatně a někdo dokonale jako já." Řekl a Hermiona se usmála. „Řekla bych, že já patřím do té skupiny špatně tancujících." Řekla Hermiona a Draco se na ní podíval pohledem nevěřím. „Ale vážně." Řekla a on jí vzal kolem pasu a řekl: ,,Tak schválně." A začali tam u jezera tancovat.

***

„Já jsem si myslela, že přijdeš o oběd." Řekla Ginny, když Hermiona přišla. „Na posteli jsem ti nechala něco k jídlu. A neboj, řekla jsem Blaisovi,aby vzal nějaké jídlo pro Draca. " Řekla Ginny a Hermiona si vzala jídlo. Ginny jí vzala kuskus. Její oblíbené jídlo. „Díky Ginny." Vypískla Hermiona a pustila se do jídla. „Za málo." Usmála se Ginny a dál se věnovala knížce. Ano, i Ginny občas četla. „No a jak to probíhalo?" Zeptala se Ginny. „Vlastbě celkem normálně. Nejdřív jsme šli kolem jezera..."

***

„A pak se vrátili do Bradavic." Dokončila Hermiona svoje vyprávění.
„Já ho asi přetrhnu!" Řekla Ginny a zadržovala smích. „To není hezký Ginny. Pro mě to bylo takový překvapení a šok ,jako když jsi ráno přišla a myslela si, že jsme spolu spali. Nebo jako takhle. Spali jsme spolu,ale v jiném smyslu." Řekla Hermiona a podívala se z okna na přilétající sovu, které šla ochotně otevřít.

Ahoj Krásko!
Co bys řekla tomu,kdybys dneska přespala ty u mě? Blaise se chystá jít přespat u Pansy,tak bysme měli celý pokoj pro sebe. Dej brzy vědět!
                                                     D.M🖤

Když Hermiona dočetla dopis, podívala se na Ginny a řekla: „Co myslíš, mohla bych dneska přespat ve Zmijozelu? Mohla by sis sem vzít třeba Harryho." „Samozřejmě, že by mi to nevadilo. Tak mu napiš a šupej si zabalit." Řekla Ginny,Hermiona dala dopis na noční stolek a odepsala Dracovi: Ahoj!
                 Přespím ráda!
                              H.G 🖤
Potom dopis od sebe dala sově a ta ho odnesla. „A můžeme jít balit!" Vypískla Ginny a Hermiona se musela usmát. To bude poprvé,kdy přespí na jiné koleji. „Tak Hermiono, běž si zabalit pastu,sprcháč,dežo a další věci a já ti zabalím ostatní." Řekla Ginny a zvětšila pytlíček, který se vešel do kapsy hábitu tak,aby se tam všechno vešlo. (Pozn. au. Dežo je deodorant 😉)

***

„Takže máš všechno. Kartáček,pastu, sprcháč,dežo,hřeben, spodní prádlo a make-up na ráno." Ukončila Ginny seznam věcí. „Pansy,podej mi prosím ještě hůlku, všechno se mi tam nevejde." Řekla Ginny. Ano správně, stojí tam Pansy, vždyť jsou teď s Hermionou kamarádky, takže jí společně s Ginny, Lenkou a Cho pomohla zabalit a dát jí proslov o tom,co by měla a neměla a podobně.
„Ginny, zapomněla jsi na pyžamo." Řekla Hermiona a ostatní se na ní tázavě podívali. „Hermiono,na přespání u kluka si musíš poprvé vždycky zapomenout pyžamo." Vysvětlila jí Cho. „Vždyť tam jdu přespat, proč bych si zapomínala pyžamo?" Nechápala Hermiona důvod. „Mio,je vidět, že vůbec nic nevíš." Řekla Pansy a ostatní přikývly. „Musíš si zapomenout pyžamo,aby ti půjčil... třeba staré tričko." Vysvětlila Lenka. „Aha. Ale co když žádné staré tričko nebude mít?" Zeptala se Hermiona a čekala na odpověď. „Tak ti půjčí nové." Řekla Ginny. „Ale třeba trička vůbec nenosí." Řekla Hermiona. „Tak ti půjčí košili. Mně Cedrik tenkrát..." Řekla Cho a začala jí stékat slza. „Cho,to bude dobrý." Řekly všechny holky jednohlasně a objaly ji. „Já vím." Řekla Cho a pokračovala ve vysvětlení. „Cedrik mi tenkrát půjčil tričko, které potom měl, když šel do bludiště." „Je mi to líto Cho." Řekla Hermiona a Cho přikývla. „Takže mám kartáček,pastu, sprcháč,dežo,hřeben, spodní prádlo a make-up na ráno." Zopakovala Hermiona to,co si řekla v hlavě. „Fajn. Tak jdeme na večeři." Řekla Ginny,hodila pytlíček s věcmi Hermioně do kapsy a vyrazily do Velké Síně,kde si všechny sedly k Nebelvíru. „Ahoj Hermiono." Řekl Ron, který zrovna přišel. „Nech mě Ronalde!" Řekla Hermiona a jedla dál.

***

„Tak si to užijte." Řekla Cho.„A hele! Už jde." Řekla Lenka a opravdu Draco k nim přišel a díval se po všech. „Co tu všechny děláte?" Zeptal se. „Víš, pomohly mi balit." Řekla Hermiona a ostatní přikývly. „To jsi stěhovala celý pokoj?" Divil se Draco. „Bez komentáře." Řekla Hermiona a postupně objala Lenku,Cho,Pansy a nakonec Ginny. „Dobrou noc holky." „Dobrou Mio." Řekly jednohlasně a všechny až na Pansy si šly povídat. Pansy se vydala do Prasinek za Blaisem, ale to už by byl jiný příběh. „Tak jdeme?" Zeptal se Draco. „Jdeme." Řekla Hermiona a vyrazili směr Zmijozel.


Tak teď se máte proč těšit na další kapitolu. Sice jí ještě nemám,ale už asi vím,o čem bude, stejně jako vy určitě dobře tušíte,co tam bude.😏
Tak do další kapitoly ahoj! Vaše Déňa Grangerová 💙

Nejlepší co mám (Dramione) ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat