19. kapitola

927 40 4
                                    

Když se Hermiona ráno vzbudila, přispěchala k oknu na které právě klepala sova.

Ahoj princezno!
Dneska se v pět hodin a padesát minut potkáme před Bradavicemi. Budu se na tebe moc těšit!                                 D.M🖤

Dobře budu tam lásko! Ahoj!
                                        H.G🖤

Potom Hermiona poslala svůj dopis a šla se zkulturnit. Za deset minut vylezla z koupelny a koukala se na spící Ginny. I když bylo už deset ještě spala! A to bylo něco co Hermiona nejdřív nechápala,ale když si vzpomněla,co jí Ginny včera vlastně řekla a jak až do rána plakala,tak si řekla, že ji vzbudí až na oběd. Mezitím se rozhodla, že si něco přečte, a tak si vzala učebnici Dějin čar a kouzel.

***

„Ginny vstávej." Snažila se Hermiona ve dvanáct hodin probudit stále spící kamarádku. „Dobré ráno. Kolik je?" Řekla Ginny a zazívala. „Dobré poledne." Pozdravila Hermiona a Ginny na ní vykulila oči. „Tak běž, ať stihneme oběd." Řekla Hermiona a Ginny odešla.

***

„Tak co Ginny?" Zeptala se Hermiona, když přišly s Ginny z Prasinek s těhotenským testem, který si Ginny šla hned udělat. Ginny místo odpovědi podala Hermioně test a ona se na ní usmála. „Ginny z tebe bude mamka!" Vypískla Hermiona. „Asi jo." Řekla Ginny a Hermiona ji objala, takže Ginny Hermionu taky. Úsměv jí ale rychle spadl. „Ale co když mě vyhodí z Bradavic?" Řekla Ginny a Hermiona se usmála: „Neboj nevyhodí." Řekla Hermiona a Ginny se na ní taky usmála. „Tak pojď už je zase pět. Jsme ve skluzu!" Řekla Ginny a hodila Hermioně na postel krásné bílé šaty s dlouhým rukávem a kratoučký šedý svetřík. „Běž se namalovat." Řekla Ginny a tak Hermiona neprotestovala a šla se namalovat.

Šaty

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Šaty

***

„Jsi nádherná." Řekl Draco, když viděl Hermionu, která scházela schody. „Díky. Ty taky nejsi k zahození." Řekla Hermiona a zasmála se. „Jdeme?" Zeptala se a on přikývl a nabídl jí rámě, ale ona ho chytla za ruku a tak ruku v ruce šli směrem k lesu, odkud se přemístili.

***

„Ahoj miláčku." Řekla Narcissa a objala Draca. „Hezký večer Hermiono." Řekla Narcissa a objala i Hermionu. „Vám taky Narcisso." Řekla Hermiona a usmála se. „Ahoj otče." Řekl Draco a Hermiona si až teď všimla, že za Narcissou je Lucius. „Draco." Pokývl hlavou a ukázal rukou,aby se posadili.
„Matko, otče,tohle je moje přítelkyně Hermiona Grangerová." Řekl Draco a Hermiona se usmála. „Těší mě." Řekl Lucius a Hermiona se uchechtla. Prý těší mě! „Taky mě těší." Řekla Hermiona a ušklíbla se. „Víte Hermiono, Lucius mi vyprávěl o tom,co jste mu tenkrát řekla na Astronomické věži. Musím říct, že máte kuráž." Řekla Narcissa a Draco se musel usmát při vzpomínce na Astronomickou věž. „Děkuji." Usmála se Hermiona a podívala se na zahanbeného Luciuse.

***

„Takže vaši rodiče pomáhají lidem? To je přímo skvělé!" Řekla Narcissa nadšeně a Hermiona přikývla. „Proč nejsi v Azkabanu otče?" Zeptal se konečně Draco.  „Nabídl jsem ministerstvu celkem slušnou sumu, takže bylo lehké se odtamtud dostat." Vysvětlil Lucius a Draco se na něj podíval pohledem jaknečekané. „Draco, za chvíli bude osm, budeme muset jít." Řekla Hermiona Dracovi a ten se podíval na hodinky. Opravdu bylo už osm. „Jen běžte,nechceme přeci,aby vás vyhodili z Bradavic." Řekla Narcissa a tak se všichni rozloučili a odešli směrem Bradavice. „Hermio?" Začal Draco a ona se na něj usmála. „Večerku máme až v devět, proč jsi chtěla jít?" Zeptal se. „Nedopadlo by to dobře, kdybychom tam zůstali dýl." Řekla Hermiona a on se na ní usmál a přemístil je do Bradavic.

***

„Dobrou noc." Řekla Hermiona a vtiskla Dracovi velkou pusu. „Dobrou noc princezno." Usmál se na ní Draco a pak se rozdělili.  Hermiona přišla do pokoje, umyla se a převlékla a šla spát. Ginny už vzhůru nestihla, takže si neměla s kým povídat.

Dobrou noc lásko!
                    H.G 🖤

Napsala Hermiona na papírek a poslala ho.

Dobrou noc princezno. 🖤🖤
                                       D.M 🖤

Potom zalezla Hermiona do postele a dívala se na její a Dracovu fotku,kterou měla na nočním stolku. Sluší nám to spolu. A s touto myšlenkou usnula.

Tak poslední kapitola dne. Zítra už bude dvacátá kapitola a máme tady už 500 přečtení. Nemůžu tomu uvěřit. Jste nejlepší a doufám, že vás nezklamu. Vaše Déňa Grangerová 💙

Nejlepší co mám (Dramione) ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat