61. kapitola

765 32 2
                                    

„Draco, nechceš se ještě projít?" Zeptala se Hermiona. „Klidně. Tak pojď." Řekl a přemístil je. „Draco, já říkala projít." Řekla Hermiona.  „Kde to jsme?" Zeptala se. „V Prasinkách." Řekl Draco. „A co tady děláme." Divila se Hermiona. „Řekněme, že vzpomínáme." Řekl Draco a táhl Hermionu někam do neznáma. „Draco, kam to jdeme?" Zeptala se Hermiona a Draco se usmál a řekl: „Sem." „Draco." Šeptla Hermiona, když si to uvědomila. „Je pravda to, cos říkala ve vlaku zrzce?" Zeptal se s úsměvem a Hermiona přikývla a začala ho líbat. „Pořád chutnáš po jahodách." Řekl Draco a Hermiona se usmála. „Jdeme?" Zeptala se a ani nečekala na odpověď a přemístila je na Příčnou. „Projdeme se. Žádné přemisťování." Řekla Hermiona a Draco přikývl. „Hermio, tady jsme se viděli poprvé." Řekl a Hermiona tázavě nadzvedla obočí. „Vážně?" Zeptala se. „Tady jsem stál a prohlížel si Nimbus 2000, když jsi za mnou přišla a ptala se, kde je obchod madam Malkinové." Řekl Draco a Hermiona ho objala. „Já jsem se do tebe  zamilovala hned jak jsem tě viděla. To jsem si však nemyslela, že se ke mně budeš chovat...no, tak jak ses ke mně choval." Řekla Hermiona a on ji objal. „Promiň." „Bylo to pro moje bezpečí." Řekla a dala mu pusu na tvář. „Já jsem se do tebe zamiloval už tehdy, když jsi se na mě podívala." Řekl s úsměvem a políbil ji. „Tak pojď domů, mně se chce spát." Řekla Hermiona a Draco si ji nevěřícně prohlédl. „Jo, spala jsem ve vlaku, ale jen napůl." Řekla Hermiona a Draco ji vzal za ruku a šli spolu k jejich bytu. „Draco, taky ti přijde, že na jedenáctou je tu celkem dost lidí?" Řekla Hermiona a Draco si povzdechl. „Tohle je Příčná ulice, tady není nikdy úplně vylidněno." Řekl a Hermiona přikývla. „Budeš mě do té postele muset donést, já jsem moc unavená." Řekla Hermiona smutně. „To je vtip?" Zeptal se Draco a Hermiona zavrtěla hlavou, takže ji Draco vzal do náruče a nesl směrem k ložnici. „Díky, Draco." Usmála se Hermiona a přikryla se. Když tady byli naposledy tak povlékali a bylo to poprvé, co Draco něco takového dělal. „Dobrou noc, princezno." Řekl Draco a políbil ji do vlasů. „Dobrou,Draco." Zamumlala Hermiona a v tu ránu spala.

***

Ráno se Hermiona probudila už v pět, jelikož včera spala ve vlaku a ještě přes noc. Nejdřív byla dezorientovaná, jelikož se neprobudila v ložnici v Bradavicích, ale potom si uvědomila, že se tam už nevrátí a že je vlastně doma. Podívala se vedle sebe a tam ležel její blonďatý Zmijozel. Potom si uvědomila, že je vlastně pořád ještě oblečená, takže se rozhodla jít se převlíct, aby se neřeklo... Vzala si na sebe legíny a mikinové bílé šaty, vlasy si sepla skřipcem a na nohy vzala její oblíbené teplé ponožky. Na make-up dneska nějak neměla náladu, takže si dala jako vždy lesk na rty a šla udělat snídani. No jo, jenomže to tak úplně nešlo, jelikož neměli nic nakoupené,a tak se Hermiona rozhodla, že půjde nakoupit. Sice bylo půl šesté, ale než tam, dojde bude šest a obchod bude mít otevřeno. Napsala Dracovi dopis, že jde na nákup, aby neumřeli hlady, a potom se vydala po Příčné ulici rovnou k obchodu. A přesně jak si myslela, dorazila v šest hodin a dvě minuty k tomu.

***

Domů přišla, když bylo sedm, takže nečekala, že Draco bude vzhůru a taky že nebyl. Hermiona vyndala z kapsy zmenšené tašky a ty zvětšila. Nakoupila tři plné tašky, až na to, že jen dvě byli s jídlem. Ta druhá byla s oblečením, protože nějak musela zaplnit to prázdné místo v šatníku. A že ho tam bylo celkem dost. Potom vyndala z tašek všechno jídlo a pěkně mu vybrala nějaké místo. Co se týkalo oblečení, tak na to použila pulírexodala ho do šatníku a pustila se do snídaně. Byla sobota, takže na plánu byla vajíčka, kterých Hermiona koupila celkem dost. Chvíli přemýšlela, co by s nimi měla udělat a nakonec zvolila vajíčkovou omeletu. Pustila si potichu rádio, připravila pánev a rozmíchala vajíčka.  „Dobré ráno." Řekl Draco, který se jen tak, z čista jasna objevil na schodech a pozoroval Hermionu, která právě obracela omeletu. „Dobré ráno, lásko." Usmála se, přišla k němu a políbila ho. „Sluší ti to." Řekl a Hermiona se usmála a s tichým díky se vrátila zase k pánvi. „Draco, vyndej mi prosím tě rajčata." Řekla Hermiona a ukázala na ledničku, ze které Draco vytáhnul sáček rajčat. „Díky." Usmála se a již umytá rajčátka dala na talíř s omeletami. „Tak dobrou chuť." Usmála se Hermiona na svého přítele a začala krájet své umělecké dílo. „Je to dobrý." Řekl Draco s plnou pusou a Hermiona se usmála, ale potom si povzdechla. Sežvýkat a mluvit." Řekla a on se zamračil,ale nic neřekl a jedl dál. „Chutnalo ti to?" Zeptala se Hermiona starostlivě a Draco přikývl, takže se Hermiona s úsměvem vydala ke dřezu. „Naučíš mě to?" Zeptal se Draco, který se záhadným způsobem objevil vedle ní. „Co myslíš?" Zeptala se Hermiona a podívala se na Draca. „Jo aha. Ty myslíš mýt nádobí?" Řekla s úsměvem a on přikývl. „Dobře....no prostě, vezmeš třeba talíř, houbičku na tu dáš bublinky," Řekla Hermiona s úsměvem. Takhle tomu prostě říkala. „A začneš omývat ten talíř a když je čistý, tak ho utřeš a uklidíš." Řekla a Draco chápavě přikývl a pustil se do mytí talíře. „Super." Usmála se a dala si ten příšerný pramínek vlasů, který jí neustále lezl do obličeje za ucho. „A takhle se myje i zbytek." Řekla a on přikývl a pustil se do mytí, takže se Hermiona usmála a došla si pro papír, aby napsala Ginny a Pansy dopis. Musí se přece domluvit na ty šaty.

Nejlepší co mám (Dramione) ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat