„Hermio vstávej." Šeptala Ginny a třásla Hermionou. „Co se stalo?" Vykřikla Hermiona a posadila se, takže svojí hlavou napálila do hlavy Ginny. „Promiň." Usmála se Hermiona.
„Já bych tě ještě nebudila,kdyby to nebylo nutné,ale tohle je přímo naléhavé! Píše ti Draco." Vysvětlila jí Ginny a Hermiona vystartovala z postele.Dobré ráno princezno!
Jak ses vyspala? Podniknem dneska společně něco?
D.M 🖤Dobré ráno Draco,
Vyspala jsem se docela dobře. Co ty?
Určitě něco podniknem!
Tvoje princezna H.🖤Napsala Hermiona a poslala dopis. „To je hezké! Mně Harry nikdy neřekl, že jsem jeho princezna,nebo lásko,ani mi každé ráno neříká miluju tě,nebo jsi pro mě vším!" Řekla Ginny a trochu posmutněla. „Ginny, má tě rád." Řekla Hermiona a ona přikývla: „Já vím,jenom mi to přijde od Draca hezké. Takhle by se měl k holkám chovat každý kluk." Hermiona přikývla a přitom vzpomínala. Ginny má vlastně pravdu,je to od Draca hezké! Ron jí neříkal miluju tě, každé ráno, když se vzbudila,neoslovoval jí princezno, lásko ani jinak... vlastně ano. Říkal jí Hermiono. Pořád jen Hermiono. „Na co myslíš?" Zeptala se Ginny. „Na to, že máš zase pravdu." Usmála se Hermiona a Ginny se začala smát. „Tak se obleč Hermiono. Půjdeme na snídani. Už je sedm." Řekla Ginny a Hermiona si namířila do koupelny
***
„Ginny a co tam v břiše?" Zeptala se Hermiona,kdyby je někdo náhodou odposlouchával. Najednou někdo zakryl Hermioně oči. „To jsi ty lásko?" Zeptala se Hermiona a za ní se ozvalo: „Pokud tím myslíš svého Zmijozelského prince?" „Jasně!" Vykřikla Hermiona, otočila se k němu a políbila ho. „Tos neměla,co kdybych byl Ronald?" Řekl Draco a Hermiona se usmála. „Kdepak. Přece tě poznám!" Řekla a on si přisedl. „Takže dneska zase s námi?" Zeptala se Ginny a on přikývl. „Co mělo znamenat to: co tam v břiše?" Zeptal se a Hermiona se usmála a zalhala: „No víš,Ginny včera bolelo břicho, takže se jí dneska už asi po patnácté ptám jak jí je." A Ginny přikývla. „Aha." Řekl Draco a jedl dál. ,,Co máš dneska v plánu?" Zeptala se Hermiona a on se usmál a řekl: „Překvapení." „Sakra Draco! Ty víš jak překvapení nemám ráda." Řekla Hermiona. „Vím. Proto to dělám." Řekl a všichni tři se začali smát. A najednou přestali. Dovnitř vešel Ron,ale vypadal úplně jinak. Byl celý bledý a nešel si sednout k nim. Šel k Mrzimoru a měl na sobě žlutou barvu! Harry sice říkal, že se balil,ale myslel si, že mu McGonagallová zřídila samostatnou ložnici...a teď je v Mrzimoru! „Nebyl to Weasley?" Zeptal se Draco a Hermiona s Ginny mlčky přikývly. „Tak to je dobře! Alespoň ti dá pokoj." Řekl a ona si odfrkla. Měl pravdu! Teď bude jakoby svobodná.
***
„Takže co je na plánu?" Ptala se Hermiona když šla s Dracem po Bradavicích. „Jelikož prší,tak musím přejít k plánu B." Řekl a ona se na něj tázavě podívala,ale najednou jí začal líbat a poté ji zatáhl do nejbližší již nepoužívané učebny, kde jí začal svlékat hábit a ona jemu sako. Poté následovalo její tričko a jeho košile,pak kalhoty a nakonec spodní prádlo. Poté už do ní vniknul a ona vzdychala. (Pozn. au. Popisuju to poprvé,tak prosím omluvte nějaké ty chyby...jinak berte taky v potaz to, že je mi 13, takže to znám akorát z romantických filmů. 😹)
***
Potom spolu leželi na již nepoužívané mapě, která se jen tak válela na zemi. „Mio?" Začal Draco. „Hm?" To bylo jediné na co se zmohla. „Napadlo tě někdy, že bys spala se mnou?" Řekl a ona se usmála. „Napadlo,jen jsem si to neuměla představit..." Řekla a on se na ní usmál. „Takže tě to vážně napadlo?" Nemohl uvěřit Draco. „Jo. Když jsme spolu začali chodit." Řekla Hermiona a on se usmál. „Mio?" Začal znovu,ale odpovědi se mu už nedostalo, protože vedle něj přitulená Hermiona už spokojeně oddychovala. „Pojď sem tady nikdo nebude." Slyšel Draco hlasy a nenápadně se podíval,kdo to je. „Já nevím." Řekla nějaká holka a v tu chvíli to Dracovi docvaklo. Ta holka. Ten kluk!
Tak a tady to opět utnu. Přeji vám hezké ráno dalšího týdne. Další kapitola vyjde až budu mít hotovou školu, takže myslím, že někdy kolem druhé. Jinak...tohle je 20. kapitola, takže oslavuji.😂 Nikdy by mě nenapadlo, že zrovna mě to psaní takhle moc chytne! Mějte se hezky a zatím ahoj! Vaše Déňa Grangerová 💙
ČTEŠ
Nejlepší co mám (Dramione) ✓
RomansaČtěte na vlastní nebezpečí, reklamace neberu, děkuji 😊😂 Začátek: 5. Května 2020 Dokončeno: 30. Května 2020 By: Déňa Grangerová 💙❤️💚💛