İyi Okumalar.
Ayaklarımı uzatmış elimdeki kitabı okuyordum. Etrafımda koşturan insanların telaşı beni sarmamıştı. En sonunda bana sataşan ilk insan Melisa oldu. Ne dediğini anlamamıştım.
''Bir dakika.'' Dedikten sonra kulaklığımı çıkarıp ona baktım.
''Yuh diyorum! Eva farkında mısın evleniyorsun? Karşımda rahatça oturmuşsun kitap okuyorsun, en önemlisi kulaklık takıp bizi s...'' Melisa'nın ağzını Rosalinda hızla kapattı.
''Çocuklar var.'' Onu azarlayıp ağzını serbest bıraktı.
''Ben dün evlendim, bugün sadece sıradan bir yemek vereceğiz. Heyecanlanmam gerekmez.'' Derken ayaklarımı indirdim. Melisa'ya baktım.
''Dün athan ile aynı eve gelmemiş olabilirsin ama bugün Athan ile yemekten sonra aynı eve geleceksin!'' dediğinde sırıttım. Athan ile dün evlenmiştik. Konsoloslukta önce dini nikahımızı David kıymıştı, sonra resmi nikah yapmıştık. Dünü düşündükçe gülesim geliyordu. Athan kalabalığı görünce şaşırmıştı ve etrafına beş yaşındaki çocuk merakıyla bakıyordu. Biz kimseyi davet etmemiştik. Kimseyede nikahımızı kapatmamıştık. Öğrencilerimizin orada olmasını beklemiyordu sanırım. Dün Athan hastanede nöbetçiydi elbette eve gelemedi. Sırıtarak Melisa'ya baktım.
''Athan Fransa'ya gidiyor bu akşam. Tıp kongresi için, bir hafta yok.''
''NE?''
''Bağırma istersen.'' Kitabı ve telefonumu bir kenara bıraktım.
''Buna nasıl izin verirsin? Siz daha yeni evlisiniz.''
''Biz bunu zaten konuştuk, bu tarihte onun kongresi olduğunu biliyordum. Ben onunla evlendim ama bazı şeylerde birbirimize anlayış göstermedikten sonra ne anlamı var? Bana davamda arkadaşlık etmesi her şeyden daha önemli.''
''Sen manyaksın. Düğün yapmıyorsun, gelinlik giymiyorsun, saçlarını kestiriyorsun...''
''Melisa saçmalamaya devam edecek misin? Düğün yapmamak ortak kararımız düğün masrafları gereksiz olacaktı, onun yerine Athan ile daha güzel planlarımız var. Gelinliği dışarıda giymiyorum. İstediğim gelinliği giymek istiyorum ve onu sokakta insanlar arasında giyemem o yüzden siz değil Athan görecek gelinliği. Saçlarımdan sanane, Athan inşallah saçlarım için evlenmiyordur.''
''Sen manyak değil i...'' Melisa kafasına yastık yiyince sustu.
''Bir daha çocukların yanında böyle kelimeler kullanırsan seni adamlarıma veririm.'' Rosalinda yastığı sinirle yatağıma atıp işine geri döndü. Melisa ses çıkarmadan bana ters bakışlar atarak gitti.
''Asil bir hanımefendisin.'' Büyükannem elimi tuttuğuna sıçrayıp ona baktım. Hayranlıkla üstümdeki tuluma bakıyordu. Bu kadar hayran olmasının tek sebebi onun seçtiği kıyafeti giymemdi. Asil bir seçimdi. Bel kısmı pelerinli inci ile kaplıydı, alt kısmı ince bir kemer ile ayrılıyor ve bol paça olarak yerlere değiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eva; Geçmişten Gelen
Roman d'amour14 Temmuz 2016- 7 Temmuz 2020 Eva Serisinin 2. Kitabı. 1. kitapda kalan aşklar, görevler, gizemler devam etmek ve nokta konmak zorunda. (1. Kitabı okuyunuz lütfen)