„Jo ale nevěděla jsem,co ti vybrat, takže nevím,jestli se ti to bude líbit,ale snad jo,ale nic jiného mě nenapadlo a -" „Tobě ta pusa ale jede.'' Vzdychnul si Draco. „Jo. Fajn takže... Veselé Vánoce." Usmála se Hermiona a podávala Dracovi dárek. „Veselé Vánoce." Řekl Draco a podal dárek Hermioně. „Jak jsi to? Vem to čert! Děkuju!" Vypískla Hermiona a vrhla se Dracovi kolem krku. „Líbí?" Zeptal se. „A jak!" Řekla Hermiona a Draco se spokojeně usmál, zatímco Hermiona si zapínala své nové náušnice a listovala knihou,kterou nemohla nikdy nikde sehnat. „Co to je?" Divil se Draco, když otevřel dárek od Hermiony. „Vždyť jsem ti říkala, že se ti to nebude líbit." Řekla Hermiona a povzdechla si. „Ne to je- nádherný, já nemám slov." Řekl upřímně Draco, když rozbalil celý dárek. Byla to jejich hýbající se fotka v rámečku. Potom tam byla samostatně Hermionina fotka a samostatně Dracova fotka. „Úžasný." Vydechl a Hermiona se usmála. „Jsem ráda, že se ti -" Začala Hermiona,ale nedokončila větu, jelikož Draco přitiskl své rty na její. „Draco,já tě miluju!" Vydechla Hermiona. „Já tebe taky." Usmál se Draco znovu přitiskl své rty na její.
***
„Draco,já půjdu s tebou." Řekla Hermiona, když přišli do Velké Síně. „Jako ke Zmijozelu?" Divil se Draco, když se Hermiona vydala ke Zmijozelskému stolu. „Přesně tam." Přikývla a šla směrem ke Zmijozelskému stolu. „Co tak čučíš?" Zeptala se Hermiona Draca, který na ní opět s obdivem koukal. „Vážně mě nepřestáváš udivovat." Řekl a Hermiona mu dala pusu na tvář. „Co si dáš?" Zeptal se Draco. „Cereálie." Řekla Hermiona a Draco jí do mističky nasypal cereálie, které zalil mlékem a podal snídani Hermioně. „Díky." Usmála se a začala svou snídani jíst.
***
„Princezno,tak mě napadlo, nechceš si mě vzít?" Zeptal se Draco, načež se Hermiona zakuckala vlastní slinou, takže jí Draco začal bušit do zad. „Dobrý?" Zeptal se Draco ustaraně. „Jo dobrý,ale cože jsi řekl?" Divila se Hermiona. „Jestli si mě nechceš vzít? Ale ne teď. V budoucnu." Řekl Draco rychle a Hermiona si oddechla. „Přece si nemyslíš, že bych si tě chtěl vzít teď?" Řekl Draco pobaveně. „No... nechceš si mě vzít,se dá vyložit...jak bych to...no mnoha smysly, takže ano,myslela jsem si, že si mě chceš vzít teď." Řekla Hermiona a Draco se začal smát. „Fajn. Ale slib mi, že si mě jednou vezmeš." Řekl Draco a Hermiona přikývla: „Slibuju." „Takže jednou budeš Malfoyová?" Zeptal se Draco. „Asi ano. Jednou." Řekla Hermiona s úsměvem. „Dobře." Řekl Draco a políbil Hermionu.
Ahoj! Ne, nezmizela jsem z povrchu zemského,jen jsem přemýšlela,co dál. Doufám, že se vám kapitola líbí a zatím ahoj! Vaše Déňa Grangerová 💙❤️💚💛
ČTEŠ
Nejlepší co mám (Dramione) ✓
RomanceČtěte na vlastní nebezpečí, reklamace neberu, děkuji 😊😂 Začátek: 5. Května 2020 Dokončeno: 30. Května 2020 By: Déňa Grangerová 💙❤️💚💛