37. Bölüm

725 96 21
                                    

-

Siyah stilettoları giyince oturduğum yerden kalktım. Aynada kendime baktım. Şalımın önünü düzelttim. Uzun blazer ceket giymiştim, siyah bilek pantalon, krem rengi boğazlı ince kazak giymiştim. Blazer ceketin önünü ilikledim. Beyaz kazağımın blazer ceketin v yakasından görünüyordu.

''Tüm erkekler kıskanacak bu gece seni...'' aynadan giyinme odasının kapısında dikelen Athan'a baktım. Beni dinleyip gömlek yerine krem rengi boğazlı kazak giymişti. Onunda takımı siyahtı. Ceketinin önünü açmış ellerini cebine yerleştirmişti.

''Çok mu ergen çiftler gibi olduk?'' dedim. Biran öyle gelmişti. Athan kapıdan omzunu çekti. Tam arkama kadar geldi.

''O kadarda uyumlu giyindiğimiz belli olmuyor...'' derken cebinden bir kutu çıkardı. Omzumun üzerinden bana uzatınca kutuyu dönüp ona baktım. O beni önüme çevirdi. ''Bana seni hatırlattı. Türk bir eşim olduğu için hayat daha heyecanlı... Öngörülemez bir ırksınız.'' O konuşurken kutuyu açmıştım. Kolyeydi. Ay ve yıldıztan oluşan bir kolyeydi. O kadar ince ve zariftiki... İç çekerken buldum kendimi. Altın rengi kolye ayın ucundan aşağı yıldız sarkıyordu. İçleri siyah taşlarla doluydu. Çok zarifti. Athan kolyeyi almak için uzandı.''İzninle.'' kutunun içinden kolyeyi çıkarıp boynuma taktığında şalımın uçlarını düzletti. Kolyenin hafifçe beyaz kazağın üstünde sallanmasını sağladı. Kolyenin kutusunu uzanıp rafa koydum ve dönüp Athan'a sarıldım.

''Bayıldım. Hayatımda aldığım en güzel hediye...'' kollarımı daha sıkı ona doladım. Hiç ondan kollarımı çekmek istemiyordum. Bizi ayıran telefonun çalmasıydı. İstemedende olsa birbirimizden ayrıldık. Telefonuna cevap verdi. Bir süre konuştuktan sonra kapattı.

''Arkadaşlarım gelmiş. Salondalarmış istersen çıkalım?''

''Olur. Benim arabamla gidelim...'' dediğimde gözlerini büyütüp bana baktı. ''Sen kullanabilirsin.''

''Gözlüğümü alalım gidelim.'' Makyaj masasındaki gözlüğünü aldım. Peşine takıldım.

Kampüsün girişinde lüks arabaların yanına Athan'ın arabayı park edişini bekledim. Arabadan indiğimizde kabanımı giymek yerine omzuma attım. Athan yanıma geldiğinde koluna girdim.

''Favori çiftim gelmiş.'' Sese alkış eşlik etmişti. Sesin sahibini sokak lambalarının ışığında arıyorduk. Royce Rolls'a yaslanmış Rosalinda'yı gördüğümde gözlerimi devirdim. Derin bacak dekolteli elbisesinin üzerine benim gibi montunu atmıştı. Bacağını sergilemekten çekinmiyordu. Athan'ın kolundan çıkıp yanına gittim ve bacağını kapattım.

''Sırt dekoltesine nasıl çözüm bulacaksın? Tüm gece kabanla oturamayacağına göre...'' Noach arabanın yanından çıktığında korkuyla sıçradım. Bu ikisi beni öldürecekti! Athan yanıma gelip Noach ve Rosalinda'nın elini sıktı.

''Ne kadar uyumlu olmuşsunuz...'' rosalinda kabanımı kenara itip üstüme baktı. Geri çekildim. ''Athan... Eva sana çok iyi gelmiş. Ne kadar yakışıklı olmuşsun?'' Rosalinda kocamın ceketini silkeledi. ''Bu yakışıklılık başına belalar açıyormuş?'' merakla Athan'a baktı. Duyduklarını doğruluyordu. Ellerinin üzerine vurup kocamın üstünden ellerini çekmesini sağladım.

''Biraz özel konuşabilir miyiz?'' Noach bu saçmalıkları daha fazla dinlememek için söze atılmıştı. Hepimiz Athan'a döndük. Özel üçümüz arasındaydı. Athan bunu anladığında geriye doğru birkaç adım attı.

''Arkadaşlarımı bekletmemem gerekiyor. Eva içeride seni bekliyorum.'' Eğilip alnımdan öptü. Arkasını dönüp hızlı adımlarla yanımızdan uzaklaştı.

''Kendin geceye Bayan stewart olarak katıl. Biz...'' yanımızdan geçmekte olan birine başıyla selam verdi. ''Greenwoodlar olarak tüm dikkati çekelim. Kendini ifşa etmeme çaban takdire şayan.'' Derken ellerini cebine soktu.

Eva; Geçmişten GelenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin