37. kapitola

731 35 5
                                    

„Tak to bychom měli." Usmála se Hermiona, když vyšli z obchodu a každý nesl tři tašky oblečení. „Draco, počkej." Řekla Hermiona a vytáhla hůlku, načež s ní mávla a tašky byly zmenšeny na tolik,že si je dali do kapsy. „A teď jdeme pro ten kočá- Draco!" Vypískla Hermiona, když si ji Zmijozel přetočil na sebe a políbil ji.
„Ano, Grangerová?" Usmál se. „Seš blázen!" Řekla Hermiona s úsměvem. „To nepopírám." Řekl a Hermiona zakroutila hlavou. „Pojď,nebo nám zavřou před nosem." Řekla Hermiona a šla dál.

***

„Jo Draco,to jsem ti včera přišla říct. Ehm...já jsem totiž ti-" začala Hermiona a Draco se zhrozil. „Co jsi mi přišla říct?" Zeptal se zděšeně. „Vadilo by ti, kdybychom občas přespávali v Nebelvíru? Kvůli Ginny, nemůžu jí tam nechávat samotnou,co kdyby se jí něco stalo? Třeba z ničeho nic začala rodit?" Řekla a Draco se na ní pobaveně díval. „Fajn,tak budeme spát v Nebelvíru." Řekl a ona se usmála. „Jako vážně?" Divila se Hermiona. „Vážně." Řekl Draco a Hermiona se usmála. „Tak pozor, to ty mě nepřestáváš udivovat." Řekla a on se usmál. „To víš." Řekl a věnoval jí svůj slavný Malfoyovský úšklebek.

***

„Ahoj Ginny." Pozdravila Hermiona Ginny, když vešla do ložnice. „Mio ahoj!" Řekla Ginny a vstala z postele. „Takže,tady to máš." Řekla Hermiona a vyndala tři malé taštičky. „Díky." Usmála se Ginny. „Za málo." Řekla Hermiona a úsměv jí opětovala. „Nedala jsi jí ty věci pro nás?" Zeptal se Draco. „Co?! Jaký věci? Vy čekáte taky mimčo?! Proč jsi mi nic neřekla?!" Křičela Ginny a Hermiona na malý okamžik litovala budoucí dítě své nejlepší kamarádky. „Ne, nečekáme,ale řekli jsme si, že jednou budeme a měli tam zrovna tak hezké věci, že jsme je zkrátka vzali." Řekla Hermiona a Ginny se uklidnila. „Tak dobře." Řekla a nevinně se usmála. „Tak fajn Ginny, teď ti sestavíme ten kočárek." Řekla Hermiona a otevřela krabici s kočárkem. Následně mávla hůlkou a stál před nimi už složený kočárek. „No vida." Řekla Hermiona a Draco ji poplácal po rameni se slovy: „Šikulka."

***

„Tak dobrou Ginn." Řekla Hermiona, když bylo deset. „Dobrou." Usmála se Ginny a zhasla, zatímco se Hermiona přitulila k Dracovi. „Dobrou lásko." Řekla a zavřela oči. „Dobrou princezno." Řekl Draco,dal jí pusu do vlasů a za chvíli už oba spokojeně oddychovali, zatímco Ginny se převalovala na posteli a hlasitě dýchala, jelikož  cítila,jak miminko kope.

Někdy kolem jedenácté se Ginny v posteli přestala převalovat a sáhla pro knihu. Najednou se kolem ní udělalo mokro. Ano mokro. „Do prdele." Řekla pro sebe a snažila se vstát. No... bohužel se jí tak klepaly nohy, že se nakonec neodvážila. „Hermi!" Sykla na Hermionu a ta se okamžitě probrala a vystřelila k Ginny. Bohužel probudila i Draca. „Co se Ginny?" Ptala se Hermiona a Ginny zasyčela. „Už." Řekla a zavřela oči. Až teď si toho Hermiona všimla. Ginny už odtekla plodová voda. „Draco mazej pro Harryho!" Vykřikla Hermiona a Draco se ušklíbl: „Já bych rád,ale copak vím,kde má ložnici?" „Třeba ještě bude ve společence." Řekla Hermiona a dál mluvila na Ginny, zatímco se Draco sebral a šel do společenské místnosti. A ano,Harry tam skutečně byl a spal. „Hej Pottere, chceš být u porodu svojí ženy? Tak se zvedej." Řekl Draco a Harry se sebral a vyběhl do dívčí ložnice. „Ginny?" Řekl když přiběhl. „Harry!" Řekla Ginny a oddychla si. „Harry vem jí a jdeme." Řekla Hermiona a vzala tašku.

***

„Tak pojďte Ginny." Řekla madam Pomfreyová, když dorazili na ošetřovnu. „Hermio!" Řekla Ginny a tak šla Hermiona s ní, zatímco Draco stál na chodbě. A stál tam dlouho. Vážně dlouho,od těch jedenácti až do tří, kdy pro něj přišla Hermiona. „Draco, pojď se podívat!" Řekla nadšeně a vzala ho za ruku. „Co to je?" Vyzvídal Draco a Hermiona se na něj jen usmála. „Draco, tohle je James Sirius Potter." Řekla a Draco se usmál na to malinkaté stvořeníčko, které spinkalo. Ostatně štěně jako Ginny a Harry. „Je kouzelný." Vydechla Hermiona a Draco přikývl. Vážně byl roztomilý. „Draco,já chci taky mimčo." Vydechla Hermiona a Draco se na ní tázavě podíval. „Fakt?" Zeptal se a Hermiona přikývla. „Tak ještě počkej. Jen tři měsíce." Řekl a Hermiona se posadila vedle postel, na které ležela Ginny a sledovala malého Jamese. Ano, také chtěla takového roztomilého mrňouska, který by jí říkal mami. „Miluju tě." Pošeptal jí Draco do vlasů a Hermiona se usmála. „Já tebe taky." Potom si položila hlavu na Dracovo rameno a za chvíli se stejně jako Draco oddávala říši snů.

Nejlepší co mám (Dramione) ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat