Facebook: GlsmOzdmr-Wattpad
İnstagram: Eva_Wattpad''Rosalinda o elini çek.'' Kolumu dürten Rosalinda'ya sert bir bakış attım. Annesi çocuğunu uyarırdı ve çocuk daha çok yaramazlık yapardı o an şuandı. ''Anne! Kardeşine bir şey söyle makalem üzerine çalışıyorum.''
''Rosalinda!'' Annemin, anne gibi çıkan sesiyle sırıttım. Rosalinda elini kolumdan çekti. Kitabıma tekrar odaklandım.
''Eva, çok sıkıcı olmuşsun. Sadece bir buçuk ayda nasıl sıkıcı olunur adlı makale yaz.'' Rosalinda'nın sesiyle gözümü devirdim.
''Ben hep böyleydim.'' Diye homurdandım. Kahvemden bir yudum alınca suratımı ekşittim. ''Bu şekerli!''
''Fark etti.'' Rosalinda'nın gülmesiyle ona baktım.
''Sıcak bir kahve içecektim onuda şekerli mi aldın?'' anneme dönüp şikayet edecekken annem ayaklandı.
''Siz ikinizle uğraşmak yerine evdeki beş çocukla ilgilenirim. Bu arada belirteyim beş çocuğun beşide gerçek çocuk, boyları şu civarda...'' eliyle kalçalarının olduğu hizayı gösterdi. ''Bu boyda değil.'' Sonrada kafasının yukarısını gösterince sevimlice sırıttım. Annem yanıma gelip uzun bir öpücük kondurdu yanağıma. ''Sen hep benim bebeğimsin, yeni doğmuş bir bebek hemde.'' Tekrar öpünce ona sokuldum. Annemin beni sevmesine izin verdim. ''Bu kadar yeter, evdeki çocukların daha tuvalet eğitimi tam bile değil gidip ilgilensem iyi olacak.''
''Görüşürüz annem.'' Annem eğilince öptüm.
''Thomas, Alex'i eve bırak.'' Rosalinda seslendiği koruması hemen harekete geçti. Anneme yol verirken el salladım ona. Thomas bana gülümseyince ona gülümsedim. Bu adam eskiden benim korumamdı. İki yıl önce herkesin işine ücretli sonsuza kadar izne çıkardığımda Rosalinda hepsini kapmıştı. Annemler gözden kaybolunca önüme döndüm. ''Eva... Sence şu Adam değil mi?''
''Ne saçmalıyorsun Rosalinda.'' Kitaptan kafamı bile kaldırmadım. Adam ne alakaydı?
''Merhaba.'' Duyduğum sesle kafamı kaldırdım.
''Ne işin var burada?'' ağzımdan kaçan soruyla kitabımı kapatıp arkama yaslandım. Çok ani olmuştu. Refleks gibi bir cümle kaçmıştı.
''Rosalinda'ya merhaba demeye gelmiştim.'' Rosalinda'ya dönüp elini uzatınca Rosalinda yan gözle bana bakıp göz kırptı.
''Müslüman oldum Adam el sıkışmıyorum.'' Dediğinde kahkaha atmamak için yanağımın içini ısırdım. Adam havada kalan eline baktı. Elini yavaşça indirdi. ''Ne işin var burada çakma Müslüman.''
''Müslümanlık hakkında ne biliyorsun sen?'' Adam işte şimdi kendi olmuştu. Odun.
''Beş yıl İsrail de Orta Doğu araştırmaları bölümünde öğretim görevlisi olarak çalıştım. Bil bakalım neler neler öğrendim...'' tek kaşını kaldırıp öne doğru eğildi. ''Hiçbiriniz İslam'ı yaşamıyorsunuz.''
''Bizi beğenmiyorsan Orta Doğu araştırmalarında kalsaydın.'' Adam'ın sert sesiyle ortalık daha da soğudu. Rosalinda kahkahayı basana kadar.
''Bende kalmak isterdim ama siyonizme karşı öğrencileri kışkırtıyormuşum İsrail beni ülkeden attı. Üniversiteden değil ülkeden attı. Artık başa ne kadar bela oluyorsam. Ülkede kalmam bile onları korkuttu.'' Sanki aklına bir anısı gelmiş gibi kahkahasını daha da arttırdı. Adam daha da gerildi. Rosalinda aniden ciddileşti. ''Bana iyi bak şimdi karını aldatırsan öldürürüm, feminist tarikatına veririm seni, hücrelerini bile bulamazlar.''
''Ne saçmalıyorsun?'' Adam hızla ayağa kalktı. O ani hareketi korumaları harekete geçirmişti.
''Sakin...'' Yavaşça ayağa kalktım. ''Siz gidin arabayı hazırlayın, siz Rosalinda'ya eşlik edin. Sen de Adam git.'' Dediğimde herkes harekete geçmişti. Rosalinda gitmesi gerektiğini anlamıştı. Adam'a tehtidkar bakışlar atarak ayağa kalktı. Korumalarının arasına geçerek gitti. Adam ise gitmesi gerektiğini anlamamıştı. Ters bakışlarımı üstüne çevirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eva; Geçmişten Gelen
Romantizm14 Temmuz 2016- 7 Temmuz 2020 Eva Serisinin 2. Kitabı. 1. kitapda kalan aşklar, görevler, gizemler devam etmek ve nokta konmak zorunda. (1. Kitabı okuyunuz lütfen)